Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
37 minuten geleden zei neva:

Nou, die duurt wel even :D

Ach ik ben nu in mijn derde seizoen met 1860 München naar de Bundesliga gepromoveerd en heb 1 miljoen aan TB gekregen. :D Dat is ook lekker hoor.

Geplaatst
27 minuten geleden zei Thomassje123:

72b4decc895310bf5dc00078cb5dc6be.png

Nu gaat de challenge echt beginnen

Veel plezier en succes in Europa vooral maatje ;)

Je bent een doorzetter!!:cheer:

Geplaatst

Hopen dat seizoen 11 het seizoen wordt waarin ik de CL win met de Ajax Amateurs.

Geplaatst

Misschien wel het beste talent deze Football manager tot nog toe. Anderlecht is echt een talentfabriek.

image.thumb.png.4f9e81129cc72ae867bba6454024b980.png

Geplaatst

Ondanks deze flater niet kunnen winnen. Jammer, want stond wonder boven wonder 1ste.

Edit: LOL!!

1210943622_Schermopname(27).thumb.png.d1375c99d061895ffb596d16b11cd247.png

Ik had de hoop al opgegeven om überhaupt nog iets te presteren dit seizoen. Lelijkste kampioen ooit!

178141896_Schermopname(28).png.0631005e1458204dc82a55eb8bb1c1e1.png

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

image.thumb.png.8d00ddb19ece0a22aa8cfad5f887e03e.png

Uhhhhhh, Myron :< Selectie bestaat uit maar 21 man, waarvan er maar 2 in de spits terecht kunnen. ;c Gelukkig speel ik maar met 1 spits maar toch. Laatste vijf spelers (waaronder de twee spitsen) kwamen pas op deadline dag binnen dus het is een godswonder dat ik zoveel punten heb gehaald. :D 

Geplaatst
11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.8d00ddb19ece0a22aa8cfad5f887e03e.png

Uhhhhhh, Myron  Selectie bestaat uit maar 21 man, waarvan er maar 2 in de spits terecht kunnen.  Gelukkig speel ik maar met 1 spits maar toch. Laatste vijf spelers (waaronder de twee spitsen) kwamen pas op deadline dag binnen dus het is een godswonder dat ik zoveel punten heb gehaald.  

Haha, had hetzelfde probleem. Mijn eerste paar seizoenen in de Bundesliga heb ik echt geteerd op huurspelers. Ibrahimovic, Ayup Eydin en Zvonarek bv, die waren echt goed. 

Geplaatst
51 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Haha, had hetzelfde probleem. Mijn eerste paar seizoenen in de Bundesliga heb ik echt geteerd op huurspelers. Ibrahimovic, Ayup Eydin en Zvonarek bv, die waren echt goed. 

Ja ik heb ze allemaal geprobeerd te halen maar ze vragen allemaal 100k per maand om ze te huren, dat gaat m dus echt niet worden. Heb Villagra helemaal gratis weten te huren van Newcastle en dat is wel een lekkere. Zelfde geldt voor Myron van Brederode :< Die speelt nu voor het derde seizoen op rij voor ons op huurbasis en is weer een van de belangrijkste mannen. :D 

Geplaatst

c3dd2f17ecc5c8f643c58d06f971c095.png

Drie punten boven de streep zelfs. Toch blijft het lastig de moraal goed te houden als je weer eens een serie hebt van vijf wedstrijden tegen het linkerrijtje en maar één punt pakt. Nu maar weer verder bouwen

Geplaatst

image.png.79db605a32b3ba76a3daed6d1855ad76.png

Iets minder seizoen gehad maar toch weer Europees. 1 speler gaat mee naar het WK 2026 genaamd Danylo Sikan.

