Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei neva:

Bevalt zeker nog. Jou niet meer? Ik ga wel alvast verzinnen.. met een beetje mazzel komt ie begin april af. Of had jij een idee al?

Ik blijf tussen wal en 't schip vallen, dus ik kan die stap net niet maken en geen zin om nog 3 jaar tegen Ajax op te etteren en in de CL niet ver (genoeg) te geraken voordat we écht stappen zetten. Een uitdaging met PSG (of een andere nationale grootmacht) en louter spelers gebruiken - al dan niet vanaf seizoen 2 pas - uit het land waarin de club actief is bijvoorbeeld zat ik zelf aan te denken. Beter goed gejat dan slecht verzonnen ;c 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Ik blijf tussen wal en 't schip vallen, dus ik kan die stap net niet maken en geen zin om nog 3 jaar tegen Ajax op te etteren en in de CL niet ver (genoeg) te geraken voordat we écht stappen zetten. Een uitdaging met PSG (of een andere nationale grootmacht) en louter spelers gebruiken - al dan niet vanaf seizoen 2 pas - uit het land waarin de club actief is bijvoorbeeld zat ik zelf aan te denken. Beter goed gejat dan slecht verzonnen ;c 

Ik denk dat het toch te makkelijk is met PSG. Je hebt al een paar fantastische Fransen, veel spelers die goed te verkopen zijn en geweldige reputatie en faciliteiten.

Maar. Manchester United dan weer met alleen spelers uit het VK en Ierland, max. 19 jaar oud op moment van aantrekken en verder alleen eigen jeugd (jeugd terughalen mag wel). Lijkt er ook op. Misschien ook niet heel lastig.

Of een game starten met alleen Nieuw-Caledonie inladen, een seizoen simuleren, grote 6 landen toevoegen en dan met een attributeless skin spelen in Europa. Zit heel Europa vol regens die je niet kent en dus ook niet zomaar kunt filteren/inschatten.

Komen wel wat ideetjes bovendrijven.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Ga verder, ga verder. Die laatste klinkt wel extreem haha. Iets algemener mag ook wel wat mij betreft  

Ja sloeg een beetje door, sorry. :D

Grenzen kunnen we verleggen voor zo ver als we willen. Een Zweedse of Noorse club en met alleen Scandinavische spelers de CL winnen is een iets andere variant dan we nu hebben, maar ik kan me voorstellen als je Scandinavië-moe bent.

Of een random club waarbij je ieder inkomend bod moet accepteren. Maakt het ook lastig.

Gewoon weer een exotische competitie pakken, is ook een optie. Andorra, Gibraltar of iets. Ook wel extreem denk ik. Australië? Leuk met al die regeltjes. Kan je de UCL weer niet mee winnen.

AZ en dan alleen spelers halen die met een A of Z beginnen :D

Geplaatst
10 minuten geleden zei neva:

Ik denk dat het toch te makkelijk is met PSG. Je hebt al een paar fantastische Fransen, veel spelers die goed te verkopen zijn en geweldige reputatie en faciliteiten.

Maar. Manchester United dan weer met alleen spelers uit het VK en Ierland, max. 19 jaar oud op moment van aantrekken en verder alleen eigen jeugd (jeugd terughalen mag wel). Lijkt er ook op. Misschien ook niet heel lastig.

Of een game starten met alleen Nieuw-Caledonie inladen, een seizoen simuleren, grote 6 landen toevoegen en dan met een attributeless skin spelen in Europa. Zit heel Europa vol regens die je niet kent en dus ook niet zomaar kunt filteren/inschatten.

Komen wel wat ideetjes bovendrijven.

Eens @Oerlie deed laatst al Saint-Etienne met alleen Franse spelers en veroverde hele wereld en maakte ze de beste club van heel de wereld. Dus @Fantasy met PSG en alleen Fransen is kat-in-bakkie /ogendicht-twee vingers in de neus;c:classic_ninja:

Geplaatst

AZ en dan alleen spelers halen die met een A of Z beginnen :D

Hahaha deze is opzich wel mooi. Kan ook met bepaalde clubs (Stevenage bijv.) en dan alleen spelers halen met Steven, Stephen etc. in de naam.

Weet niet of er competities zijn die net als Frankrijk met Saint Etienne een recordkampioen hebben of een team met veel landstitels die niet op het hoogste niveau actief zijn. Doelstelling dan om die weer recordkampioen te maken met een twist. Alleen transfervrije spelers of je DOF alle onderhandelingen laten doen

Geplaatst

Ik word dan de bioboer. Lekker mijn handel voor veel geld verkopen.

Geplaatst
30 minuten geleden zei Fantasy:

@neva bevalt die KKD-challenge nog een beetje? Of is april een mooi moment om wat nieuws als rage op te zetten?

