Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
19 minuten geleden zei Glenn08:

Zijn de regels in Oekraïne een beetje te doen?

image.png.eeccd1073ef01744f59725b82001edf9.png

image.png.f6a9b3d18cde09458ca00fa28affdc2b.png

Dit zijn de regels voor FM22. Is prima te doen. Je kan zonder al te veel poespas talenten naar je club halen. Alleen de 25 spelers regel zal wel lastig zijn.

bewerkt door sennid

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
6 uur geleden zei Oerlie:

hoe is het afgelopen, ik ben juist gepromoveerd naar 1.Bundesliga

Ik zit inmiddels aan seizoen 2 bij Valencia, maar is het ook niet helemaal. Misschien maar weer gewoon terug naar Duitsland of met @Bogatyrzijn challenge starten.

Geplaatst

Het is en was een mooi seizoen met uiteindelijk 30 zeges(een record volgens het spel). Shoutout naar Mvogo met zijn 22 cleansheets in alle competities. En Carlos Vinicus Junior met 36 doelpunten. Ik hoef volgend seizoen geen 94,95, 96 punten of meer...

ik wil lekker knallen in de CL en in de ED maar krachten sparen....

In de EL was onze strohalm uitiendelijk in 2e afvalronde helaas 5-2 nederlaag bij Napoli uit.

Ik heb hier heel veel plezier aan en het lukt zelfs met 93-95% van de tijd 1 formatie en taktiek;c:classic_love::classic_ninja::t:

Nee ik hoef voorlopig FM23 niet meer terug @Becks @neva @rich ruzzian @delichris @Daz @Keeza @FlyD @Nom de Guerre @ElMarcos @Grote Ree @Glenn08

Nu douchen en naar mijn mama in ziekenhuis :)

20230426083043_1.jpg

20230426083708_1.jpg

20230426085053_1.jpg

20230426091323_1.jpg

20230426091341_1.jpg

20230426091355_1.jpg

20230426091404_1.jpg

Geplaatst
15 minuten geleden zei delichris:

Lekker bezig @Kyrill

Thnx maat!! 

10 minuten geleden zei neva:

Heerlijk seizoen Karel! Volgend jaar Europees hoge ogen gooien!

Thnx maat. Idd ja zeg dat. Jaa dat wil /streef ik wel ja. Lekker in de ED iig tegen "kleintjes" vaak op play met youth players oid drukken :)

8 minuten geleden zei Keeza:

Wat een geweldige prestatie Karel, niemand doet je wat in de ED!!

Thnx maat thnx. Idd ja! Alleen 1-0 bij Heerenveen verloren that's it qua nederlaag. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Lekker in de ED iig tegen "kleintjes" vaak op play met youth players oid drukken

Is daar een speciale knop voor? :classic_ohmy:

Geplaatst
Zojuist zei neva:

image.png.f357d89bca814932080d5e9d0f4f5da7.png

Juustem. Benieuwd of ie al in FM21 ook zit. Niet dat deze controlfreak die knop überhaupt zou gebruiken overigens... :classic_biggrin:

Geplaatst
3 minuten geleden zei BrabantUnited:

Ik ga dus promoveren met FC Den Bosch, na 3 seizoenen KKD. Wat is echt het maximale maandelijkse salaris dat jullie zouden geven aan spelers?

Ik denk niet dat dit zo zwart/wit te vertellen is. Het hangt van zoveel factoren af. Meestal maak ik wel een afweging en kijk ik naar de volgende factoren:

- Huidige financiële situatie

- Verwachte financiële situatie over een jaar

- Huidige ruimte in het salarisbudget

- Huidige salarissen sterspelers

- Kwaliteit binnenkomende spelers

Als je nog genoeg ruimte hebt in je budget kan je wat verder gaan natuurlijk, maar ik ga nooit tegen de max. salarisschaal aanzitten. Dit omdat er misschien tóch nog een speler komt die beter is en een hoger salaris rechtvaardigt dan wat je nu hebt lopen. 

Daarnaast let ik graag op de clausules, dat er geen 'match highest earner' clausule instaat of salarisstijgingen jaarlijks van 10-20 procent. 

Spelers die je nu hebt zullen ook meer willen verdienen, je staf wordt duurder..

Loonkosten zullen wel een eind omhoog gaan, maar probeer ruimte te houden in je salarishuis dat je te allen tijde nog één of twee spelers vast kunt leggen. 

Geplaatst

Ik haal altijd jaarlijkse procentuele loonsverhoging eruit. Betekent wel dat ik of hoger salaris ga geven of team of the year bonus doe bijvoorbeeld. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei BrabantUnited:

Ik ga dus promoveren met FC Den Bosch, na 3 seizoenen KKD. Wat is echt het maximale maandelijkse salaris dat jullie zouden geven aan spelers?

Tja heel lastig om dat zo te bepalen. Als er een buitenkansje voorbij komt die je niet kunt laten lopen en hij vraagt meer salaris dan de rest zou ik dat gewoon doen mits het financieel verantwoord is natuurlijk. 

