Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 minuten geleden zei Chiemel:

Net even snel gekeken, maar ik kan geen mentoring in mijn jeugd vinden. Heb een eerste elftal en U19 bij Development Center. 

ben jij in controle van de jeugdelftallen of je jeugdmanagers/assistenten?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
4 uur geleden zei SantiagoMunez:

Oprechte vraag: ben ik de enige die met deze FM-editie enorm aan het strugglen is? Afgelopen jaren kreeg ik bijna elke ploeg snel aan de praat, maar dit jaar is dat enorm uitdagend.

Vervolgvraag: m’n eigen conclusie is dat m’n tactiek te behoudend is. Merken jullie dat je dit jaar aanvallender (denk bijv. aan de dubbele Segundo Volante’s op CVM) moet spelen voor resultaat?

Ben benieuwd naar de visie van de mannen die hier als een raket door de KKD-challenge vliegen :classic_ninja:

Geplaatst
30 minuten geleden zei SantiagoMunez:

Vervolgvraag: m’n eigen conclusie is dat m’n tactiek te behoudend is. Merken jullie dat je dit jaar aanvallender (denk bijv. aan de dubbele Segundo Volante’s op CVM) moet spelen voor resultaat?

Ik vind van niet. In mijn ogen is dit de eerste FM waar je fatsoenlijk een defensievere speelwijze kunt hanteren en toch succes kunt behalen!

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

ben jij in controle van de jeugdelftallen of je jeugdmanagers/assistenten?

Slechts deels. Als ik daar meer opties aanklik, komt er opeens een functie bij of zie ik opeens jeugdspelers bij mentoring?

Geplaatst
3 minuten geleden zei Chiemel:

Slechts deels. Als ik daar meer opties aanklik, komt er opeens een functie bij of zie ik opeens jeugdspelers bij mentoring?

Ik ben in controle van beide delen (dus zowel individueel als collectief). Als je die activeert zou je mentoring moeten kunnen zien ja.

Geplaatst
1 uur geleden zei Daniell:

Ik vind van niet. In mijn ogen is dit de eerste FM waar je fatsoenlijk een defensievere speelwijze kunt hanteren en toch succes kunt behalen!

Hmm, toch benieuwd naar een meer gedetailleerde toelichting van jou dan. Kun je iets meer vertellen? 

Geplaatst

Bon, mijn start volledig gemist. 1 op 12.. Met 3 spitsen dan maar.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
1 uur geleden zei AntiChrist7:

Ik ben in controle van beide delen (dus zowel individueel als collectief). Als je die activeert zou je mentoring moeten kunnen zien ja.

Hm, interessant. Wist niet dat bepaalde functies onzichtbaar waren als je niet de verantwoordelijkheid heb. Heb je evt een screenshot die (tabblad van) mentoring bij jeugd laat zien?

Geplaatst
1 uur geleden zei Chiemel:

Hm, interessant. Wist niet dat bepaalde functies onzichtbaar waren als je niet de verantwoordelijkheid heb. Heb je evt een screenshot die (tabblad van) mentoring bij jeugd laat zien?

Persoonlijk mentor ik niet in jeugdelftallen, ik vind het makkelijker ze in bestaande groepen in mijn A team te zetten en dan beschikbaar te maken voor jeugdwedstrijden. Al kan dat veranderen als  ik met clubs ga spelen die standaard 2 matchen per week hebben.

in jeugdelftallen heb je er niet zoveel vat op wie er waar in de hierarchie staat. En mijn beste jeugdspelers (met een goede persoonlijkheid) leen ik dan ook nog eens meestal uit in het jaar dat ze 18 worden

Geplaatst

Jeugdspelers met een positief karakter stel ik nooit beschikbaar voor mentoring, zoals al eerder aangegeven kan je hen alleen maar verpesten. Eigenlijk wil ik enkel bij spelers met een negatief karakter wel eens overwegen om ze in een mentorgroep te zetten bij het eerste elftal. Zeker de spelers onder de 18 jaar moeten veel trainen en dat doen ze meer bij het jeugdteam dan bij het eerste team. 

Zo heb ik een paar talenten die nu 18 jaar zijn die ik uitgeleend heb of dat ze af en toe minuten mogen maken in het eerste. Vanaf komend seizoen wil ik ze veel meer betrekken bij het eerste en ze nog meer speeltijd geven omdat ik in de competitie weinig tegenstand heb op Cyprus. Uitgelezen kans om de jonkies meer speeltijd te geven.

Geplaatst

Pfffff eerste winst in 7 PL duels pas...

Nu ''alleen'' nog een uitzege en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag.

20230314200339_1.jpg

Geplaatst

image.thumb.png.a37ee53e5acbb7aa99e5fd596a7b3af1.png

Eerste seizoen met Lemlands IF. Zijn gelijk semiprof geworden nadat het seizoen was afgelopen. Ben benieuwd of het te doen is zonder geld ;c

Geplaatst

Na een moeilijke start met V.v. De Valk in de KKD na 5 wedstrijden eindelijk de eerste overwinning binnen gehaald. En hoe? 

image.jpeg.564cc451a45d80be466db0eff7ba21cd.jpeg

Geplaatst
20 uur geleden zei Chiemel:

Net even snel gekeken, maar ik kan geen mentoring in mijn jeugd vinden. Heb een eerste elftal en U19 bij Development Center. 

Dit staat volgens mij onder het kopje training bij U-19 en U-21. Ik heb er wel eens mee lopen pielen, maar ik weet niet wat de toegevoegde waarde is wanneer jeugdspelers elkaar gaan mentoren. Misschien dat @Nom de Guerre @neva@Djurovski @Fantasy of @Fabian. hier iets over weet? 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Kevinoz87:

Dit staat volgens mij onder het kopje training bij U-19 en U-21. Ik heb er wel eens mee lopen pielen, maar ik weet niet wat de toegevoegde waarde is wanneer jeugdspelers elkaar gaan mentoren. Misschien dat @Nom de Guerre @neva@Djurovski @Fantasy of @Fabian. hier iets over weet? 

Valt onder training, if memory serves. Ik heb geen FM op deze werkspullen, dus ik kan geen screenshots laten zien.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bogatyr:

We spelen de finale tegen Barcelona! 

image.png.a525000db11d2ecfa036edf5afaa9722.png

Lekker resultaat zeg! Succes in de finale.

Geplaatst
18 minuten geleden zei Daz:

Lekker resultaat zeg! Succes in de finale.

image.thumb.png.72cc2a4db0f6750aebc238e3fcb8a5a8.png

Bedankt! Die rode kaart hielp wel. Ben nog in dubio of ik nu moet blijven of vertrekken voor seizoen 5.

Geplaatst
3 uur geleden zei Bogatyr:

image.thumb.png.72cc2a4db0f6750aebc238e3fcb8a5a8.png

Bedankt! Die rode kaart hielp wel. Ben nog in dubio of ik nu moet blijven of vertrekken voor seizoen 5.

Of gewoon opnieuw iets opbouwen in een nieuwe save?

Geplaatst
46 minuten geleden zei TomFsoccer:

Of gewoon opnieuw iets opbouwen in een nieuwe save?

Vind ik altijd zo jammer. Je bent toch altijd even bezig, net zoals deze game.. Om dat weg te gooien..

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

image.png.4bc1bfca1954d6a8cc663a3a73a2930d.png

Pfoe, dat gaat niet slecht. Nog tegen Chelsea en Leipzig. Verloren van Real Madrid, gewonnen van Shakthar, Monaco, Salzburg, Wolfsburg en Slavia Praag. Prima loting ook natuurlijk ;c