Spoiler

image.thumb.png.996aa564ff87a7a9a520d42690f3f0d7.png

Dan het wondertalent. Op zijn 15de debuut gemaakt in het eerste en Europees. Of ik hou hem en hij wordt een legende of ik ga hem voor een megabedrag verkopen als het niet te weigeren is. Dames en heren, ik presenteer u Vasyl Altman die zijn eerste jaar profvoetbal erop heb zitten:

Spoiler

image.thumb.png.77aa95adf191aa9d3445b20a5fde4c52.png

zijn records op 15 jarige leeftijd:

image.thumb.png.a7ce709f06a8ed4945aa56442d8a78ac.png

Geplaatst

Jazeker was echt versteld hoe goed hij al was toen hij tevoorschijn kwam :D Maar heb er meerdere die potentieel heel goed kunnen worden alleen Altman stond er meteen. Heb nog een verdwaalde Spaanse keeper (nieuwe Canizares blijkbaar) uit mijn jeugdopleiding gekregen.

Met Oekraïne kan je echt een leuke challenge maken hoor met de talenten die je krijgt. Ik koop gewoon ook andere spelers omdat ik mij nergens wil beperken. Gelukkig wilt nog niemand mijn spelers kopen behalve de goedkope wissels ;c

Geplaatst

image.png.54ce5c9ec93b96b48f27185517e3b226.png

Was te verwachten, maar de Andorreesjes kwamen flink te kort voor het grote werk in La Liga. Nu een herstart in La Liga Smartbanken en vooral de jonkies zoveel mogelijk laten ontwikkelen. Met Bustos hebben we in ieder geval al een groot talent in ons midden.

Spoiler

image.thumb.png.9bd1dc7cc4df6ceec6b40403813e9eb3.png

Geplaatst

image.thumb.png.f26e474c2e60b581257ddf82c5268b47.png

Winterstop seizoen 3 en eerste seizoen in de Bundesliga. Totaal onverwacht maar daardoor niet minder mooi natuurlijk. :D We spelen redelijk alles of niets gezien 11 overwinningen en 6 nederlagen hopen dat het bestuur me wat extra budget geeft.

EDIT: Jottum. 500k per jaar extra aan salarisbudget, dit gaat pittig worden. ;c 

bewerkt door ReneLeBlanc

Geplaatst

Hier heb ik er de eerste 5 wedstrijden opzitten met Dagenham. We zijn nog ongeslagen met 2 overwinningen en 3 gelijke spelen :D Zit nu 7 dagen voor verstrijken van de transferdeadline. Het team uiteraard wel flink versterkt. Maar ook wel sowieso de helft vd spelers dat ik al had gehouden. Beetje nog aan het wikken en wegen of ik nog meer moet investeren, maar ga het denk ik toch doen met deze selectie en dan in de winterstop maar zien hoe we ervoor staan. Kan ook eindelijk een beetje fatsoenlijk scouten, dus dan kan ik een half jaar mooi een goed spelers/scoutings-bestand opbouwen en dan in de winter nog een stapje maken :) 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Gert:

Hier heb ik er de eerste 5 wedstrijden opzitten met Dagenham. We zijn nog ongeslagen met 2 overwinningen en 3 gelijke spelen  Zit nu 7 dagen voor verstrijken van de transferdeadline. Het team uiteraard wel flink versterkt. Maar ook wel sowieso de helft vd spelers dat ik al had gehouden. Beetje nog aan het wikken en wegen of ik nog meer moet investeren, maar ga het denk ik toch doen met deze selectie en dan in de winterstop maar zien hoe we ervoor staan. Kan ook eindelijk een beetje fatsoenlijk scouten, dus dan kan ik een half jaar mooi een goed spelers/scoutings-bestand opbouwen en dan in de winter nog een stapje maken  

Premier League inmiddels? Welk seizoen zit je?

Geplaatst
1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Premier League inmiddels? Welk seizoen zit je?

Zekers, zit in 2043 of 2044. Weet het even niet uit mijn hoofd. Rustig opgebouwd met Almere city door de jaren heen. En toen uiteindelijk de CL gewonnen en seizoen erna Engeland als competitie aangezet ook en gewacht tot er een club uit de conference national league een trainer eruit gooide, zodat ik daar een mooi nieuw avontuur aan kon gaan. Daarmee nu stapje voor stapje in de Premier League aanbeland nu ;) 

Geplaatst

image.thumb.png.924ca3244addf6831ff4422b49829cab.png

Gaat wederom een lastig seizoen worden, met slechts 2 spelers op het niveau van de competitie. Maar over de maand September kan ik iig al niet klagen.