Oh, nog een tip. Probeer inderdaad clausules eruit te halen, het lijkt misschien dat je daardoor een lager loon kan bieden (klopt ook wel, enkel op langer termijn kost het je meer). Ik geef spelers nooit een clausule voor doelpunten, assists, clean sheets, niet ingevallen reserve, etc omdat het gewoonweg over een heel seizoen meer kost. Staat hierover ook een mooi artikel op de frontpage als ik het goed heb van @Titan.

bewerkt door Mordurette

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mordurette:

Staat hierover ook een mooi artikel op de frontpage als ik het goed heb van @Titan.

Dat heb jij heel goed onthouden ;) 

https://manutd.nl/geld-besparen-tijdens-contractonderhandelingen/

@BrabantUnited

Overigens hebben we ook een goede podcastshow over onderhandelingen en squad building:

https://manutd.nl/fmu-podcast-s2e17-contractonderhandelingen-en-squad-management/

Geplaatst

Voor het eerst door naar de groepsfase van de Zweedse beker! Vrij snel 2-0 achter tegen Åtvidaberg dat een klasse hoger speelt, maar een late comeback leidde tot verlenging en strafschoppen. Maar liefst 12 strafschoppen per team, maar we zijn door! Dat gaat financiëel echt heel lekker smaken denk ik. 

image.thumb.png.cefcfdebdc673d2e7ac7ac3b3ff7365d.png

Geplaatst

Mede door het enthousiasme van @Mordurette en @Bogatyr een Building a nation-save begonnen in Cyprus. Met Appolon Limasol verrassend genoeg direct doorgedrongen naar de groupsronde CL. Daarin kom ik in een poule terecht met City, Barcelona en Leverkusen. Na een 3-0 verlies in Engeland kwam Barcelona op bezoek. Met slechts drie (transfervrije) aankopen rekende ik nergens op. Dit is dus wel heel lekker:

image.thumb.jpeg.57ef00a87c6c53abee8234d712c7c3b2.jpeg

O ja, en uiteraard strikerless @Nom de Guerre!

Geplaatst

Laatste dagen ook weer eens FM21 aangezet.

seizoen-1-ajax.png

Inmiddels in seizoen 2:

tussenstand-seizoen-2.png

Seizoen 1 in de kwartfinale van de Champions League uitgeschakeld door Barcelona. IN de Arena gewonnen met 4-2 om vervolgens in Nou Camp 4-1 er af te gaan helaas. 

Seizoen nu in de eerste knock-out beland tegen Liverpool. Thuis 0-0 dus uit op Anfield wordt spannend/ 

Geplaatst

Inmiddels seizoen 4 afgerond in de krochten van het Italiaanse voetbal met Brera FC. Na de promoties in de eerste 3 seizoenen is het ook dit seizoen weer gelukt in de Serie D. Het kampioenschap werd weer enkele wedstrijden van te voren binnen gehaald. Waar het in de Eccellenza lukte om dit ongeslagen voor elkaar te krijgen met een puntentotaal van 84 punten ging het dit seizoen toch wel iets moeizamer. Zo werd er 5x verloren en eindigden we alsnog op een keurig aantal van 75 punten.

image.thumb.jpeg.b549bf691ebadac28153606944cf9420.jpeg

Door het behalen van de eerste plek in de Serie D Girone B kwalificeerde wij ons ook voor de Serie D - Poule Scudetto. Een korte competitie waarin de 9 winnaars van de Serie D het in poules van 3 tegen elkaar gaan opnemen wie de Serie D Scudetto in ontvangst mag nemen. De winnaars van de poule en de beste nummer 2 plaatsen zich voor de halve finale. Wij wisten ook dit toernooitje te winnen, ondanks een nederlaag in de poulefase tegen mede-finalist Mestre. In de finale lieten wij ons niet nog een keer verrassen en winnen wij dus ook de Serie D Scudetto.

image.thumb.jpeg.a7048c637e883f50470c593afe355aae.jpeg

De grootste ontwikkeling die wij nu buiten het veld doorgemaakt hebben is dat wij een professionele club zijn geworden. Helaas zijn de financiën nog wel erg matig wat er voor zorgt dat ik echt hele dramatische youth intakes heb en ik dus volledig afhankelijk ben van de transfermarkt. Hopelijk kunnen we nu we professioneel zijn hier goed gebruik van gaan maken door winst te behalen op spelers en zullen spelers niet meer gratis de deur uit lopen.

Ook betekent het dat ik helaas geen volledig gratis spelers kan aantrekken aangezien iedereen een salaris moet gaan verdienen. Dit seizoen wordt het echt flink doorselecteren en een selectie samen stellen die in de Serie C ook hoge ogen kan gaan gooien, want AC Milan en Inter: Wij komen er aan!

Geplaatst

Doet Bayern dit bij jullie ook altijd?

image.png.0b534e69af6041636ffc62d400afabaa.png

Krijg van elk ander team altijd biedingen met hooguit fee en instalments maar Bayern maakt er altijd een feestje van.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Willem:

Doet Bayern dit bij jullie ook altijd?

image.png.0b534e69af6041636ffc62d400afabaa.png

Krijg van elk ander team altijd biedingen met hooguit fee en instalments maar Bayern maakt er altijd een feestje van.

Bayern, City, Arsenal, het maakt vaak niet uit, ze willen bijna allemaal met clausules betalen. Ik accepteer vaak alleen degene waarmee ik er altijd wel vanuit kan gaan dat ik het geld ga krijgen.