Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
10 minuten geleden zei Fantasy:

@neva

Even een miljoen euro (ja, echt) aan salarissen bespaard met deze vier uitgaande transfers :cab: Met een budget van 6,2 miljoen per jaar voor de salarissen is dat nogal een slok op een borrel. Plus; we mogen natuurlijk in de competitie maximaal 3 buitenlanders opstellen en gelukkig had ik er maar liefst 15 in de gelederen. Ongekend stukje selectiemanagement van mijn voorganger en het bestuur haha. Het zal goed speuren worden naar jonge Kazachen, maar dat zal de komende jaren sowieso het (pijn)punt blijven om aan de selectiereglementen te blijven voldoen. Er zullen nog wat buitenlanders moeten vertrekken, maar de interesse in deze bovengemiddeld betaalde niet-Kazachen is bijzonder nihil. Goh...

image.png.97d9944e7b6e4e4b86dc6c9f6fb95d80.png

Sorry voor de dubbelpost trouwens. Foei Fantasy!

Oeff, klinkt als een helse uitdaging en inderdaad een lekker staaltje mismanagement. Zijn er nog leuke landen welke onder de uitzonderingen vallen? 

Ik heb even een drukke week qua werk en cursussen enzo, maar hoop toch wel snel Helmond af te krijgen. Ik heb m'n Borat-string al uit de kast gehaald en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met iets met veel q's.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei neva:

Oeff, klinkt als een helse uitdaging en inderdaad een lekker staaltje mismanagement. Zijn er nog leuke landen welke onder de uitzonderingen vallen? 

Ik heb even een drukke week qua werk en cursussen enzo, maar hoop toch wel snel Helmond af te krijgen. Ik heb m'n Borat-string al uit de kast gehaald en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan met iets met veel q's.

Geen Kosovo-achtige constructies helaas. Had nog gehoopt op Oezbekistan of Rusland ofzo, maar nee - helaas ;c 

Vind zelf Qyzyljar Petropavl wel wat voor je. 

Geplaatst

Misschien een Oekraïens avontuur? Met alleen maar Oekraïense spelers?

bewerkt door sennid

Geplaatst
22 minuten geleden zei Arezo:

Je bent lief, maar wel eigenwijs :)

Dank. Hebt helemaal gelijk. 

21 minuten geleden zei bas huijsmans:

Post je twee tactieken eens dan @Kyrill

Ik ga nu naar bed doe het sowieso wanneer terug ben van werk morgen, misschien morgen ochtend al. Dankjewel Bas. 

Geplaatst
3 uur geleden zei neva:

Ik denk dat het toch te makkelijk is met PSG. Je hebt al een paar fantastische Fransen, veel spelers die goed te verkopen zijn en geweldige reputatie en faciliteiten.

Maar. Manchester United dan weer met alleen spelers uit het VK en Ierland, max. 19 jaar oud op moment van aantrekken en verder alleen eigen jeugd (jeugd terughalen mag wel). Lijkt er ook op. Misschien ook niet heel lastig.

Of een game starten met alleen Nieuw-Caledonie inladen, een seizoen simuleren, grote 6 landen toevoegen en dan met een attributeless skin spelen in Europa. Zit heel Europa vol regens die je niet kent en dus ook niet zomaar kunt filteren/inschatten.

Komen wel wat ideetjes bovendrijven.

Gaat je computer dan niet super traag? Met de 6 grootste voetballanden toe te voegen?

Geplaatst
4 minuten geleden zei xanderoo:

Gaat je computer dan niet super traag? Met de 6 grootste voetballanden toe te voegen?

Ik speel met zo goed als alle landen die er standaard op staan 

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
5 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik speel met zo goed als alle landen die er standaard op staan 

En speelbaar? Hoeveel sterren geeft u computer dan? 

Of @neva en anderen, je kunt lagere divisies (FM23) van IJsland, Schotland, Zweden, Noord-Ierland, Ierland of de Faeröer Eilanden

Geplaatst
2 uur geleden zei Kyrill:

Hier mijn taktieken en instelllingen. MOet nu taart gaan afhalen en naar werk, bedankt alvast !

20230329074016_1.jpg

Oef, waar te beginnen. Deze zou ik persoonlijk heel gauw in de prullenbak gooien. Veel te aanvallend, kijk alleen die rechterkant eens met een BPD, WBat en MEZat. Ook heb je geen holding midfielder, waardoor je de tegenstander eigenlijk vrij spel geeft. Ook heel veel tegenstrijdige instructies die niet bij het spel van Inter passen. Om hier nog iets van te maken zou ik er een 4-2-4 DM van maken en veel instructies schrappen. Zoiets:

TFsu          AFat

IWat                                   IWsu

VOLsu          VOLsu

WBsu     BPDde     CDde     WBat

SKsu

balanced
shorter passing - pass into space - run at defence - be more disciplined - higher tempo - wide
distribute quickly - counter
standard defensive line - low block - more often - trap inside - get stuck in

2 uur geleden zei Kyrill:

20230329074025_1.jpg

Deze ziet er al veel beter uit, qua veldbezetting en rollen. Het jammere is alleen dat dit niet zo goed werkt in FM23. 

