Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Maar 1 nederlaag uit bij Liverpool, Spurs, City en United. Ben trots op mezelf en de jongens :cheer:

20230310222349_1.jpg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

1e seizoen PAOK. 34 wedstrijden gewonnen, 2 gelijk. 

Door in de groepsfase van de CL, daarna uitgeschakeld. 

Enfin, dan krijg je dit bericht na het 2e gelijkspel. Mooi! 

1088190273_Schermafbeelding2023-03-11om08_04_09.thumb.png.07b0077beee1eb4bcdd2c48bf99f2bf9.png

Geplaatst
14 minuten geleden zei Daniell:

Er is momenteel geen touw aan vast te knopen 

image.png.8a364020abe5a1899ad2aac3c0f4b8fb.png

Dat is.. wisselvallig :D 

Hier is de traditionele top-3 hard weggelopen bij de rest. Je weet wel, Feyenoord, Ajax en die Brabantse club.

image.png.61144f0d6fdd2a23af816ffe72d84b34.png

Geplaatst

Ik wil ook aan de KKD challenge meedoen, wat zijn de exacte regels hiervoor? Aangezien ik bijna 40 jaar geleden ben geboren in Doetinchem ga ik voor de Graafschap😄

Geplaatst
9 minuten geleden zei JC14:

Ik wil ook aan de KKD challenge meedoen, wat zijn de exacte regels hiervoor? Aangezien ik bijna 40 jaar geleden ben geboren in Doetinchem ga ik voor de Graafschap😄

Alleen regels met betrekking tot transfers; alleen spelers met een Nederlands of Belgisch paspoort, ook voor huurspelers. Buitenlandse spelers die uit je jeugdinstroom komen en buitenlandse spelers die er aan het begin van het spel in zitten, mag je uiteraard behouden.

bewerkt door neva

Geplaatst
4 minuten geleden zei neva:

Alleen regels met betrekking tot transfers; alleen spelers met een Nederlands of Belgisch paspoort, ook voor huurspelers. Buitenlandse spelers die uit je jeugdinstroom komen en buitenlandse spelers die er aan het begin van het spel in zitten, mag je uiteraard behouden.

Top! Dank u. 

Geplaatst

Zo. Dit was de zaterdagochtend wel weer. ;c Paar spelers voor mijn gevoel rete goedkoop kunnen halen, andere spelers iets teveel betaald. Maar goed. Tevreden met de transferperiode. Wilde meedoen met jullie Dahlhaus hype, maar Eindhoven promoveerde naar de eredivisie.

Schermafbeelding 2023-03-11 124007.png

Geplaatst
59 minuten geleden zei JC14:

Top! Dank u. 

Voor extra info kan je ook nog kijken in dit artikel of in dit topic

Geplaatst

Prima resultaat, zeker gezien feit 95 miljoen euro aankoop Pino, zo snel al rood pakte....

Je dan hier thuis punt pakt, en ongeslagen thuis blijft voor als nog, ben ik heel blij en content mee.

20230311130305_1.jpg

Geplaatst

Met een goed gevoel de winterstop in! 

image.thumb.png.a4eb0fcad3f2995891878ace25e7f0b2.png

In de Europa League 6e na 6 duels, dus dat gaat ook de goede kant op. 

image.png.69d437397b68b144933092214c67a962.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Rick88:

Op welke basis kenmerken letten jullie bij scouten op Regens?  Vastberaden oid

*Newgens. Regens bestaan al een tijdje niet meer. Dat was in de tijden van Championship Manager.

Geweldige games, mijn prestaties op school leden hier wel onder😆

Geplaatst

Mijn lichaam en ziel is 200 jaar ouder geworden, maar wat een pot!! Penalty tegen houden(Liva :classic_love::cheer:) en vlak erna 1-2 maken. Ben blij dat ik naar @Oerlie heb geluisterd en Kalimuendo heb gekocht, wat een beast al 8 goals in de PL in 9 duels basis(5x invaller) en 3 goals in EL in 3x basis.

20230311140015_1.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Rick88:

Op welke basis kenmerken letten jullie bij scouten op Regens?  Vastberaden oid

Vastberadenheid inderdaad maar dat zegt ook niet alles. Personality is belangrijk, er zijn er een paar die grotere kans hebben om zich goed te ontwikkelen zoals model citizen, model professional, resoluut, perfectionist. Ik speel zelf in de Premier League dus ik kijk bij spelers ook naar hun fysiek, aangezien dat in mijn ogen een van de belangrijkste onderdelen is. Als een newgen ontzettend goede technische attributen heeft maar fysiek echt niets voorstelt gaat ie niet snel slagen in Engeland.

Geplaatst

Ondertussen mijn laatste seizoen bij ASSE. Als eerste werd de Coupe de France gepakt, nadat we AS Monaco versloegen in de halve finale.

Spoiler

image.thumb.png.1bf38489dcd49d7c3cde664eeaafa68a.png

In de competitie was er weinig spanning, mede door veelvuldig puntverlies van PSG en noteren we de 5e titel op rij!

Spoiler

image.png.5fdda98cdfe0f6d4ba1e8edb28eee32c.png

Daarnaast werd ook de 3E CL titel op rij binnengehaald, na een relatief makkelijke finale tegen Borussia Dortmund.

Spoiler

image.thumb.png.80bc503247d6bc4e821c0637a583f4bc.png

En als klap op de vuurpijl winnen we ook het WK voor clubs!

Spoiler

image.thumb.png.2d40fca4a6bd5a85ef0b1b33730c9ec5.png