Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
8 minuten geleden zei rich ruzzian:

Is een totaal andere speler dan de 2 die je er nu hebt lopen in de basis. 

Die Spanjaard is veel meer een balafpakker. Denk dat er wel betere zijn te scouten die nog meer kunnen groeien en hetzelfde zijn qua speler als veerman gotze en ugarte

Ik betaal 8-9 miljoen terwijl ik 32.5 gevangen heb......

Ik snap je feedback maar ik vind het goed zo. Ik ben van plan die Alex Scott ook op CM te gebruiken, nog een CM zie ik niet zitten vind zonde van geld. Ben bezig met nieuwe RB omdat Mwene weggaat en Filipe Cruz de last nog niet kan dragen van alles spelen...

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
6 uur geleden zei Nom de Guerre:

Voor je het weet, stel je geen enkele spits meer op.

Dat is een volgende stap.

Wel een dipje nu. Laatste 3 matchen verloren.. :)

Geplaatst

Als je zo debuteert , ga je niet meer terug naar Jong PSV.

Welkom mien jong Jason van Duiven:cheer::classic_love:

20230427223541_1.jpg

Geplaatst
26 minuten geleden zei Djurovski:

Jason :classic_love:

Jaa  hij is geweldig! Nu al bij mij haha :classic_love:

20230427231328_1.jpg

Geplaatst
8 uur geleden zei Kyrill:

Heb je Pedro Goncalves en Goncalo Ignacio nog bijvoorbeeld of verkocht? Mooie uitslag!

Pedro is naar City gegaan voor 61 miljoen, daarvan ging 50% naar één of andere club. Ignacio ging naar Arsenal, ik gun ze wel een goede speler.

Geplaatst

Wat zijn nou die regels met interlands tegenwoordig? Mogen spelers tot hun 23e gewoon steeds wisselen? Dit is potverdorie de minst slechte San Marinees ever, piepjong, heeft al 20 interlands gespeeld en nu wil hij niet meer voor ons uitkomen omdat ie voor Italië denkt te kunnen spelen.

image.png.97514a09cd7742b40db32fd242a00845.png

Geplaatst

image.thumb.png.30991671d42ac78201f31cf8fa9f2ff0.png

Selectie Feyenoord na transferdeadline begin seizoen 2. Ben bang dat ik het Ajax topic niet meer in mag. 

bewerkt door Stefan.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Stefan.:

Selectie Feyenoord na transferdeadline begin seizoen 2. Ben bang dat ik het Ajax topic niet meer in mag. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Stefan.:

Santi bank? Was bij mij zo krankzinnig goed en ging begin seizoen 3 naar Newcastle voor 77 miljoen.

Geplaatst

Ik heb een probleempje. In mijn De Graafschap save is mijn jeugdteam uitgenodigd voor een onder 19 toernooi in Italië. Nu had ik alleen een B elftal en een Onder 18. Er is automatisch een onder 19 team aangemaakt zonder spelers. Ik heb tijdens dat toernooi mijn Onder 18 spelers beschikbaar gesteld, maar de club heeft automatisch stafleden aangenomen. Ik kan nergens de verantwoordelijkheden van de onder 19 overnemen wat betreft staf aannemen/verlengen. Nu, 2 jaar later worden nog steeds stafleden verlengd/aangenomen... Zonde van m'n geld.
Als ik de contract af laat lopen worden ze verlengd. Als ik de staf een vrije transfer geef dan worden er nieuwe stafleden aangenomen.

En ondertussen heeft mijn onder 19 geen wedstrijd meer gespeeld.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Geplaatst
1 uur geleden zei MarcFR:

Santi bank? Was bij mij zo krankzinnig goed en ging begin seizoen 3 naar Newcastle voor 77 miljoen.

Hij was een beetje wisselvallig op het begin, soms 5 goals per wedstrijd, daarna weer helemaal niks. Mijn boy Fer Nino liep hele seizoen 1:1. 

Hij gaat nog wel wat kansen krijgen. 

Geplaatst

Een hoofd jeugdopleiding met 19 voor spelerskwaliteiten beoordelen en spelerspotentieel beoordelen en 20 voor werken met jonge spelers die een voorbeeldige burger is EN fan is van mij voorkeurstactiek die ook nog uit Spanje komt. Jammer dat je niet in FM niet met een staflid kan trouwen, want dan heb ik dit gedaan :classic_love:

Geplaatst

Heb al mijn lopende games verwijderd (buiten de Build a Nation Save) en een nieuwe gestart met RKC. Sowieso wat rustiger aan gaan doen met FM.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Bogatyr:

Heb al mijn lopende games verwijderd (buiten de Build a Nation Save) en een nieuwe gestart met RKC. Sowieso wat rustiger aan gaan doen met FM.

Karakter hebben hoor. Ik ben nu een game begonnen met KVK Beringen. Als dit em niet wordt ga ik de Feyenoord amateurs maar eens lastig vallen.

Geplaatst

Heb een leuke game lopen met Wacker Innsbruck waar ik geen afscheid van kan nemen. 

Daarnaast nog een save staan met Ajax in de beta die ik al 4 maanden niet aangeraakt heb. 

Maar twijfel nu om een paralel game te beginnen in de Wacker innsbruck game. Thomas Silberberger is ontslagen na degradatie naar de Admiral 2 liga bij mijn andere favoriete Oostenrijkse club WSG Tirol. Misschien ga ik die wel terugbrengen naar de Bundesliga.

Tenslotte is het met Wacker Innsbruck ook gelukt om van het 4e niveau naar de top te brengen. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Glenn08:

Karakter hebben hoor. Ik ben nu een game begonnen met KVK Beringen. Als dit em niet wordt ga ik de Feyenoord amateurs maar eens lastig vallen.

Het werd eens tijd bij mij. Nu heb ik een leuke game, waar ik mij kan achter zetten zonder dat ik moet denken aan andere games. 

Geplaatst

Ik verander voorlopig niet van club ik ga nog door met PSV ik stop alleen als ik dit seizoen niet laatste 16 CL of halve finale EL heb gehaald.

Geplaatst

Dit is FM22.....

Hoe kan ik dit lelijke stats overzicht aan de linkerkant weg krijgen/halen?

Ik vind het super irritant nu mis ik alle kansen die ik tegen krijg...En in de 2 helft dus die ik mee kreeg...

@Daz @Becks @Fantasy @neva  of wie dan ook?

20230428144251_1.jpg