Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Hey nog een lotgenoot. :D Leuk! Belangrijkste transfers die ik heb gedaan: Calvin Twigt (750k in totaal met bonussen), Jasper Dahlhaus (1 miljoen met bonussen), Milan Hokke (huur), Ryan Flamingo (gratis), Mees Bakker (gratis), Justin Ogenia (150k), Shiloh 't Zand (huur) en Jayden Candelaria (huur). Verder nog wel wat huurtransfers/vrije transfers maar dit zijn wel de bepalende spelers bij mij op dit moment. :D 

Dahlhaus voor 1 miljoen? :classic_ohmy: Die kwam hier voor 350K :mrgy: 

Ben zelf ook erg content met de huur van Shayne Pattynama van FC Augsburg in seizoen 2, die zowel als linksback, verdedigende middenvelder en linkshalf/-buiten uit de voeten kan. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Fantasy:

Dahlhaus voor 1 miljoen? :classic_ohmy: Die kwam hier voor 350K :mrgy: 

Ben zelf ook erg content met de huur van Shayne Pattynama van FC Augsburg in seizoen 2, die zowel als linksback, verdedigende middenvelder en linkshalf/-buiten uit de voeten kan. 

Ze wilden 2 miljoen dus vond 1 miljoen al een goeie deal. ;c Moest hem echt hebben dus heb andere posities echt verwaarloosd om hem te kunnen bekostigen. Wel met succes overigens want 16 wedstrijden vier goals en zes assists. Schot in de roos is ook vooral Ilyas el Moussaoui 18 wedstrijden 14 goals 1 assist. :< 

Die Pattynama zit niet in mijn game, vergeten Bundesliga 2 in te laden, oeps.

Geplaatst

En ik moest gewoon anderhalf miljoen aftikken voor Dahlhaus, wat ik niet heb. Wel heb ik Peer Koopmeiners binnen, ook een leuke speler!

Geplaatst
5 minuten geleden zei neva:

En ik moest gewoon anderhalf miljoen aftikken voor Dahlhaus, wat ik niet heb. Wel heb ik Peer Koopmeiners binnen, ook een leuke speler!

Toffe peer inderdaad.

Geplaatst
11 minuten geleden zei neva:

Peer, goeie! Die ga ik ook in de gaten houden. Zal namelijk niet alle Feyenoord huurlingen kunnen behouden ben ik  bang. ;c 

EDIT: Fuck, bestuursovername. Net voordat de transferperiode gaat beginnen en dus een transferverbod. ;c;c;c 

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst

Ik weet niet of ik het hier moet posten of beter ergens anders maar ik ben benieuwd wie er al ooit ervaring heeft van een overname van zijn club door een suikeroom of wie ooit een jeugdinstroom heeft gehad met zijn "eigen zoon". 

Erg benieuwd naar ervaringen van jullie en eventuele screenshots. 

Geplaatst

@Rob1981 Ik heb in mijn Napoli game wel een kind gehad, dit was voor mij de eerste keer. Ook toevallig de eerste keer dat ik als vrouwelijke manager speelde maar of het daar mee te maken heeft doe ik geen uitspraken over :D 

Geplaatst
3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik rond net het 3e seizoen af volgens mij. Incoming transfers voor deze periode tot nu toe: Hendriks (gratis) bacuna ( gratis) en Regeer (gratis). Nog bezig met braaf van Dortmund te halen, maar die wil nog niet happen. 

Transfer budget van 3,7 miljoen dus dat schiet nog niet heel erg op. Schoten in de roos dit seizoen waren fode fofana ( 1 op 1 in de competitie) taabouni en pirie. En een speciale mention voor Azarkan, die op huurbasis in de winterstop over kwam en in 17 wedstrijden 8 goals en weet ik hoeveel assists maakte. Zal zo even weer updaten in het juiste topic.

Nu nog een keeper, reservespits en een extra centrale middenvelder. En Braaf, die moet gewoon komen. 

Wat heb je voor Fofana moeten neerleggen?

Geplaatst

In de L1 hebben we geen kind aan de tegenstanders, enkel PSG weet het me lastig te maken, de 4e titel op rij is dan ook een feit.

Spoiler

image.png.eabbf54d3ad37bbf8459f5ba15207e42.png

Ook in de CL blijven we presteren en noteren we een 2e CL titel op rij!

