Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ah dankzij de vraag  van @chrisje1993en de site van @Fantasyeens bezig gegaan met het ontwerpen van mijn eigen kit. Zo goed als mogelijk gebaseerd op het echte thuistenue van Brera FC maar het eerste resultaat mag er zijn vind ik. Dit geeft de clubpagina toch wel echt een upgrade.

image.thumb.jpeg.0dc5817862d48ac5ec92d01fd3b5a889.jpeg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
8 minuten geleden zei Bogatyr:

Is er eigenlijk iemand die kits maakt op verzoek?

Ik weet wel iemand, maar dat is tegen betaling...

Geplaatst
1 minuut geleden zei Glenn08:

Ik weet wel iemand, maar dat is tegen betaling...

Heb het ooit gedaan bij een Italiaan. Ook voor betaald via paypal en die deed dat wel goed. Weet niet of hij het nu nog doet.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Bogatyr:

Heb het ooit gedaan bij een Italiaan. Ook voor betaald via paypal en die deed dat wel goed. Weet niet of hij het nu nog doet.

Jep is dezelfde doet het nog denk ik. FMCustomKits heet ie op twitter.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Glenn08:

Jep is dezelfde doet het nog denk ik. FMCustomKits heet ie op twitter.

Ja zal eens bij hem horen.

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Ja zal eens bij hem horen.

Maar als het voor Standard is wil ik er ook wel een paar ontwerpen hoor. Heb wel wat ideetjes die bij de club passen ;c

Geplaatst
1 minuut geleden zei Glenn08:

Maar als het voor Standard is wil ik er ook wel een paar ontwerpen hoor. Heb wel wat ideetjes die bij de club passen

Hahahaha. Laten we dat niet doen.

Geplaatst
5 uur geleden zei Bogatyr:

Is er eigenlijk iemand die kits maakt op verzoek?

ik maak alleen Fantasy  SS Kits en niet alles is even geweldig. Maar voor mij acceptabel 

137980_1.png.b12382716302262548c2717f77a00ed5.png

bewerkt door Copywriter

Geplaatst
21 minuten geleden zei Simeone01:

Seizoen 1 met RB Salzburg, Man City uitgeschakeld in de kwartfinale van de CL. Tottenham wacht in de halve.

image.thumb.png.09452e59818d8c46d2b865e0151282f0.png

En oppermachtig in de Admiral Bundesliga zeker? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Copywriter:

En oppermachtig in de Admiral Bundesliga zeker? 

Klopt, daar ligt ook zeker niet de uitdaging van de save.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Simeone01:

Klopt, daar ligt ook zeker niet de uitdaging van de save.

Daarom ben ik gestart in de Hypo Tirol liga met Wacker Innsbruck.

Zit nu in seizoen 27/28 en speel weer Admiral Bundesliga. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Copywriter:

ik maak alleen Fantasy  SS Kits en niet alles is even geweldig. Maar voor mij acceptabel 

137980_1.png.b12382716302262548c2717f77a00ed5.png

Mooi. Doe je dat gratis?

Geplaatst
Op 21-4-2023 om 22:12 zei Bogatyr:

AFC Wimbledon (Sky Bet League Two)
Na de ontbinding van Wimbledon FC werd AFC Wimbledon in 2002 opgericht door zijn voormalige supporters die er fel op tegen waren dat de eervolle club de club naar Milton Keys zou verhuizen. De afgelopen 20 jaar was het een snelle maar prachtige reis van non-league voetbal in de Counties Leagues naar profvoetbal in League One voor 'The Dons'. Na zes jaar in de Sky Bet League One moest de club voor het seizoen 2022-2023 de zware stap terug maken naar League Two.

Na zowel in het seizoen 2018/19 als in het seizoen 2019/2020 de degradatiestrijd te hebben gestreden, lag de degradatie naar League Two al lang op het spel. Nooit hoger kunnen eindigen dan hun 15e plaats in League One 2016-2017, de club gesponsord door Sports Interactive is de ideale club voor een zero to hero-uitdaging waarbij je de club ook opnieuw opbouwt voor FM23 door een club-DNA te creëren waar de Wombles-fans kunnen trots op zijn.

Hoewel AFC Wimbledon op papier een nieuwe club is, blijft de geschiedenis en erfenis van de club bestaan. Als één van de oprichters van de Premier League en vooral bekend van de Crazy Gang, zijn de eerdere prestaties van Wimbledon F.C iets om naar te streven in je FM23-carrière.

