Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
23 minuten geleden zei xanderoo:

Dit is mijn samenhang. Niet echt slecht, denk ik, of ben ik mis?

Training vind ik maar iets raars eigenlijk. Je kan er waarschijnlijk veel meer mee dan die varianten die onder training vallen (Groepen).

Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het alleen tactiek is. Is mijn beste tactiek, en ik heb er redelijk wat versleten.

819882763_Schermopname(34).thumb.png.66d6615ea880c1f216fcdf6f03ecdb34.png

@Nom de GuerreChallenge accepted!!

1850337335_Schermopname(35).thumb.png.a0a835d91654eeed2ae5bc1a5f8c6788.png

Nou ze nemen je nog niet heel serieus. 

Ik denk dat Guido minimaal 1x het woord balans in zijn reactie gaat geven :)  Op welk niveau speel je?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

Nou ze nemen je nog niet heel serieus. 

Ik denk dat Guido minimaal 1x het woord balans in zijn reactie gaat geven :)  Op welk niveau speel je?

9de divisie. Ik zeg het, mijn eerste seizoenen met FM gingen prima met deze tactiek. En opeens geef het er de brui aan. Frustrerend is anders.

Edit: Wie is Guido eigenlijk? :checkit:

Aha!!

916881007_Schermopname(36).thumb.png.54a88acb22a4df5bef9ad143c819b503.png

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Nederlandse talenten gezocht, seizoen twee, die naar RKC willen komen op huur of voor een kleine prijs.

Geplaatst
4 minuten geleden zei Bogatyr:

Nederlandse talenten gezocht, seizoen twee, die naar RKC willen komen op huur of voor een kleine prijs.

Kyanno Lorenzo

Geplaatst

Bannis? Was in mijn game een god. 2 seizoenen topscorer eredivsie. Zou sowieso de grote clubs afstruinen voor loans loans loans

Geplaatst
6 minuten geleden zei Arezo:

Bannis? Was in mijn game een god. 2 seizoenen topscorer eredivsie. Zou sowieso de grote clubs afstruinen voor loans loans loans

Bedankt voor de tip. Ga hem proberen huren. Voorlopig heb ik Lorenzo, Comenencia en Remco Balk gehuurd. Joel Ideho koos jammer genoeg voor de Portugese competitie. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Arezo:

Moest instant aan deze denken.

Geplaatst
58 minuten geleden zei Arezo:

Hoppa, 3e uitbreiding stadion. Mannetje of 39000 nu. Meer centjes.

Screen van je selectie vriendje :)?

Geplaatst
6 uur geleden zei Kyrill:

Screen van je selectie vriendje :)?

Allemaal newgens, heb het aantal interlands maar even toegevoegd aan de kolommen. Garza, Milic en Costa zijn mijn grootste schatjes denk ik.

image.thumb.png.f7f4fdc541f7885bcb24620381071e78.png

Geplaatst
35 minuten geleden zei Arezo:

Allemaal newgens, heb het aantal interlands maar even toegevoegd aan de kolommen. Garza, Milic en Costa zijn mijn grootste schatjes denk ik.

image.thumb.png.f7f4fdc541f7885bcb24620381071e78.png

Wat heerlijke hoge marktwaardes. 

Ik tel er op eerste gezicht al iig 4 van 100 miljoen of meer.  Lekker pik ga zo door! 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Mordurette:

Neem aan dat je tegen betere tegenstanders niet zo'n reeks kan neerzetten...

Nee zeker niet, gat tussen ons en de rest van de competitie is ook schrikbarend groot, dat was de vorige save niet. Nu is het eigenlijk 'wachten' tot de andere clubs bij komen kwalitatief en dat kan zeker wel 15 tot 20 seizoenen duren. Nu begint de challenge pas echte vormen te krijgen

Geplaatst

SOMS moet je WEL van taktiek veranderen. Met de 424 in de CL wonnen we geen 1 uitduel en 2x op rij van Dortmund verloren.  Nu heerlijke winst op Sociedad en kunnen we nog door mits we van Porto thuis winnen.

20230429223542_1.jpg

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

ae897dc1d12a31431a56433a74d77fd8.png

:classic_ninja:

cb321383ed0b1deb34fc16a50aed4a45.png

De tactiek voor de geïnteresseerden

19d322b0c56b2dcdfef25dcf9e453fea.png

En reeks ten einde :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D 

Geplaatst

Ik denk dat ik er eventjes tussenuit ga. Vind er eventjes niets meer aan. Van 10 punten los aan kop tot, tja, dit..

1082202596_Schermopname(37).png.47fdeeb01d15435b4d69e4276f2112ef.png

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Ben ergens halverwege Maart een game gestart en had keurig alle 'db-mappen' die je moet verwijderen voor unlocken van oa. het Duitse team verwijderd. Echter na de 23.3 update van 29-3 is mijn Duitse elftal met terugwerkende kracht in mijn huidige game weer grijs, kan ik daar nog iets aan doen? 

