Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
11 minuten geleden zei Dansmeister:

Dat wordt geen rustige winterstop. ;c

Schermafbeelding 2023-03-27 171138.png

Wauw, lekker bedrag zeg. _O_ Al vervangers op t oog?

Geplaatst

image.thumb.png.0a609f5fb2736783da42598b2f675c51.png

Op 6 november ingestapt bij de nummer één na laatst in de Premier League op dat moment (West Ham) voor de Sir Alex Ferguson challenge. Hadden pas zes punten verzameld in veertien wedstrijden en hadden alleen Brighton nog onder zich. Begin was beetje zoeken maar kan wel zeggen dat het is gaan lopen. :< In de winter ook wel wat aankopen gedaan met Mitchell Bakker (max 12 miljoen), Alex Scott (max 25 miljoen), Joao Pedro (max 40 miljoen), Martin Vitik (17 miljoen) en Jesus Vallejo (1,6 miljoen). Vooral Scamacca is echt genieten zeg. :D Vaker met zo'n grote spits spelen. 

Geplaatst
45 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Wauw, lekker bedrag zeg.  Al vervangers op t oog?

Een Franse newgen. Zie zoveel mooie spelers en zo weinig in Nederland dat ik het een beetje beu begin te worden. 

Twijfel of ik doorga met de challenge, maar lekker ga doorspelen.

Geplaatst
  • Auteur

Gewoon lekker doen joh, die Franse newgen. Plezier is toch veel belangrijker dan doorgaan terwijl je het eigenlijk beu bent om 'regels' te volgen!

Geplaatst

Jullie hebben allemaal veel langer volgehouden dan mij, als je door wilt met andere/minder/geen regels gewoon doen joh.

Geplaatst
1 uur geleden zei Fantasy:

Gewoon lekker doen joh, die Franse newgen. Plezier is toch veel belangrijker dan doorgaan terwijl je het eigenlijk beu bent om 'regels' te volgen!

Hehe nee. Was wel heel zuur. Maar goed. Newgen uit Alkmaar voor een pak geld opgehaald en Rijkhof van Dortmund.

Leuk dat City op de laatste dag nog even Lachkar wegsnoept uit Tilburg zonder dat ik een vervanger kan halen. :(

Geplaatst

Dank @Stefan. :cheer:Hoppa heerlijke zege, ik denk niet dat we plek in de finale van de beker nog gaan weggeven.

Ik vind dat jij nog gewoon erg goed doet over algemeen, maar zeer herkenbaar idd @xanderoo

image.thumb.png.ca2313a31a99f27e1fcb328320f9a6d5.png

Geplaatst
14 uur geleden zei Fantasy:

Ja precies. Ik vind het ook wel welletjes aan het worden na 10 jaar me alleen maar gericht te hebben op Belgen en Nederlanders. Als ik alleen Nederlanders had gedaan was ik al veel eerder gekapt daar ik nog 3 A-internationals van België in de gelederen heb. Ik pak wel alleen de uitzonderlijke newgens uit andere landen, en vervang dus niet in één keer al mijn Nederlanders.

Geplaatst

Save met AFC Liverpool was helaas gecrasht. Dus een save begonnen met Las Palmas. Over het eerste half jaar mogen we toch al niet klagen

image.png.040a1d888ed6729270f0a574b1e1e963.png

Geplaatst

image.thumb.png.94e0ae4911c5c5049b0fbb88f0320fda.png

Toch een jaartje van kunnen genieten. Nu proberen McAllister + Caicedo ervoor terug te halen voor een combi deal van 100 miljoen, dan zijn wij toch wel de grote winnaar van deze transfer. :< 

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.94e0ae4911c5c5049b0fbb88f0320fda.png

Toch een jaartje van kunnen genieten. Nu proberen McAllister + Caicedo ervoor terug te halen voor een combi deal van 100 miljoen, dan zijn wij toch wel de grote winnaar van deze transfer. :< 

Als je naar Caicedo kijkt , check dan ook Manu Kone , is bij mij een beest :)

Mooie verkoop maat!

Geplaatst
7 minuten geleden zei Kyrill:

Als je naar Caicedo kijkt , check dan ook Manu Kone , is bij mij een beest :)

Mooie verkoop maat!

Ik wil graag wel mijn baan behouden.

Spoiler

Nee thanks maar heb Caicedo al binnen en vind Koné alleen fysiek veel beter

Geplaatst

84c57c134942c3f3162d1d0a9675e1f4.png

Tweede seizoen op dit niveau. Vorig jaar moest ik tot speeldag 11 wachten tot onze eerste overwinning. Dit was de eerste speeldag dit jaar, dat begint een stuk lekkerder in ieder geval 

Geplaatst

image.png.4f72cb391f4a6a0f1644e6fd261831da.png

Wel mooi dat je Arsenal zo slecht hebt achtergelaten @Kyrill :D 

Zit eraan te denken om een save met PSG te starten en de selectie geheel Frans te maken... Ze hebben best wat jeugdspelers voor veel te weinig laten gaan de afgelopen jaren.

Former PSG academy players : r/psg

Geplaatst
8 minuten geleden zei Willem:

image.png.4f72cb391f4a6a0f1644e6fd261831da.png

Wel mooi dat je Arsenal zo slecht hebt achtergelaten @Kyrill :D 

Zit eraan te denken om een save met PSG te starten en de selectie geheel Frans te maken... Ze hebben best wat jeugdspelers voor veel te weinig laten gaan de afgelopen jaren.

Former PSG academy players : r/psg

Slecht? Hahaahah gap je bent niet goed wijs. Ik verdiende bakken geld met verkopen en huur deals hahah. Spelers die geen minuut voor me gespeeld hebben gingen binnen paar maanden met winst de deur uit. En Pino, Moukoko, Silva, Mitrovic, JWP, Manu Kone en vele anderen zijn echt wel goed hoor. Ik had ook bijna Bazunu aan Leverkusen voor 56 miljoen verkocht terwijl ie pas halfjaar koud bij de club zat en maar 28 miljoen kostte. Nu besef ik dat je grap maakte maar ik houd van toelichten hahaaha. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

@neva bevalt die KKD-challenge nog een beetje? Of is april een mooi moment om wat nieuws als rage op te zetten?

Bevalt zeker nog. Jou niet meer? Ik ga wel alvast verzinnen.. met een beetje mazzel komt ie begin april af. Of had jij een idee al?