Uitdaging: als langetermijndoelstelling moet je ernaar streven om de club terug te brengen naar de Premier League en de FA Cup te winnen, zoals Wimbledon F.C deed in 1988.

Willem II (Keuken Kampioen Divisie)
Als we wegkijken van hun seizoenen in de Nederlandse Eerste Divisie (2011/12 en 2013/14), spelen ze sinds het seizoen 1987/88 in de hoogste divisie van Nederland. De in Tilburg gevestigde Tricolores is de opstapclub geweest voor een aantal Nederlandse voetballegendes. Jaap Stam, Frenkie de Jong, Virgil van Dijk en Marc Overmars hebben allemaal ooit deel uitgemaakt van de club.

De Nederlandse club, 126 jaar geleden opgericht in augustus 1896, is vaak het slachtoffer geworden van in de schaduw staan van PSV, AZ, Feyenoord en Ajax, zowel wat betreft de ontwikkeling van spelers als de eer. Ze wonnen de KNVB Beker twee keer - waardoor ze op de 8e plaats op de adelkalender kwamen te staan.

Uitdaging: Hoewel hun laatste kampioenschap in 1954/55 was en hun laatste gewonnen KNVB-beker in 1962/63, zou het managen van Willem II Tilburg op FM23 een geweldig herstel van de glorie kunnen zijn, behalve waar je de prestaties van Ajax wilt overtreffen, of in ieder geval probeert om in 5 jaar twee Eredivisie-titels te winnen en de club in aanmerking te laten komen voor Europees voetbal.

Derby County (Sky Bet League One)

Als een van de oprichters van de Football League in 1888, heeft Derby County een lange en trotse geschiedenis in de Engelse competitie. Na twee keer de Engelse Eerste Divisie (nu Premier League) te hebben gewonnen (1971-72 en 1974-75) onder Brian Clough en Dave MacKay, is de succesgeschiedenis van The Rams meer achteruitgegaan sinds hun grootste tijdperk waarin ze regelmatig deelnamen aan de Europese Bekers.

Na 14 jaar in het kampioenschap, heeft de financiële crisis die de club de afgelopen drie jaar doormaakte, er uiteindelijk toe geleid dat de club in september 2021 de administratie inging. Met 12 punten in mindering voor het in administratie gaan en nog eens 9 punten in mindering voor financiële onregelmatigheden, heeft Derby was een van de moeilijkste clubs om te managen op Football Manager 2023!

Zonder geld om spelers te kopen en een mogelijke aftrek van 9 punten in Sky Bet League One, lijkt een verdere degradatie naar League Two mogelijk... maar in Football Manager kan alles gebeuren, dat weten we allemaal!

De uitdaging aangaan om Derby County in FM23 te managen, zal niet gemakkelijk zijn. Het zal een lang proces zijn om de club weer op te bouwen en waarbij je hoogstwaarschijnlijk vertrouwen moet hebben in de jaarlijkse instroom van jongeren om een competitief team op te bouwen.

Uitdaging: we zijn nu 15 jaar verder sinds de club deelnam aan de Premier League, en de uitdaging moet voor jou zijn om de club binnen de komende 10 jaar terug te krijgen naar de hoogste divisie en daar voor een langere periode dan de 6 seizoenen te blijven tussen 1996 en 2002, waar de club legendarische spelers kende als Fabrizio Ravanelli, Paulo Wanchope, Rory Delap en Dean Sturridge!

L.R. Vicenza (Serie C)

Voetbalfans uit de Italiaanse regio Veneto moeten trots zijn geweest toen twee van de meest gereputeerde clubs in het district, Venezia en Vicenza, voor het seizoen 2021-2022 promoveerden. Laten we een jaar vooruit gaan, en hun verblijf in de Serie A en Serie B kwam na slechts een seizoen snel ten einde. Terwijl Venezia een favoriet was onder fauteuilmanagers in FM22, zou LR Vicenza een geweldig FM23-save-idee kunnen zijn vanwege de zware uitdaging om 'de club terug te brengen naar waar ze thuishoren'!

Lanerossi Vizenza werd opgericht in 1902 en is momenteel de oudste voetbalclub in Veneto. Ze spelen in hun traditionele wit en rood gestreepte tenues en hebben de afgelopen tien jaar heen en weer geslingerd tussen de Serie B en de Serie C. We moeten terug naar 2000/01 toen ze voor het laatst in de Serie A verschenen onder de naam Vicenza Calcio. .