Spoiler

image.thumb.png.7c8d8715e785038599514eb9368b0a66.png

uitdaging is er dus wel een beetje van af, maar we plakken er nog wel een seizoen aan. Aangezien volgend seizoen het WK voor clubs is kunnen we zo ook nog een mooie prijs aan de prijzenkast toevoegen! Overigens ben ik inmiddels ook al de meest succesvolle manager in Frankrijk.

Spoiler

image.thumb.png.49af7f8aad657e2bfadd7e53ef55ddf9.png

Geplaatst
8 minuten geleden zei Oerlie:

In de L1 hebben we geen kind aan de tegenstanders, enkel PSG weet het me lastig te maken, de 4e titel op rij is dan ook een feit.

Toon verborgen inhoud

image.png.eabbf54d3ad37bbf8459f5ba15207e42.png

Ook in de CL blijven we presteren en noteren we een 2e CL titel op rij!

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.7c8d8715e785038599514eb9368b0a66.png

uitdaging is er dus wel een beetje van af, maar we plakken er nog wel een seizoen aan. Aangezien volgend seizoen het WK voor clubs is kunnen we zo ook nog een mooie prijs aan de prijzenkast toevoegen! Overigens ben ik inmiddels ook al de meest succesvolle manager in Frankrijk.

Toon verborgen inhoud

Kan ik je al verwelkomen bij de KKD challenge? :D 

Geplaatst
Zojuist zei ReneLeBlanc:

Kan ik je al verwelkomen bij de KKD challenge?  

heb die aan het begin van deze FM al gedaan. Maar na volgend seizoen staat er een save met waarschijnlijk Dulwich Hamlet op het programma. De oudste Londense club in de laagst mogelijke speelbare Engelse competitie.

Geplaatst
Zojuist zei Oerlie:

heb die aan het begin van deze FM al gedaan. Maar na volgend seizoen staat er een save met waarschijnlijk Dulwich Hamlet op het programma. De oudste Londense club in de laagst mogelijke speelbare Engelse competitie.

Ah die heb ik vorig jaar ook afgetikt. Mooi roze logootje ook. :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ah die heb ik vorig jaar ook afgetikt. Mooi roze logootje ook. :D 

Viel me ook al op idd. Maar eerst nog eens het WK voor clubs winnen komend seizoen.

Geplaatst
36 minuten geleden zei Oerlie:

Dan zal ik de Ligue 1 van je overnemen.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Oerlie:

Welke ploeg wordt het?

Bordeaux, die andere topper in de Ligue 2.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Glenn08:

Nice! die wisselen hier de Ligue 1 en Ligue 2 regelmatig af, maar ben ervan overtuigd dat jij daar meer succes gaat hebben.

Geplaatst

Spanning wel hoor, op Feyenoord na dan. Resultaten tegen de top zijn ook gewoon goed, Ajax 2x gehad nu, 2x 1-1. PSV 1-0 gewonnen. Feyenoord wel verloren (net als dat ik verloor van Twente en NEC).

image.png.602dc14f371a06cf93df151bbb567aba.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Glenn08:

Ik wil wel een tag anders, ben zelf nu met Le Havre eerste seizoen in de Ligue 1 rond de middenmoot (januari). Bordeaux zal ook volgend seizoen in de Ligue 2 blijven spelen zo lijkt het in mijn save.

Geplaatst
3 uur geleden zei Dansmeister:

Wat heb je voor Fofana moeten neerleggen?

0 eurootjes. Ik keek bij PSV voor van Duiven. Die wou niet. Toen zag ik Fode Fofana staan. En die had een waarde van 0. Meestal betekend dat contract afgelopen, maar toen ik checkte had hij gewoon een contract. Toen 0 euro geboden en dat werd direct geaccepteerd:classic_biggrin:

Geplaatst
7 uur geleden zei Dansmeister:

Poeh. Lekker dat jullie al in de eredivisie zitten mannen. Verwacht dat wij ook geen problemen hebben om daar te komen. ;c

Wat zijn jullie transfers van seizoen 2? Dan kijk ik al een beetje brutaal mee voor komende zomer.

Schermafbeelding 2023-03-10 115349.png

Laten we direct maar even kijken hoe het in het echt gaat dan. ;c 

E44F9BB0-D152-4C73-801A-C37FCDBAD437.jpeg