Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Jammer dat zondagavond (nu met 'de Mol' in België) en maandagavond (meestal bij vrienden) slechte avonden zijn voor mij.

Geplaatst
5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik dm je morgen wel even voor meer info etc.

Is goed!

Geplaatst

De missie om Nederlandse vedetten afscheid te laten nemen bij Almere gaat door. Bijna 36 en direct bij zijn debuut een assist:

image.thumb.png.10a34f87c404800c926f56b2c037884c.png

De laatste jaren als afbouwclub gediend voor:

-Hakim Ziyech

-Wout Weghorst

-Giorginio Wijnaldum

-Roben Gosens

-Memphis Depay

-Pablo Rosario (nog actief)

-Wesley Hoedt (nog actief, bezig aan zijn zesde en laatste seizoen in Almere)

Geplaatst
5 uur geleden zei neva:

Nieuwe boom van een spits gehaald :D 

image.thumb.png.55b33b95a50485478a9cce95cc7be63f.png

Heeft ook de Belgische nationaliteit. 8 miljoen overgemaakt naar Genk.

Tolu schiet bij mij heel Cyprus kapot! Fijne aankoop hoor.

Geplaatst
8 uur geleden zei Rob1981:

Ik heb een nieuwe laptop en vanzelfsprekend mijn lopende save over gezet naar de computer. Ik had ook de newgan facepack van Zealand inclusief de Newgan manager op de oude laptop. Kan ik dat op een bepaalde manier overzetten of moet ik dat opnieuw downloaden?

Kopieren met een USB stickie?

Geplaatst
3 uur geleden zei Mordurette:

Tolu schiet bij mij heel Cyprus kapot! Fijne aankoop hoor.

Deed ie dat IRL ook maar met België :t:

@Aaron21Ik ga je het kijken naar de mol besparen zodat je kan mee doen met de netwerkgame. Lancelot is de mol, Lieselot wint, en Comfort zit erbij voor het comfort.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Glenn08:

Deed ie dat IRL ook maar met België :t:

@Aaron21Ik ga je het kijken naar de mol besparen zodat je kan mee doen met de netwerkgame. Lancelot is de mol, Lieselot wint, en Comfort zit erbij voor het comfort.

En waar baseer je dat op?😉

Geplaatst

c32f11a34ca2b7253431a6123d491651.png

Een mooi einde aan een save die ik zie als mijn beste/mooiste/leukste save ooit. 10e op de coëfficiënten, dat is waar het eindigt. We waren best dichtbij de 9e plek maar we gaan een jaar van 13,100 punten verliezen dus omhoog kijken zal de komende jaren niet gaan. Zelf ook al 4 seizoenen de CL niet gewonnen mede doordat de Engelse ploegen gewoon te OP zijn.

Ik ga nu deze save opnieuw starten. Weer met FM 22. Ik heb FM 23 niet en ik prefereer liever het oude Europese systeem. Met name de drop down naar een Europa League of Conference League wil ik graag behouden. Weer Folgore en met de kennis van nu en een betere database hopelijk nog beter

Geplaatst
45 minuten geleden zei Thomassje123:

c32f11a34ca2b7253431a6123d491651.png

Een mooi einde aan een save die ik zie als mijn beste/mooiste/leukste save ooit. 10e op de coëfficiënten, dat is waar het eindigt. We waren best dichtbij de 9e plek maar we gaan een jaar van 13,100 punten verliezen dus omhoog kijken zal de komende jaren niet gaan. Zelf ook al 4 seizoenen de CL niet gewonnen mede doordat de Engelse ploegen gewoon te OP zijn.

Ik ga nu deze save opnieuw starten. Weer met FM 22. Ik heb FM 23 niet en ik prefereer liever het oude Europese systeem. Met name de drop down naar een Europa League of Conference League wil ik graag behouden. Weer Folgore en met de kennis van nu en een betere database hopelijk nog beter

het enige wat je zou kunnen doen is de engelse compititie verwijderen maar dat is dan niet helemaal eerlijk vind ik dan.

Geplaatst
3 minuten geleden zei sennid:

het enige wat je zou kunnen doen is de engelse compititie verwijderen maar dat is dan niet helemaal eerlijk vind ik dan.

Zou niet hetzelfde zijn nee. Met de nieuwe database hoef ik de Engelse competitie niet in te laden maar kan ik de spelers/regens wel inladen. Dat zou al iets schelen

Geplaatst

Seizoen 30-31 was een succesvol seizoen voor Ajax Amateurs. Het eerste kampioenschap, de eerste KNVB beker, de tweede Conference League en de 3e KNVB districtsbeker werden binnen geharkt. Dat zijn 4 prijzen. Tel daarbij 6 wonderkids en een hele rits aan talenten op en ik heb het aardig op de rit. Benieuwd wat wij kunnen in ons debuutseizoen in de CL.

bewerkt door Arezo

Geplaatst

Zlatan oudste doelpuntenmaker ooit in de Serie A met zijn 41 jaar en 166 dagen, wat me doet beseffen dat in FM de maximale leeftijd iets te laag ligt. Newgens stoppen bv automatisch als ze 40 zijn. 

Geplaatst

Ik kan (wanneer dit nog niet gebeurd) Jong en <19 teams geen competitie laten spelen toch? 

Geplaatst

image.png.c7c76c84b337ec23d7b00c2919728b80.png

Wat nou spanning voor de klassieker? Dit is pas spanning ;c 

Oew, Ajax verliest in U'tje.

image.png.70eff44349cd2002fe974bc59f070329.png

bewerkt door neva

Geplaatst

Live stand een uur in de laatste speelronde. Ik durf niet meer verder te spelen :D 

image.png.0d98fa6fefcf5fd6a3d5db0da4428db4.png

:D

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

image.thumb.png.a3fb98dbb1f3cc3626c4766b57d09ed9.png

bewerkt door neva