Heb alle mappen weer verwijderd maar, vooralsnog, niet het gewenste resultaat. Verlaagt wel iets van het spelplezier op deze manier.

Geplaatst
53 minuten geleden zei Mark#17:

Ben ergens halverwege Maart een game gestart en had keurig alle 'db-mappen' die je moet verwijderen voor unlocken van oa. het Duitse team verwijderd. Echter na de 23.3 update van 29-3 is mijn Duitse elftal met terugwerkende kracht in mijn huidige game weer grijs, kan ik daar nog iets aan doen? 

Heb alle mappen weer verwijderd maar, vooralsnog, niet het gewenste resultaat. Verlaagt wel iets van het spelplezier op deze manier.

Ja, zeker. Wel natuurlijk de bestanden die je gedownload hebt in map 23.3 stoppen. Dan doet alles het weer.

Geplaatst
14 uur geleden zei Kyrill:

Door van taktiek te VERANDEREN zijn we van 4e in de poule, naar  1e gegaan!! Van 424 naar 4231 wat wel werkte.

@Aaron21 @Arezo @Becks @Nom de Guerre @Keeza @Glenn08 @Daz @delichris @Oerlie

Echt heel erg blij mee :cheer:

Wat knotsgekke poule ook niet Dortmund en Fc Porto maar PSV en Real Sociead zijn door haha

20230429230047_1.jpg

20230429230109_1.jpg

Wat probeer je nu voor punt te maken? Ja, tuurlijk kan het lonen om eens van formatie te veranderen. Jij bent de manager, lekker doen. Volgens mij heb je een paar opmerkingen gekregen (niet van mij overigens) dat je in je screenshots van wedstrijden vaak eindigde met een andere formatie. Wat erop duidt dat je tijdens wedstrijden niet alleen instructies aanpast, maar zelfs de hele veldbezetting. Dat is nogal ingrijpend. En natuurlijk kan dat één keer in de zoveel tijd lonen, maar over het algemeen is het verstandiger om een goed doordacht plan te hebben van te voren en hieraan vast te houden, ook als je eens wat punten verspeeld hier en daar. Volgens mij was dat de strekking, maar jij neemt het weer allemaal veel te letterlijk allemaal. En natuurlijk weet ik wel waarom, dat geeft ook niks. Maar voel je niet meteen altijd zo aangevallen joh. Neem mee wat je wilt meenemen qua tips, maar vaar gewoon je eigen koers en own die shit. Wordt niet te overmoedig - hier heb je namelijk ook wel een handje van. Meteen na een overwinning 'Tegenstander weggespeeld!!! *honderd emoji's*'. Doe gewoon je ding man, je bent niemand verantwoording verschuldigd en laat ook eens wat opmerkingen van je af glijden in plaats van er meteen zo op te duiken. Niemand zegt dat je overal op moet reageren.

Succes (y)

Geplaatst
4 minuten geleden zei Becks:

Wat probeer je nu voor punt te maken? Ja, tuurlijk kan het lonen om eens van formatie te veranderen. Jij bent de manager, lekker doen. Volgens mij heb je een paar opmerkingen gekregen (niet van mij overigens) dat je in je screenshots van wedstrijden vaak eindigde met een andere formatie. Wat erop duidt dat je tijdens wedstrijden niet alleen instructies aanpast, maar zelfs de hele veldbezetting. Dat is nogal ingrijpend. En natuurlijk kan dat één keer in de zoveel tijd lonen, maar over het algemeen is het verstandiger om een goed doordacht plan te hebben van te voren en hieraan vast te houden, ook als je eens wat punten verspeeld hier en daar. Volgens mij was dat de strekking, maar jij neemt het weer allemaal veel te letterlijk allemaal. En natuurlijk weet ik wel waarom, dat geeft ook niks. Maar voel je niet meteen altijd zo aangevallen joh. Neem mee wat je wilt meenemen qua tips, maar vaar gewoon je eigen koers en own die shit. Wordt niet te overmoedig - hier heb je namelijk ook wel een handje van. Meteen na een overwinning 'Tegenstander weggespeeld!!! *honderd emoji's*'. Doe gewoon je ding man, je bent niemand verantwoording verschuldigd en laat ook eens wat opmerkingen van je af glijden in plaats van er meteen zo op te duiken. Niemand zegt dat je overal op moet reageren.

Succes (y)

Hebt gelijk. Dankjewel!! Klopt alles klopt wat je zegt. Ik zal proberen minder op te reageren en minder persoonlijk nemen en niet als aanval wat natuurlijk ook niet is. 👍