Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Sorry, maar dit gaat mijn pet te boven. Je speelt 5 seizoenen met dezelfde tactiek, totaal geen problemen 5 keer promotieplay-offs, en opeens houdt het op.. Dat begrijp ik niet, maar dat zal aan mij liggen..

Edit: Wat leuk, C4'tje gekregen.

bewerkt door xanderoo

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Is het niet zo dat de CPU ook jouw tactiek leert te begrijpen en dus tegen te gaan?

Geplaatst
2 uur geleden zei Daz:

Is het niet zo dat de CPU ook jouw tactiek leert te begrijpen en dus tegen te gaan?

Nee dat leert de CPU niet. Wel passen zij hun speelstijl aan op basis van jouw reputatie. Ben jij beter, dan gaan zij behoudender spelen tegen jou waardoor jouw tactiek dus net iets minder goed kan gaan werken.

Gok jij op de counter en gaat de tegenstander behoudender spelen, dan is er minder ruimte voor de counter en is jouw tactiek minder efficient. 

Geplaatst
Op 23-3-2023 om 16:41 zei Arezo:

Halve finale CL met Ajax Amateurs. 3x raden tegen wie? Spurs :classic_love:

Verloren van Spurs. 50 jarige Lucas Moura scoorde 3x.

Geplaatst

Bon, Anstey wordt de volgende halte. Ik kon ook naar Nederland, maar koos toch voor Engeland

Geplaatst
12 uur geleden zei Arezo:

Verloren van Spurs. 50 jarige Lucas Moura scoorde 3x.

Gek want hij scoort nooit heb ik gehoord van Valentijn Driessen...

Geplaatst
Op 24-3-2023 om 11:43 zei Kyrill:

Hahaha thnx vriendje, niet nodig hoor.

BIj mijn Arsenal heb ik al oa: Vitor Roque, Youssoufa Moukoko, Yeremi Pino,Saka, Martinelli, Kalimuendo en meer :D

Lief dat je voor me meedenkt!:classic_love:

En met mijn Inter save komt Hakim Ziyech al, misschien Alex Remiro als vervanger van Handanovic die naar Ajax lijkt te gaan en ben ook al bezig nog met Suso, Ajer en heb al die Schjelderup oid  :D

En toch wordt je pas 9de... Misschien toch maar Dybala proberen ;c

Geplaatst
Zojuist zei Glenn08:

En toch wordt je pas 9de... Misschien toch maar Dybala proberen

Omdat 2e seizoen helft regelrechte bagger was 😭😭😂😜

Brentford is gedegradeerd ik ga werk maken van Ivan Toney en als dat niet lukt dan Bryan Mbueno;c

En CL plaatsing is gelukt das het belangrijkste ;c

Maar ja ik baal ook echt enorm van plek 9 ja echt heel kut. Komend seizoen wil ik minstens 20-24 PL zeges halen. 

Geplaatst

Jaartje Conference League is wel lekker voor het vertrouwen. 15 voor, 4 tegen en dat met alleen de twee lastigste tegenstanders achter de rug.

image.png.eaf2c9d839ffff8e5227d17fffdc758b.png

Geplaatst

Aan diegenen die van een vierdeklasser een topper maakt in Europa, gebruiken jullie continu dezelfde tactiek? Lijkt me sterk @Arezo@Keko

En bericht aan allen, spelen jullie altijd met flankspelers?

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
4 uur geleden zei Glenn08:

Tja als het nu ook eens leuke clubs waren he.

Wat ben jij toch een lul af en toe :chief::-D:mmm:

Geplaatst
6 uur geleden zei xanderoo:

Aan diegenen die van een vierdeklasser een topper maakt in Europa, gebruiken jullie continu dezelfde tactiek? Lijkt me sterk @Arezo@Keko

Nee, maar probeer je vooral niet teveel te focussen op tactiek. Zoek een basis, zoek voor balans denk logisch na en laat het dan lekker zo staan. Ik vind dat hele tactieken gebeuren geen donder aan. Scouten (vooral op hogere niveaus) training en dynamiek is net zo belangrijk.

Geplaatst
17 minuten geleden zei Arezo:

Nee, maar probeer je vooral niet teveel te focussen op tactiek. Zoek een basis, zoek voor balans denk logisch na en laat het dan lekker zo staan. Ik vind dat hele tactieken gebeuren geen donder aan. Scouten (vooral op hogere niveaus) training en dynamiek is net zo belangrijk.

Precies dit. Ik doe alles zelf, behalve tactiek. Die plug en play ik. Een enkele save doe ik juist alleen de tactiek, zoals een DoF challenge en bij een LLM/Journeyman save doe ik hem ook zelf.

Als ik op een 'normaal' niveau mijn save begin, wil ik graag wonderkids vinden, halen en optrainen, het team in balans hebben en de trainingen tot in de puntjes regelen. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Kyrill:

Wat ben jij toch een lul af en toe :chief::-D:mmm:

Deze keer was het meer gericht op Liverpool hoor ;c

Geplaatst
8 uur geleden zei xanderoo:

Op het begin heel veel met Gegenpressing gespeeld die ik steeds licht aanpas naar mijn team. Toen ik uiteindelijk een paar jaar in de LaLiga zat, ben ik overgestapt naar een compleet nieuwe strikerless tactiek, maar daar moet je wel echt de spelers voor hebben.

Met Gegenpressing speelde ik een 4-1-2-3 met flankspelers, nu speel ik een 5-2-3 zonder flankspelers.

Het is doorgaans een kwestie van geduld en goed scouten. Op het begin (als je grote stappen vooruit maakt) veel gebruik maken van huurspelers en aflopende contracten. Later vooral richten op jonge spelers om zo na een paar jaar goed te cashen en een stap verder te kunnen zetten.

Geplaatst
3 uur geleden zei Arezo:

2 uur geleden zei PatjePauw:

Precies dit. Ik doe alles zelf, behalve tactiek. Die plug en play ik. Een enkele save doe ik juist alleen de tactiek, zoals een DoF challenge en bij een LLM/Journeyman save doe ik hem ook zelf.

Als ik op een 'normaal' niveau mijn save begin, wil ik graag wonderkids vinden, halen en optrainen, het team in balans hebben en de trainingen tot in de puntjes regelen. 

To each his own mannen. Iedereen kan in mijn ogen taktiek downloaden ik vind zelf juist heel fijn als zelf een maakt en het goed en behororlijk loopt. Jaa training is zkr belangrijk maar krijg altijd te horen als zelf doe spelers ontevreden zijn pff.

42 minuten geleden zei Glenn08:

Deze keer was het meer gericht op Liverpool hoor ;c

Hahahhaha ik maakte ook maar grapje maar mooizo vriendje!!:cheer:

35 minuten geleden zei Keko:

Op het begin heel veel met Gegenpressing gespeeld die ik steeds licht aanpas naar mijn team. Toen ik uiteindelijk een paar jaar in de LaLiga zat, ben ik overgestapt naar een compleet nieuwe strikerless tactiek, maar daar moet je wel echt de spelers voor hebben.

Met Gegenpressing speelde ik een 4-1-2-3 met flankspelers, nu speel ik een 5-2-3 zonder flankspelers.

Het is doorgaans een kwestie van geduld en goed scouten. Op het begin (als je grote stappen vooruit maakt) veel gebruik maken van huurspelers en aflopende contracten. Later vooral richten op jonge spelers om zo na een paar jaar goed te cashen en een stap verder te kunnen zetten.

topper, goed bezig!!