Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
26 minuten geleden zei Stefan.:

Bron? 

SI forum. Schijnbaar geen goede bron :classic_rolleyes:

Had nog navraag gedaan bij Seb maar die was waarschijnlijk te druk en reageerde niet meer. Zal voortaan wat voorzichtiger zijn met dergelijke uitspraken.

Geplaatst
  • Auteur
11 minuten geleden zei Lensherr:

Als je in maart zit van het eerste seizoen is het dan nodig om een nieuwe save te beginnen?

Dan zou ik lekker doorspelen. Vanaf nu zullen de (technische) attributen van je spelers moeten verbeteren zoals het hoort met de juiste trainingen en speelminuten etc. (y) 

6 minuten geleden zei glennix:

Dus zou het nu helemaal gefixt zijn? Ik zit in seizoen 3.

Correct, maar niet met terugwerkende kracht. 

Geplaatst

Misschien een vreemde vraag, maar is er een manier waarop ik het ‘alternatieve’ (lees: derde) tenue kan wisselen met het oorspronkelijke thuis tenue? 😅

Geplaatst

Heeft iemand simpele overzichten van nieuwe features per FM? Ik heb zelf nog FM20 en wil dan eigenlijk weten wat allemaal tov van die nieuw is. Dus daarom een overzicht van FM20 tot en met FM23. Er is een vast een loenatik die dat bijhoudt ;c

Geplaatst
18 minuten geleden zei Chiemel:

Heeft iemand simpele overzichten van nieuwe features per FM? Ik heb zelf nog FM20 en wil dan eigenlijk weten wat allemaal tov van die nieuw is. Dus daarom een overzicht van FM20 tot en met FM23. Er is een vast een loenatik die dat bijhoudt ;c

googlen op nieuwe features van iedere FM-versie ;)

Geplaatst
Zojuist zei Steels:

googlen op nieuwe features van iedere FM-versie

Ben je al in /voorbij seizoen 2? ;)

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kyrill:

Ben je al in /voorbij seizoen 2? ;)

Ik heb geen beta-versie..

Geplaatst

c427873ccf806798ad5884531ef27fee.png

Weinig spektakel in deze reeks wedstrijden, maar als we zo het seizoen doorhobbelen hoor je mij niet klagen :D 

Geplaatst
4 uur geleden zei Daniell:

SI forum. Schijnbaar geen goede bron :classic_rolleyes:

Had nog navraag gedaan bij Seb maar die was waarschijnlijk te druk en reageerde niet meer. Zal voortaan wat voorzichtiger zijn met dergelijke uitspraken.

Uit een forum post? Heb zelf niet gezien dat dat gezegd is. 

Anyway, blij dat we deze patch hebben gedaan.

Geplaatst

63440729d2ddf98d9e0c26b329d9be4d.png

Met de huidige malaise in Brussel kunnen de Anderlecht fans zich alvast gaan verheugen op het seizoen 2058/59 ;c 

Geplaatst

Speelt bijna elke AI met 3 mans verdediging? lijkt wel 80% ofzo

Al snap ik wel deels waarom. mijn inside forwards/wingers hebben continu de slechtste matchrating. Vaak binnen de 10minuten al 6.5. Voelt weer aan als FM21...

Geplaatst

image.png.36d3f2ab344e8a474131ca9b2a51afcb.png

image.png.48816b5c23c7ad4134e2cb0afdf25b2c.png

Zo, hij is er alweer mee gestopt in december. Dat wist ik van te voren, maar ik had gehoopt dat ie zijn pensioen wat wilde uitstellen. Stats zien er niet fantastisch uit, maar we zijn maar een klein k*tclubje natuurlijk in de Eredivisie. Van die 13 wedstrijden die hij speelde verloren we er maar vier, dus mag niet klagen. Bedankt maat. Ik ga je missen.

Geplaatst

image.png.8fccbfafe90b9e33fbf0f2265b2dfb31.png

Een droevige groepsfase in de CL maar gezien de tegenstand was dit wel het logische vervolg. Dan maar alles op de competitie. 7 punten voor op Ajax dus daar liggen mogelijkheden. 

Geplaatst
13 uur geleden zei SantiagoMunez:

Misschien een vreemde vraag, maar is er een manier waarop ik het ‘alternatieve’ (lees: derde) tenue kan wisselen met het oorspronkelijke thuis tenue? 😅

Kan met de ingame editor.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Copywriter:

Kan met de ingame editor.

@SantiagoMunez Volgens mij hebben logo's en kits ook een indentiek nummer. Als je die kan achterhalen kan je ook de bestandsnamen van die 2 kits omwisselen in je /graphics/ map 

Maar pin me hier niet op vast

Geplaatst

WK-finale 2022 met een verrassende winnaar en een sensationeel scoreverloop :classic_blink: Bij anderen ook verrassende winnaars? Dacht dat ik al ergens Senegal voorbij had zien komen.

image.png.4fb78343fb26a2553914ce777aad8ffa.png

image.png.45e52e51884673d902f5040bf78ca090.png

bewerkt door Willem

Geplaatst

Michael Frey die de winnende maakt _O_

Ik weet dat er bij mij ook een verrassende winnaar was idd. Weet alleen even niet meer wie. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Jotew:

@SantiagoMunez Volgens mij hebben logo's en kits ook een indentiek nummer. Als je die kan achterhalen kan je ook de bestandsnamen van die 2 kits omwisselen in je /graphics/ map 

Maar pin me hier niet op vast

Ik dacht dat hij de kleuren bij het 3D wedstrijdverslag wilde wisselen. Als hij de graphics bedoelt is het heel eenvoudig @SantiagoMunez wat bedoel je precies? 

bewerkt door Copywriter