Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hahahaha, we flikken het wéér op de laatste slotdag, wéér door een ander team dat bezwijkt onder de druk :D

image.png.61ee7c7fc33499519f6e2510c0284284.png

Voorlaatste speelronde was Feyenoord - Helmond. 2-2, highlight in de 90e minuut, Kokcu schiet 3-2 binnen. Verdorie. 90+6 nog een highlight, kans voor Feyenoord, mis, counter, Bakayoko met de 3-3 en nu Sparta dat wint van Feyenoord. WTF. Net zo kansloos als m'n vorige titel.

Maar wat een tweede seizoenshelft hebben wij gehad. 27 wedstrijden na de winterstop in alle competities, 24 zeges, 2 gelijke spelen in de competitie (bij AZ en dus Feyenord) en een nederlaag die er niet toe deed in de Conference League, waar we zo ook de finale gaan spelen, tegen PSV, van wie we ook de bekerfinale wonnen. Wat een tweede seizoenshelft.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Yessss.. Een 4-1 voorsprong weggeven, de eerste penalty missen, maar toch winnen. Wat een dag joh.

image.png.2948f4cea92b03f784eab63f276d48d0.png

Shoutout naar Tijn den Boggenden:

image.png.dfd4895218938cb79e7cfd6511f456ea.png

bewerkt door neva

Geplaatst

@Arezo je zei laatst maar voor ''seizoen'' was? Dat van Coeffientie....

Blijkbaar toch niet heel erg, 4 Nederlandse AI teams hier de CL in....

20230326130527_1.jpg

Geplaatst

image.thumb.png.a046b86a3053ef6712d0e5bca11f0b97.png

met hakken over de sloot maar alsnog gepromoveerd. Wel fijn dat we tegen iedereen maar 1x spelen anders was het niet te doen.

Geplaatst

Even spotlight shinen op Manu Kone en Alex Scott. Kone kwam net in 3-0 winst op Stoke thuis tot 8 key passes. Scott is ook super goed bezig tot dusver en dan hebben we verder oa nog James Ward Prowse. Ismael Bennacer en meer:cheer::classic_love:

20230326201228_1.jpg

20230326201236_1.jpg

20230326201243_1.jpg

20230326201246_1.jpg

Geplaatst
41 minuten geleden zei Mordurette:

Transfervrij niks beschikbaar? 

Eentje. Ex jeugdspeler van PSV. Mag natuurlijk alleen Nederbelgen halen. Ach, iets beter dan Mous, die kan echt niet meer. 

Geplaatst
33 minuten geleden zei neva:

Eentje. Ex jeugdspeler van PSV. Mag natuurlijk alleen Nederbelgen halen. Ach, iets beter dan Mous, die kan echt niet meer. 

Ja, i know the drill 😉

Zou hem dan zeker halen als die Mous echt een pannenkoek is.

Geplaatst
25 minuten geleden zei Mordurette:

Ja, i know the drill 😉

Zou hem dan zeker halen als die Mous echt een pannenkoek is.

Zeker gedaan ook, want de jeugdkeepers slaan nergens op.

image.png.84a053eb6dfcc5d3073c8709293ebc1d.png

Lood om oud ijzer :D  Wordt nog een pittige eerste seizoenshelft zo.

Geplaatst
26 minuten geleden zei neva:

Zeker gedaan ook, want de jeugdkeepers slaan nergens op.

image.png.84a053eb6dfcc5d3073c8709293ebc1d.png

Lood om oud ijzer :D  Wordt nog een pittige eerste seizoenshelft zo.

Zou het sowieso wel met Niek proberen. Succes man, zal je nodig hebben 😋

Geplaatst
10 uur geleden zei neva:

Dan maar zorgen dat ik meer scoor dan de tegenstander. Mous keept namelijk wel in de CL.

image.png.e4580996b5c204c594c02d11eaeb1991.png

Zo he wat een zieke Xg's van beide teams. Denk dat ik nog nooit zo'n hoge gecombineerde Xg heb gehad hahah

Geplaatst
11 uur geleden zei neva:

Dan maar zorgen dat ik meer scoor dan de tegenstander. Mous keept namelijk wel in de CL.

image.png.e4580996b5c204c594c02d11eaeb1991.png

Til tilt jullie wel naar hoger niveau zeg :cheer::D

Zelf met Inter inmiddels van plek 9 naar 4 gestegen na zeges 1-2 bij Juventus 0-3 bij Atalanta en 0-1 bij Lazio Roma de nummer 2 :t::cheer:

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Til tilt jullie wel naar hoger niveau zeg :cheer:

Zelf met Inter inmiddels van plek 9 naar 4 gestegen na zeges 1-2 bij Juventus 0-3 bij Atalanta en 0-1 bij Lazio Roma de nummer 2 :t::cheer:

Til met zijn scorend vermogen heeft bij mij Xavi naar de linksbuiten verdreven

Geplaatst
Op 26-3-2023 om 12:10 zei neva:

Hahahaha, we flikken het wéér op de laatste slotdag, wéér door een ander team dat bezwijkt onder de druk

image.png.61ee7c7fc33499519f6e2510c0284284.png

Voorlaatste speelronde was Feyenoord - Helmond. 2-2, highlight in de 90e minuut, Kokcu schiet 3-2 binnen. Verdorie. 90+6 nog een highlight, kans voor Feyenoord, mis, counter, Bakayoko met de 3-3 en nu Sparta dat wint van Feyenoord. WTF. Net zo kansloos als m'n vorige titel.

Maar wat een tweede seizoenshelft hebben wij gehad. 27 wedstrijden na de winterstop in alle competities, 24 zeges, 2 gelijke spelen in de competitie (bij AZ en dus Feyenord) en een nederlaag die er niet toe deed in de Conference League, waar we zo ook de finale gaan spelen, tegen PSV, van wie we ook de bekerfinale wonnen. Wat een tweede seizoenshelft.

Absurde finish van het seizoen, dat! :classic_laugh:

Geplaatst

Even als side-challenge de SAF challenge gestart en bij West Ham United getekend. Merkte dat ik de KKD challenge wat eentonig begon te vinden omdat er weinig BeNe newgens doorbraken. :( 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Stefan.:

Heerlijk die 2007 style foto's van je scherm 😄 Waarom geen screenshotje Karel? 

Dit werk PC is op mijn stoppende baan en ik de screenshotten map hier nergens kan vinden  hahaha. Thnx Stefan!

Geplaatst
Op 26-3-2023 om 08:13 zei Arezo:

Nee, maar probeer je vooral niet teveel te focussen op tactiek. Zoek een basis, zoek voor balans denk logisch na en laat het dan lekker zo staan. Ik vind dat hele tactieken gebeuren geen donder aan. Scouten (vooral op hogere niveaus) training en dynamiek is net zo belangrijk.

En gebruik je elk ding bij training? Heb je een eigen schema of mag je een bestaand gebruiken?

Ja, ben wel jaloers op jullie prestatie.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
45 minuten geleden zei Kyrill:

Dit werk PC is op mijn stoppende baan en ik de screenshotten map hier nergens kan vinden  hahaha. Thnx Stefan!

Ah ok. Kan altijd Windows Key + Shift + S doen om snel screentje te maken. Als je klaar bent staat die op je clipbord, dus alleen Ctrl + V hier en je bent al klaar.