Ik ben zojuist met FC Andorra gestart en heb me zelf de opdracht gegeven om enkel spelers uit Andorra te halen. Lijkt een onmogelijke missie om hiermee de CL te pakken, anderzijds zetten we misschien de dwergstaat wel op de kaart

Geplaatst
1 minuut geleden zei Oerlie:

Ik ben zojuist met FC Andorra gestart en heb me zelf de opdracht gegeven om enkel spelers uit Andorra te halen. Lijkt een onmogelijke missie om hiermee de CL te pakken, anderzijds zetten we misschien de dwergstaat wel op de kaart

Oeh deze heb ik een keer gedaan met Barakaldo CF en dan alleen Basken zoals Athletic de Bilbao. Wellicht kan iedereen dan gewoon instappen op welk niveau ze willen maar dat je het met een Baskische ploeg met alleen Baskische spelers moet gaan doen

Geplaatst
  • Auteur
13 minuten geleden zei neva:

Gewoon weer een exotische competitie pakken, is ook een optie. Andorra, Gibraltar of iets. Ook wel extreem denk ik. Australië? Leuk met al die regeltjes. Kan je de UCL weer niet mee winnen.

Kazachstan? (d) 

Edit; oh het bestand dat ik heb is niet compatible met de laatste patch, dus dan moeten we wel even een goeie download vinden ;c 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Oerlie:

Klinkt als onmogelijk ja.

Geplaatst
14 minuten geleden zei Arezo:

Of we gaan met zijn allen Farm Simulator 22 doen? 

En dan zeker BBB stemmen? Geweldig plan!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst
12 minuten geleden zei Fantasy:

Kazachstan? (d) 

Edit; oh het bestand dat ik heb is niet compatible met de laatste patch, dus dan moeten we wel even een goeie download vinden ;c 

Kazachstan is ook wel tof. Speel je gewoon Europees wel. Maar dan zonder verdere restricties?

Geplaatst
  • Auteur

Kazachstan is ook wel tof. Speel je gewoon Europees wel. Maar dan zonder verdere restricties?

Jup, zonder verdere restricties buiten de competitie- en registratieregels. Daar heb ik me nog niet in verdiept, dus hopelijk zijn die niet té gek.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Fantasy:

Jup, zonder verdere restricties buiten de competitie- en registratieregels. Daar heb ik me nog niet in verdiept, dus hopelijk zijn die niet té gek.

Laat maar weten, ga ik even Helmonds gas geven.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Laat maar weten, ga ik even Helmonds gas geven.

Heb je er problemen mee om met gewoon de originele FM-database te spelen i.p.v. de 23.3.0 Update? Anders moet ik eerst een nieuwe download vinden om überhaupt in Kazachstan aan de slag te gaan en het e.e.a. te checken.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

Heb je er problemen mee om met gewoon de originele FM-database te spelen i.p.v. de 23.3.0 Update? Anders moet ik eerst een nieuwe download vinden om überhaupt in Kazachstan aan de slag te gaan en het e.e.a. te checken.

Nee hoor, helemaal niet.

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei neva:

Nee hoor, helemaal niet.

Mooi. Dan kunnen we gewoon die db van Dave gebruiken uit dat megapack.

image.png.ef3c37f0c99c1cf11c2b9f8fde39741c.png

Wedstrijdregels

>5 -21 spelers in de wedstrijdselectie

Max. 3 buitenlanders in de wedstrijdselectie

Registratieregels

Max. 35 man in de selectie

Max. 8 buitenlanders in de selectie

>10 -21 spelers in de selectie

Transferperiode

10 januari - 3 maart

13 juni - 10 juli

(kalendercompetitie)

26 potjes per jaar maar, dus dat wordt rammen :DW: 

Geplaatst
  • Auteur

@neva

Even een miljoen euro (ja, echt) aan salarissen bespaard met deze vier uitgaande transfers :cab: Met een budget van 6,2 miljoen per jaar voor de salarissen is dat nogal een slok op een borrel. Plus; we mogen natuurlijk in de competitie maximaal 3 buitenlanders opstellen en gelukkig had ik er maar liefst 15 in de gelederen. Ongekend stukje selectiemanagement van mijn voorganger en het bestuur haha. Het zal goed speuren worden naar jonge Kazachen, maar dat zal de komende jaren sowieso het (pijn)punt blijven om aan de selectiereglementen te blijven voldoen. Er zullen nog wat buitenlanders moeten vertrekken, maar de interesse in deze bovengemiddeld betaalde niet-Kazachen is bijzonder nihil. Goh...

image.png.97d9944e7b6e4e4b86dc6c9f6fb95d80.png

Sorry voor de dubbelpost trouwens. Foei Fantasy!

Geplaatst

Spoiler vooruit op novelle maar jammer dan....

Zit gewoon echt niet mee tegen die degradatiekandidaten/kleine teams....

@bas huijsmans @Arezo @Becks @Fantasy @Aaron21 @Willem

Ja af en toe formatie wissel maar ik pas niks meer aan qua instructies en vooral 424 met wingbacks en wingers.

En zoveel gelijke spelen /verlies tegen teams die 20/19/18e staan....Dan maar seizoentje EL ipv CL...

Spoiler

20230328214029_1.jpg

20230328215646_1.jpg

20230328215733_1.jpg

20230328215741_1.jpg

20230328215750_1.jpg

20230328215756_1.jpg

20230328215717_1.jpg

20230328215723_1.jpg

20230328215725_1.jpg