Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 26-10-2022 om 12:55 zei MNie:

Is dit niet een gekke manager voor Fortuna in seizoen 1?

image.png.4422aa2b61de0ed10083bdaad330594d.png

Tfoe, wat is deze? Niet eens een Turkse manager...

Op 26-10-2022 om 19:49 zei Glenn08:

Zijn er hier al mensen bezig met hun main save, of gewoon nog wat aankloten in de beta?

Klooien :D 

1 minuut geleden zei Thomassje123:

72b0cf9c6755bcfdbdd8f0c040b88026.png

Pardon? :-D (Mijn FM 22 save met Folgore)

De betekenis van deklasseren oprekken :D 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Had de vraag laatst hier al gesteld geloof ik, maar kan het bericht niet terugvinden en dus ook geen eventuele replies. 

Volgens can-I-run-it is mijn videokaart niet voldoende. Echt is dat bij mijn huidige FM20 hetzelfde het geval. Is die videokaart met name voor de 3D-engine? Want die kan mij niet zoveel schelen. Of is ie ook nodig voor bijvoorbeeld facepacks of andere interfaces? Facepacks heb ik nog nooit geprobeerd trouwens.

image.png.e2c8577938f2480b1d2f7b953730df2b.png

Geplaatst
27 minuten geleden zei Chiemel:

Had de vraag laatst hier al gesteld geloof ik, maar kan het bericht niet terugvinden en dus ook geen eventuele replies. 

Volgens can-I-run-it is mijn videokaart niet voldoende. Echt is dat bij mijn huidige FM20 hetzelfde het geval. Is die videokaart met name voor de 3D-engine? Want die kan mij niet zoveel schelen. Of is ie ook nodig voor bijvoorbeeld facepacks of andere interfaces? Facepacks heb ik nog nooit geprobeerd trouwens.

Videokaart boeit niets in FM, dus je kunt hem prima spelen met die laptop.

Geplaatst
38 minuten geleden zei Chiemel:

Ik speel gewoon op een macbook en dat kan prima.

Geplaatst

Iemand een idee hoe die nieuwe squadplanner goed te gebruiken? Ik vind het echt niet fijn werken om eerlijk te zijn. Je moet iedereen handmatig toevoegen bijvoorbeeld. Ik denk dat ik het liever bij pen en papier hou. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei 19CH98:

Iemand een idee hoe die nieuwe squadplanner goed te gebruiken? Ik vind het echt niet fijn werken om eerlijk te zijn. Je moet iedereen handmatig toevoegen bijvoorbeeld. Ik denk dat ik het liever bij pen en papier hou. 

Je kan in de squadplanner in ieder geval niet zichtbaar doorhalen:mrgy:

Geplaatst

Op 8 november wil ik gaan beginnen met mijn Brighton save. Nu ben ik alvast bezig met het analyseren van de squad en het is overduidelijk dat ze een spits nodig hebben.

Iemand een goede suggestie? :classic_biggrin:

Geplaatst

Ik heb mijn salaris binnen, nog een horde weg.

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
  • Auteur
30 minuten geleden zei Jerotelli:

Op 8 november wil ik gaan beginnen met mijn Brighton save. Nu ben ik alvast bezig met het analyseren van de squad en het is overduidelijk dat ze een spits nodig hebben.

Iemand een goede suggestie? :classic_biggrin:

Endrick, mits haalbaar :D 

Geplaatst
Zojuist zei Fantasy:

Endrick, mits haalbaar :D 

Endrick is inderdaad een goede optie voor de toekomst. Maar zocht meer iemand die er gelijk vanaf het begin staat, want Welbeck komt gewoon te kort.

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei Jerotelli:

Endrick is inderdaad een goede optie voor de toekomst. Maar zocht meer iemand die er gelijk vanaf het begin staat, want Welbeck komt gewoon te kort.

Dan is een transfervrije Llorente of Pellè misschien een interessante optie voor het eerste seizoen, maar die zijn ook wel vrij rap natuurlijk weer aan vervanging toe dan naderhand..

Geplaatst
8 minuten geleden zei Fantasy:

Dan is een transfervrije Llorente of Pellè misschien een interessante optie voor het eerste seizoen, maar die zijn ook wel vrij rap natuurlijk weer aan vervanging toe dan naderhand..

Ben bang dat ze misschien net iets te kort komen maar ik ga is naar beide namen kijken, thanks voor de suggesties in ieder geval!

Geplaatst
45 minuten geleden zei Miz:

image.png.0c52d310631b9726df53dd6ba1215424.png

image.thumb.png.78993c5205977f2b84016ad946ccb623.png

Realistisch spelletje zeg...

Maar dan zie je Gent als leider staan, en weet je dat alle realisme ook weer weg is.

Geplaatst

Het ging me meer om de positie van Anderlecht natuurlijk. ;c 

Geplaatst

@Jerotelli Als het goed is heb je een transferbudget van zo'n 70 miljoen dus je kan je flink uitleven :D Misschien Ivan Toney, Schick, Evanilson, Andre Silva, Embolo, Jonathan David, Vitinha, Lassina Traoré? 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Willem:

@Jerotelli Als het goed is heb je een transferbudget van zo'n 70 miljoen dus je kan je flink uitleven :D Misschien Ivan Toney, Schick, Evanilson, Andre Silva, Embolo, Jonathan David, Vitinha, Lassina Traoré? 

Ja klopt, je begint met een transferbudget van 70 miljoen pond. Dus daar kan je wel een goede spits mee halen :classic_biggrin:

Thanks voor de suggesties, ik ga ze allemaal even bekijken!

Geplaatst

Ik heb al een tijdje geen FM meer gespeeld, dus misschien is dit een domme vraag.

Is er een manier waarop je na iedere wedstrijd automatisch 'Herstel' en 'Review' in je trainingskalender krijgt? Ik stel het nu steeds handmatig in. 

Geplaatst

Domme vragen bestaan niet. Je kan zelf schema's maken en deze hierin verwerken. Zijn namelijk essentiële onderdelen van trainingen. De schema's sla je vervolgens zelf op en kan je dan vrij makkelijk implementeren.