Nadat Bela Guttmann de club naar de Serie A had geleid voorafgaand aan het seizoen 1955/56, bracht de club 20 jaar door in de Italiaanse hoogste divisie voordat ze weer wegzakten. Bijgenaamd Nobile Provinciale vanwege hun vermogen om te vechten tegen meer gevestigde voetbalclubs, moest Vicenza nog 20 jaar wachten voordat ze hun grootste trofee tot nu toe wonnen; de Coppa Italië. Door de Coppa Italië van 1996-1997 te winnen, schreef de club zichzelf in de geschiedenisboeken door de 50e editie van één van de meest eervolle toernooien ter wereld te winnen.

Uitdaging: Breng de successen van weleer terug naar de club. Ontwikkel zelf de nieuwe Roberto Baggio bij LR Vicenza.

ROBERTO BAGGIO LANEROSSI VICENZA BIANCOROSSO

WIST JE DAT?!
Ballon d'Or-winnaar (1994) en FIFA-speler van het jaar 1993, Roberto Baggio, is één van de grootste sterren van de club. Door op 16-jarige leeftijd zijn professionele debuut te maken voor Vicenza in de Serie C voordat hij het jaar daarop zijn eerste professionele doelpunt scoorde.

F.C.  Belenenses 

De Portugese competitie wordt sinds de oprichting gedomineerd door de 'Grote Drie', waarbij Benfica, Porto en Sporting CP om de beurt de kampioenstrofee in de wacht slepen. Naast de Grote Drie zijn er nog maar twee andere clubs die de titel hebben gewonnen; Boavista en  Belenenses.

De Portugese club gevestigd in de Belém-parochie van Lissabon werd opgericht in 1919. Hun eerste en enige kampioenstitel kwam in 1945-46, waar ze de eerste club buiten de Grote Drie werden die de competitie won. Ze staken ook drie Taca de Pourtgal-trofeeën in hun kast, waarmee ze een van de meest gedecoreerde clubs in Portugal zijn.

De club heeft het grootste deel van hun geschiedenis in de hoogste divisie gespeeld, maar vanwege financiële problemen stemden de clubleden in 2012 om 51% van de profvoetbalsectie (SAD) te verkopen. Niet in staat om de controle over de SAD-sectie terug te krijgen, gingen Belenenses SAD en Os Belenenses uiteindelijk uit elkaar in juni 2018. Terwijl Os Belenenses de rechten op de geschiedenis, badges en het gebruik van het stadion van de club behield, behield Belenenses SAD hun positie in de hoogste divisie.

De amateurclub moest nu noodgedwongen afzakken naar het zesde niveau van de Portugese voetbalpiramide. Sinds 2018-2019 heeft de club back-to-back-promoties gewonnen en promoveerde naar Liga 2 in Portugal voor het seizoen 2022-2023.

In de managementgeschiedenis van Os Belenense zijn er tal van gereputeerde managers geweest die de club hebben geleid. Helenio Herrera, Jose Mourinho, Jorge Jesus en Mitchell van der Gaag, de huidige assistent-manager van Manchester United) zijn allemaal bij de club geweest. 

Uitdaging: Misschien ben jij degene die de glorie van Belenenses kan herstellen, en ze kan meenemen op een reis die Belenenses SAD over de grote drie kan tillen?

Admira Wacker Mödling (2.Liga)
Draai de tijd iets minder dan 100 jaar terug en FC Admira Wacker Mödling, of Admira Vienna zoals ze destijds heette, domineerde letterlijk de Oostenrijkse hoogste divisie. Tussen 1926 en 1939 won de Oostenrijkse club zeven van hun acht Oostenrijkse kampioenschappen. Gedurende die periode wonnen ze ook drie van de vijf Oostenrijkse bekers.

Sindsdien is het de club die bekend staat als Admira Wacker Mödling of Flyeralarm Admira vanwege sponsorovereenkomsten Maar onder leiding van voormalig Oostenrijks international Andreas Herzog degradeerde de club naar de 2.Liga en werd uiteindelijk ontslagen.

We hoeven niet langer dan zes jaar terug te gaan sinds Admira deelnam aan de UEFA Europa League waar ze in de tweede kwalificatieronde uitgingen naar CSKA Sofia. Als de club erin slaagt om enkele van hun beste spelers voor het seizoen 2022-2023 te behouden, zal het misschien maar een korte tijd op het tweede niveau worden. Op dit moment lijkt het erg onwaarschijnlijk met een aantal spelers die op het punt staan te vertrekken.

