Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Pfoe denk niet dat ik al ooit zo vroeg kampioen ben geworden :D

19 februari en met nog 10 speelrondes te gaan :classic_ninja:

image.png.c4ae9a6503e0cd669a720d5785ea540a.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Zojuist zei Willem:

Pfoe denk niet dat ik al ooit zo vroeg kampioen ben geworden :D

19 februari en met nog 10 speelrondes te gaan :classic_ninja:

image.png.c4ae9a6503e0cd669a720d5785ea540a.png

Jeugd kans geven :P 

Geplaatst

Luc Netten Part 2/Saga 2:

@19CH98 @Tim' @Glenn08 @Arezo

Ik opende nu met over de 100k, 

Nog steeds houdt ie vast aan vorige, maakt dus geen ene malle moer uit hoe hoog of laag je begint....

Meneertje is gewoon geld wolf en wil extreem veel. Ik heb genoeg gezien en ga hem nu te koop aanbieden is toch al bijna half december.

Geplaatst
44 minuten geleden zei Kyrill:

Luc Netten Part 2/Saga 2:

@19CH98 @Tim' @Glenn08 @Arezo

Ik opende nu met over de 100k, 

Nog steeds houdt ie vast aan vorige, maakt dus geen ene malle moer uit hoe hoog of laag je begint....

Meneertje is gewoon geld wolf en wil extreem veel. Ik heb genoeg gezien en ga hem nu te koop aanbieden is toch al bijna half december.

Gewoon lekker verkopen dan.

Geplaatst

0e96f9c519e667caf2f1dde7f3a7fa3f.png

Weer niet door naar de kwartfinale. Fitness is wel echt hopeloos in deze fase van het jaar. Bij ons al lekker twee maanden rust tussen de seizoenen door. Ik kreeg er enorm Roma - Feyenoord vibes van, alleen dan in de reguliere speeltijd. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei sennid:

Maar waar is België?

Sorry dat ik via deze weg moet mededelen. Maar België bestaat in 2046 niet meer.

Geplaatst

Wil iemand van jullie misschien een speler adopteren in mijn save? Dan gebruik ik Midjourney om een newgengezicht te maken dat lijkt op het jouwe en ik zal af en toe updates geven over "jouw" prestaties.

Geplaatst
20 uur geleden zei Djordison:

0e96f9c519e667caf2f1dde7f3a7fa3f.png

Weer niet door naar de kwartfinale. Fitness is wel echt hopeloos in deze fase van het jaar. Bij ons al lekker twee maanden rust tussen de seizoenen door. Ik kreeg er enorm Roma - Feyenoord vibes van, alleen dan in de reguliere speeltijd. 

Damn. Die is heel zuur.

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wil iemand van jullie misschien een speler adopteren in mijn save? Dan gebruik ik Midjourney om een newgengezicht te maken dat lijkt op het jouwe en ik zal af en toe updates geven over "jouw" prestaties.

Ja. Mijn gezicht is terug te vinden in het fotoboek niet zo ver terug. :classic_biggrin:

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Lijkt mij ook wel grappig!

Geplaatst
2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ja hoor!

Geplaatst

Dit duel was 10x beker dan de beker finale, alleen was dit keer pas 2e ronde van de beker! Ajax verdiend gewonnen,wel mooi we met 10 man nog 2-2 maakte.

20230501182611_1.jpg

20230501182617_1.jpg

Geplaatst
Op 29-4-2023 om 23:12 zei Thomassje123:

19d322b0c56b2dcdfef25dcf9e453fea.png

En reeks ten einde         

Ik vind het toch echt ongelooflijk knap. Heb nu 1 seizoen (seizoen 4) erg aanvallend gespeeld (net geen 200 goals) en 1 seizoen (seizoen 5) vrij defensief. Kreeg echter alsnog 2 tegentreffers om de oren.

Geplaatst
3 uur geleden zei Nom de Guerre:

Prima

Geplaatst

Doen of niet? Van RKC na twee seizoenen de stap zetten naar Lyon? Ik speel met RKC nu de Europa League nadat ik vorig seizoen de Conference League mocht spelen tot de kwartfinale tegen Tottenham. Lyon speelt helaas geen Europees nadat ze het seizoen eindigden op een 8e plaats.

image.thumb.png.8ed13aa1ff0c650b4803355f486cf248.png

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
19 minuten geleden zei Bogatyr:

Doen of niet? Van RKC na twee seizoenen de stap zetten naar Lyon? Ik speel met RKC nu de Europa League nadat ik vorig seizoen de Conference League mocht spelen tot de kwartfinale tegen Tottenham. Lyon speelt helaas geen Europees nadat ze het seizoen eindigden op een 8e plaats.

image.thumb.png.8ed13aa1ff0c650b4803355f486cf248.png

Ik zou lekker bij RKC blijven en proberen om tot de CL en top Eredivisie te raken, maar dat is mijn mening :D

Geplaatst
10 minuten geleden zei Krabby:

Ik zou lekker bij RKC blijven en proberen om tot de CL en top Eredivisie te raken, maar dat is mijn mening 

Ze hebben me inderdaad benaderd en ik heb geweigerd. Ook mede door dat mijn bestuur plots afkwam met plannen om een nieuw stadion te bouwen.

Geplaatst
5 uur geleden zei Nom de Guerre:

Op mijn leeftijd kan je alleen als staflid aan de slag in FM :classic_blush: