Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Tis helemaal niet moeilijk om een halve finale van Tottenham te winnen :t:

image.thumb.png.322ecc5d47a187588d453f0fcb6c7e2c.png

bewerkt door Arezo

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

59877ae28964d5f306d0e53411f9d444.png

Een mooie competitiestart, maar daarna een flink deksel op de neus gekregen helaas. Dortmund was iets effectiever dan ik had gehoopt.

Geplaatst

Seizoen 2. Allemachtig, wat is Ajax goed.

Aankooptip: Bruninho (Bruno Roberto Pereira da Silva) van Atletico Mineiro. Voor een ton op kunnen halen.

image.thumb.png.bc77fd43c9579061bdeceee2ce74f67e.png

Geplaatst

Na alle succesverhalen hier een screen hoe het ook kan lopen :D 

image.thumb.jpeg.85d3f371626be8b5581250370997f942.jpeg

We begonnen heerlijk aan het seizoen. Met 3x een 4-1 zege en 1x een 3-1 zege. Na een gelijkspel kwam de klad erin. Onze meest bepalende speler Receveur geraakte geblesseerd en stopte met voetballen. Daarna ging het steeds slechter draaien qua veldspel en bleek vooral mijn achterste 4 wat te licht. En ook de manager, want ik kreeg het niet gekeerd. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

‘Gert van het Forum’ 

Maar jammer man. Wat liep er niet?

Tim Receveur :classic_ninja:

Eindelijk ook succes. 

image.thumb.png.a5e011fee8abb306a1c8c9650cbcecaa.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei Fantasy:

‘Gert van het Forum’ 

Maar jammer man. Wat liep er niet?

Ik speelde met een 4-2-3-1 en met voetballende verdedigers en aanvallende backs. En dat liep heerlijk de eerste maanden. Maar toen het minder liep, toen gingen met voorstoppers veel te snel de lange bal spelen. Denk bij gebrek aan zelfvertrouwen(?). En wat betreft tegengoals waren ze ook vaak hetzelfde. Lange bal van achteruit die dan tussen mijn centrale verdedigers. En dat de spits van de tegenstander die bal had en zo 1 op 1 kwam met de keeper. Matige positionering en kop stats denk ik wellicht. Geen idee. Ga iig niet meer met zoveel voetbal van achteruit spelen denk ik. Ga gewoon nog weer een game met Almere starten deze week en het anders neerzetten. Al doende leert men en hopelijk ik ook.

Geplaatst
Op 23-10-2022 om 12:15 zei Daniell:

Volgens mij hadden ze telkens de 30 beste spelers uit de spelwereld gebruikt en die met elkaar vergeleken ten opzichte van FM22. Lijkt mij geen juist vergelijk aangezien de beste 30 uit 22 sowieso anders zijn dan de 30 beste uit 23.

Ik denk zelf dat het met de training van AI te maken heeft aangezien ik zelf ook wel verbeteringen van technische attributen heb gezien. Wanneer ik mijn assistent de trainingen laat doen, zijn deze ineens veel minder.

In mijn ogen is het geen spelbreker.

Ik wil bovenstaande toch weer even inslikken, voordat ik mensen op het verkeerde been zet. Na het bekijken van meerdere simulaties blijkt het toch, zeker op de langere termijn, een vervelende bug te zijn. Ik zou dan ook eenieder adviseren nog geen save voor de lange termijn te starten.

De fix zal ook op bestaande saves van toepassing zijn maar dat betekent wel dat er pas vanaf de fix normale ontwikkeling zal plaatsvinden. Het kan dus zijn dat je spelers dan een aantal seizoenen (afhankelijk van hoever je bent geraakt) missen kwa ontwikkeling op technisch gebied.

Geplaatst

image.png.1a73255e0e3e8a4f8e0028556b2f318c.png

Interessante doelpuntenmakers ;c Allen tegen de oude club

Geplaatst
  • Auteur
13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Iemand die weet of die youth development bug nog steeds in de BETA zit? 

Volgens mij wel; als je tenminste doelt op de bug dat de technische eigenschappen niet (goed) ontwikkelen. 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Fantasy:

Volgens mij wel; als je tenminste doelt op de bug dat de technische eigenschappen niet (goed) ontwikkelen. 

Die bedoelde ik inderdaad. Dan wacht ik nog even met spelen tot de full game er is. Thanks!

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Die bedoelde ik inderdaad. Dan wacht ik nog even met spelen tot de full game er is. Thanks!

Ze zijn ermee bezig maar het is nog niet helemaal duidelijk waar het vandaan komt dus een fix kan helaas nog wel even duren.

Het probleem zit hem vooral in het feit dat er zoveel facetten uit het spel hangen aan de ontwikkeling van attributen. Wanneer je het ene aanpast veranderd elders in het spel ook weer het een en ander. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Daniell:

Ze zijn ermee bezig maar het is nog niet helemaal duidelijk waar het vandaan komt dus een fix kan helaas nog wel even duren.

Het probleem zit hem vooral in het feit dat er zoveel facetten uit het spel hangen aan de ontwikkeling van attributen. Wanneer je het ene aanpast veranderd elders in het spel ook weer het een en ander. 

Haha, thanks voor je uitleg maar dat snap ik heel goed. Ben zelf software tester dus weet precies hoe dit processen er aan toe gaan. Verbaasd me dat dit niet eerder is opgevallen. ;) 

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Dit houd me ook wel een beetje tegen om door te knallen. Maar ik denk dat 1 seizoen niet zoveel schade zal aanbrengen

Geplaatst
4 uur geleden zei Daniell:

Bron? 

Geplaatst
24 minuten geleden zei Fantasy:

Beter! Savegame compatible ook; handig voor diegene die nog niet zo ver waren :) 

@ReneLeBlanc ea

Als je in maart zit van het eerste seizoen is het dan nodig om een nieuwe save te beginnen?

Geplaatst
29 minuten geleden zei Fantasy:

Beter! Savegame compatible ook; handig voor diegene die nog niet zo ver waren

@ReneLeBlanc ea

Dus zou het nu helemaal gefixt zijn? Ik zit in seizoen 3.