Uitdaging: Als je Admira Wacker in FM23 gaat managen, krijg je de kans om de club en het team weer naar wens op te bouwen. Met de zeer getalenteerde spits, de 18-jarige Filip Ristanic aan jouw zijde, zouden jullie samen geschiedenis kunnen schrijven!

Geweldige post! Het gevaar is echter dat ik direct m’n huidige save (KV Mechelen) aan de kant wil leggen, omdat je me enthousiast maakt! :classic_ninja:

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Geweldige post! Het gevaar is echter dat ik direct m’n huidige save (KV Mechelen) aan de kant wil leggen, omdat je me enthousiast maakt! :classic_ninja:

Ja, lastig zo hè :D Ik zit er aan te denken om binnenkort met Admira te gaan starten en Oostenrijk aan gort te gaan spelen. Nu nog even de tijd vinden om daar een goede basis voor te leggen hehe.

Geplaatst
2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Geweldige post! Het gevaar is echter dat ik direct m’n huidige save (KV Mechelen) aan de kant wil leggen, omdat je me enthousiast maakt! 

Dat probleem heb ik ook vaak. Er is niets mis met een leuke side-game. 

Geplaatst
3 uur geleden zei SantiagoMunez:

Geweldige post! Het gevaar is echter dat ik direct m’n huidige save (KV Mechelen) aan de kant wil leggen, omdat je me enthousiast maakt! 

Heb ik ook. Speel momenteel verschillende saves door elkaar.

Geplaatst
51 minuten geleden zei Bogatyr:

Dat probleem heb ik ook vaak. Er is niets mis met een leuke side-game. 

Dat probleem heb ik dus constant! Iedere keer weer zie ik een leuke carrière-mogelijkheid. Daarom dat ik vaak werkloos start en dan kijken wat voor save het eerst op mijn pad komt, alleen mis ik dan vaak de immersion als ik met een "verkeerde" manager aan de slag ben gegaan :cab: En I know, ik maak het mezelf onnodig moeilijk. Maar ik haal er ook veel plezier uit om een volledig nieuwe wereld te creëren in FM.

Momenteel werkloos als Thierry Henry, met de bedoeling zijn carrière terug uit het slop te trekken. Interessante opties van onzekere jobs zijn: Blackburn Rovers, Middlesbrough, Crystal Palace, Hertha BSC, Panathinaikos, Sparta Praha & Lech Poznan

Geplaatst
2 minuten geleden zei Steels:

Dat probleem heb ik dus constant! Iedere keer weer zie ik een leuke carrière-mogelijkheid. Daarom dat ik vaak werkloos start en dan kijken wat voor save het eerst op mijn pad komt, alleen mis ik dan vaak de immersion als ik met een "verkeerde" manager aan de slag ben gegaan :cab: En I know, ik maak het mezelf onnodig moeilijk. Maar ik haal er ook veel plezier uit om een volledig nieuwe wereld te creëren in FM.

Momenteel werkloos als Thierry Henry, met de bedoeling zijn carrière terug uit het slop te trekken. Interessante opties van onzekere jobs zijn: Blackburn Rovers, Middlesbrough, Crystal Palace, Hertha BSC, Panathinaikos, Sparta Praha & Lech Poznan

Blackburn is een hele leuke optie wat mij betreft.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Steels:

Dat probleem heb ik dus constant! Iedere keer weer zie ik een leuke carrière-mogelijkheid. Daarom dat ik vaak werkloos start en dan kijken wat voor save het eerst op mijn pad komt, alleen mis ik dan vaak de immersion als ik met een "verkeerde" manager aan de slag ben gegaan  En I know, ik maak het mezelf onnodig moeilijk. Maar ik haal er ook veel plezier uit om een volledig nieuwe wereld te creëren in FM.

Dat heb ik ook. En als dan mijn save iets te lang in de koelkast gelegen heeft door omstandigheden is het moeilijk om er weer in te komen. Maar een nieuwe save starten is dan even moeilijk want er zijn zoveel keuzes, en ik vind de eerste seizoenen gewoon niet leuk.

Geplaatst
13 minuten geleden zei Mordurette:

Blackburn is een hele leuke optie wat mij betreft.

Heb interesse getoond voor de job!

Geplaatst

Joey Veerman is wel miljoentje per jaar waard en 300K als ie elftal van het jaar haalt.

Joey kan met zijn eigen dicht een spits nog alleen voor de keeper passen :mrgy::classic_love:

20230423140148_1.jpg