Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Heb met MVV wel ontzettend veel blessures. Wat zou hiervan de hoofdoorzaak kunnen zijn? 

Mijn spelers zijn wel zwaar belast met training. Gebruik de trainingen in groep van @Daniell en individueel train ik op normale belasting op hun speelpositie en bij de jonge spelers met een individueel accent.

Geplaatst
3 uur geleden zei Aaron21:

Heb met MVV wel ontzettend veel blessures. Wat zou hiervan de hoofdoorzaak kunnen zijn? 

Mijn spelers zijn wel zwaar belast met training. Gebruik de trainingen in groep van @Daniell en individueel train ik op normale belasting op hun speelpositie en bij de jonge spelers met een individueel accent.

Ik heb sowieso het idee dat de blessures deze FM weer veel erger zijn en langer duren heb sommige momenten in het seizoen van mn Benfica save dat me halve team eruit ligt xd 

Geplaatst

heren, een vraag! Ik speel nog FM20. Ik heb een toffe game met Shakhtar. Ik heb echter per ongeluk op '2e team aanvragen' geklikt tegenover het bestuur, dat wil ik eigenlijk niet. Werkt natuurlijk ook niet, kan geen staf aannemen en ineens gekut met  spelers die op de TI staan zonder dat ik dit heb gedaan (zelf die verantwoordelijkheid). 

Kan ik dat 2e team weer verwijderen? Of kan iemand dat met de in game editor doen of mij uitleggen hoe dat werkt? 

Geplaatst

99902a962906da199dc53327636d6d28.png

Mijn eerste Target Forward Tolu was vermoeid na de Europese voorronde tegen Salzburg dus zijn stand-in mocht even opdraven. Gelijk 3 doelpunten in zijn eerste officiële wedstrijd. Bedankt Mathias :D

Geplaatst

Meer mensen die direct na doelpunten altijd meteen of nog een goal krijgen of een rode kaart? Lijkt wel alsof dat er in geprogrammeerd is dat als je scoort je een mega grote kans tegenkrijgt of nog erger een goal.

Geplaatst

Eerste jaar in de Championship zit er hier op. Prognose was de 24e plek en qua salarishuishouding klonk dat ook wel logisch. Maar we zijn er zonder teveel moeite ingebleven. Geen idee wat ik nu voor financiele middelen ontvang, maar hopelijk kunnen we direct het komende jaar een stap maken richting subtop :) 

01.thumb.jpg.f78a0d6f38ef2786cca7bdc086f80d2a.jpg

02.thumb.jpg.c007ac9738f17e266b2302ef3cf1c7cc.jpg

Geplaatst

Nu wordt het gekkenhuis in Dordrecht. Zowel Kolf als Ozturk wordt elke week bekeken door Chelsea en Tottenham en willen beiden niet meer verlengen. Dit gaat mis.

Geplaatst

image.thumb.png.3924b43cb436e685a24ca3a5b0c0a901.png

Uhhhhhhhhhh. :D Bedankt Ugurcan, blijf inderdaad maar zeggen dat die naar het rijke Dordrecht moet gaan (oftewel gewoon moet blijven). ;c 

Geplaatst
14 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Poei dat zijn wel moeilijke bedragen om te weigeren. En ik hier de polonaise dansen omdat Pierie voor 20 mil foetsie ging. 

8 minuten geleden zei Titan:

Hoe lang nog een contract? Anders vasthouden aan die 250M

image.thumb.png.a484214de97772cf2f4c345ebdbf1502.png

Er ligt nu een bod van 186 miljoen.. Zou dan Ozturk de spits in kunnen schuiven, maar ja Kolf blijft Kolf...... What do you say8?

image.thumb.png.bdebb31c5680b10582ded89aab77ab81.png

Geplaatst
12 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.a484214de97772cf2f4c345ebdbf1502.png

Er ligt nu een bod van 186 miljoen.. Zou dan Ozturk de spits in kunnen schuiven, maar ja Kolf blijft Kolf...... What do you say8?

image.thumb.png.bdebb31c5680b10582ded89aab77ab81.png

Kolf gewoon lekker houden man. Hoe vaak ik zoiets al niet gedaan heb en dan de interesse in de game verloor. Ozturk is wel een meer dan capabele vervanger trouwens, maar kolf is wel precies mijn type spits. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Kolf gewoon lekker houden man. Hoe vaak ik zoiets al niet gedaan heb en dan de interesse in de game verloor. Ozturk is wel een meer dan capabele vervanger trouwens, maar kolf is wel precies mijn type spits. 

Ja ben het wel met je eens. Heb ook zitten neuzen maar er loopt ook geen capabele vervanger meer rond die ik in de luwte van Ozturk zou kunnen opleiden. Zat achter deze Kroaat aan totdat hij geen heil zag in een Nederlands paspoort. ;c 

image.thumb.png.1371e7bca97b4ce9440237f0a3c1fbda.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Een kolfje naar je hand? 

Geplaatst

Wees niet bang jongens. Kolf is gebleven, Ozturk heeft met een jaar verlengd. De toekomst van Dordrecht is in gouden handen. Laatste twee competitiewedstrijden had Bob ook weer vier goals (acht in totaal dus), dus hij is niet van streek. :D 

image.thumb.png.d3a8b617f7bbf11dfa8a294ef4356941.png