Wat je ook nog zou kunnen overwegen is de 5-1-2-2 DM WB formatie, zoek maar eens op in FM. Dit is zonder wingers en met twee spitsen. 

Geplaatst
Zojuist zei Becks:

Oef, waar te beginnen. Deze zou ik persoonlijk heel gauw in de prullenbak gooien. Veel te aanvallend, kijk alleen die rechterkant eens met een BPD, WBat en MEZat. Ook heb je geen holding midfielder, waardoor je de tegenstander eigenlijk vrij spel geeft. Ook heel veel tegenstrijdige instructies die niet bij het spel van Inter passen. Om hier nog iets van te maken zou ik er een 4-2-4 DM van maken en veel instructies schrappen. Zoiets:

TFsu          AFat

IWat                                   IWsu

VOLsu          VOLsu

WBsu     BPDde     CDde     WBat

SKsu

balanced
shorter passing - pass into space - run at defence - be more disciplined - higher tempo - wide
distribute quickly - counter
standard defensive line - low block - more often - trap inside - get stuck in

Deze ziet er al veel beter uit, qua veldbezetting en rollen. Het jammere is alleen dat dit niet zo goed werkt in FM23. 

Wat je ook nog zou kunnen overwegen is de 5-1-2-2 DM WB formatie, zoek maar eens op in FM. Dit is zonder wingers en met twee spitsen. 

Dankjewel, super bedankt!! Ik ga hem eruit gooien en aanpassen naar 424 met defensieve middenvelders, thnx topper!! En jouw iinstructies zien er veel beter en logischer uit, dank!

Geplaatst

Je tactiek ziet er inderdaad veels te aanvallend uit. Dan is het logisch dat laagvliegers genoeg kansen krijgen en een goal kunnen maken. Probeer eens centraal een balafpakker en een spelmaker voor de defensie!

Geplaatst
52 minuten geleden zei Fantasy:

Kom maar met een voorstel  

Even terug op Kazachstan dat is eigenlijk Building a Nation challenge? Opzich wel een keer leuk maar ik neig dan wel naar een land die vanaf begin af aan al speelbaar is of met nieuwste update compatible is. :D 

Geplaatst
  • Auteur
8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Even terug op Kazachstan dat is eigenlijk Building a Nation challenge? Opzich wel een keer leuk maar ik neig dan wel naar een land die vanaf begin af aan al speelbaar is of met nieuwste update compatible is.  

Zo zou je ‘m kunnen interpreteren ja. Maar dan voor wat betreft jouw neiging - nogmaals; kom maar met een voorstel :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Fantasy:

Zo zou je ‘m kunnen interpreteren ja. Maar dan voor wat betreft jouw neiging - nogmaals; kom maar met een voorstel  

Belarus, Finland, Griekenland, Israël, Letland, Noord-Ierland, Roemenië, Servië, Tsjechië, Wales? Haha nee shit, ik volg maar weer. Heb totaal geen concrete ideeën :D 

Geplaatst

Heb nu voor het eerst mijn privé laptop meegenomen naar kantoor om in de middagpauze ipv wandelen bezig te gaan in de transferzomer. 2e seizoen 11e geworden met Dagenham en even goed opzoek naar koopjes om dat weer te verbeteren :D 

Geplaatst
10 minuten geleden zei Gert:

Heb nu voor het eerst mijn privé laptop meegenomen naar kantoor om in de middagpauze ipv wandelen bezig te gaan in de transferzomer. 2e seizoen 11e geworden met Dagenham en even goed opzoek naar koopjes om dat weer te verbeteren :D 

Dat zijn nog eens de pauzes! 

Geplaatst
19 minuten geleden zei Gert:

Geweldig wat een pauze, geniet ervan!!

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Ik ben nieuwe save op werk begonnen met Celta de Vigo zojuist. Andere saves hier geen toegang, en anders moet teveel inhalen.

Heb nu dit:

@Becks 

@Daz @bas huijsmans @Arezo @Fantasy @neva

image.thumb.png.36c8193003185ba71a92392f5c57fadc.png

:cab:

*Krijgt specifiek advies gebaseerd op Inter; formatie, rollen en instructies wat past bij de club en spelers*

Hold my beer

*start een spel met Celta*

Hoe dan ook, succes (y)

Geplaatst
Zojuist zei Becks:

*Krijgt specifiek advies gebaseerd op Inter; formatie, rollen en instructies wat past bij de club en spelers*

Hold my beer

*start een spel met Celta*

Hoe dan ook, succes 

Maatje je moet wel goed lezen natuurlijk  ik zei ''heb Inter nu niet tot mijn beschikking en dan moet ik teveel inhalen'' omdat Bedankt maat!  Uiteraard ga ik dit vanavond ook bij Inter toepassen!! Alleen ik heb gisteren heel veel thuis gespeeld met Inter en ik heb geen tijd gehad om die save weer te we-transferen en hier op werk verder te gaan!

Geen zorgen ga vanavond rond 17:30-19:00 ook en direct bij Inter toepassen!