Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Doen of niet? Van RKC na twee seizoenen de stap zetten naar Lyon? Ik speel met RKC nu de Europa League nadat ik vorig seizoen de Conference League mocht spelen tot de kwartfinale tegen Tottenham. Lyon speelt helaas geen Europees nadat ze het seizoen eindigden op een 8e plaats.

image.thumb.png.8ed13aa1ff0c650b4803355f486cf248.png

Dat je het hier plaatst toont aan dat je het wel wil doen. Zou je spel apart opslaan voor als je spijt krijgt en deze fraaie stap zetten.

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Och, dan word je toch gewoon een Georgiër ofzo, die hebben allemaal vrij rijpe gezichten ;) 

Prima  laat maar weten wat je nodig hebt

Geplaatst
17 uur geleden zei Nom de Guerre:

Wil iemand van jullie misschien een speler adopteren in mijn save? Dan gebruik ik Midjourney om een newgengezicht te maken dat lijkt op het jouwe en ik zal af en toe updates geven over "jouw" prestaties.

Deze wil ik wel, ik zal je wel een fototje doorsturen.

Geplaatst
4 uur geleden zei Nom de Guerre:

love-hug.gif

Kan je niet een extra tactiek doorsturen zodat ik er in de finale niet af ga met 4-0. Kleine kanttekening, ik heb dingen gezien in de finale wat echt nooit voorkomt maar dan speel ik tegen één van de developers van de game. Zal me niets verbazen dat Stacey tijdens de finale wat gekke codes heeft ingevoerd.

Geplaatst
17 uur geleden zei neva:

Dat je het hier plaatst toont aan dat je het wel wil doen. Zou je spel apart opslaan voor als je spijt krijgt en deze fraaie stap zetten.

Ik ben uiteindelijk gebleven. Ik vind Lyon een hele mooie club, maar ik zag meer heil in een verlengd verblijf bij Waalwijk, aangezien we voor de eerste keer Europa League spelen en de club een nieuw stadion wil bouwen. Ze zijn nu plaats aan het zoeken voor een stadion van 16.000 plaatsen.

Geplaatst
5 uur geleden zei La Pulga:

Kan je niet een extra tactiek doorsturen zodat ik er in de finale niet af ga met 4-0. Kleine kanttekening, ik heb dingen gezien in de finale wat echt nooit voorkomt maar dan speel ik tegen één van de developers van de game. Zal me niets verbazen dat Stacey tijdens de finale wat gekke codes heeft ingevoerd.

Dan heb je niet veel meer aan Brobbey denk ik. 

Geplaatst
6 uur geleden zei La Pulga:

Vasthouden aan 1 formatie/taktiek no matter what ;c;c;c;c;c

Spoiler

Je verslaat hem volgende keer vast wel!:cheer:

Geplaatst

image.thumb.png.35789a25b55b1419570fb4e82b0c8b18.png

Toch lekker die Conference League halen met een Letse ploeg. Meteen deze winter full prof-status gevraagd en gekregen. Nu lekker verder bouwen met gratis regens uit vooral Amerika en wat enigszins acceptabele Letten. Nu vooral wachten tot de eerste ladingen homegrown zijn.

bewerkt door Jeroen.

Geplaatst
42 minuten geleden zei Jeroen.:

image.thumb.png.35789a25b55b1419570fb4e82b0c8b18.png

Toch lekker die Conference League halen met een Letse ploeg. Meteen deze winter full prof-status gevraagd en gekregen. Nu lekker verder bouwen met gratis regens uit vooral Amerika en wat enigszins acceptabele Letten. Nu vooral wachten tot de eerste ladingen homegrown zijn.

Met welke ploeg ben je gestart? En welk doel heeft je save?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mordurette:

Met welke ploeg ben je gestart? En welk doel heeft je save?

Super Nova. In eerste instantie CL winnen denk ik maar misschien Letland verder bouwen daarna.

Geplaatst

Hele journeymansave kriebelde het om door te spelen met Cannons Wood, hoewel ik er in de Vanarama North ff helemaal klaar mee was. De vraag mbt helden voor de podcast trok me over de streep om een one club save te proberen. Kijken hoe lang ik het volhoud. 

Natuurlijk kon held Owan Derrett niet ontbreken. Eerste keer koos hij voor een andere club, dus even herladen. Kan natuurlijk geen save met Cannons Wood hebben zonder deze held. 

image.thumb.png.272603cf03c7338d9a28d3a3a24fcd38.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

eb3f73de10e1e23ae40a44f4b7616d93.png

Voor @Steels, @Kyrill, @neva, @Aaron21, @bas huijsmans, @Copywriter, @Djurovski en @Glenn08, dit is mijn huidige selectie. Alle rode stipjes zijn spelers zonder profielfoto, dus die mogen jullie adopteren. Ik heb voor Copywriter en Glenn al AI-faces aangemaakt, voor de rest kan dat ook  

Ik wil wel Lance Rockwell. Zal je morgenochtend foto per PM sturen van mezelf is dat goed?