Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

We staan voor als nog 1e met 11 na 5 duels....

Maar dit is echt super beschamend hé....

Schande dat dit niet gewonnen hebben uit bij FC Slagers....

Volgende pot Liverpool thuis ik houd mijn hart vast...

20230509160228_1.jpg

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
11 minuten geleden zei Kyrill:

We staan voor als nog 1e met 11 na 5 duels....

Maar dit is echt super beschamend hé....

Schande dat dit niet gewonnen hebben uit bij FC Slagers....

Volgende pot Liverpool thuis ik houd mijn hart vast...

20230509160228_1.jpg

Volgens mij zag ik iemand laatst reageren dat je niet moet over-reageren. Dat lijkt me hier ook van toepassing. Je wint dit soort wedstrijden (9 tegen 11) veelal wél, maar dit kan de beste overkomen. Je bent goed begonnen :-)

Geplaatst

Thnx @SantiagoMunez je hebt helemaal gelijk!  Mijn doorzettingsvermogen en blijven proberen met FM23 wordt beloond. Return of the King :chief::cheer::classic_love:

Liverpool 2-0 verslagen, 1e nog altijd en nog niet verloren!

@neva @Daz @Keeza @Arezo @Nom de Guerre @delichris @Beppu

@Copywriter nu effe lekker stoppen voor nu, nagenieten en serietje kijken :)

20230509163740_1.jpg

20230509163816_1.jpg

20230509163820_1.jpg

Geplaatst
Op 5-5-2023 om 10:08 zei Kyrill:

(nog) niet bij mijn fm22 waar hij pas 19 is  bij mijn PSV, en 15 goals in ED heeft na 15 duels. Als je kan Jason van Duiven altijd kopen zkr als 30 miljoen of minder is. 

heb nu gekocht voor 11 miljoen, omdat het schijnbaar zo talent is. Heeft zeer weinig gespeeld en is al 23 jaar. Ben benieuwd.

Geplaatst

Lekker bezig Kyrill maar ik heb al zeker tien jaar niks meer gepost in het FM deel en het nog langer niet meer gespeeld:D

Maarja coyg maatje!

bewerkt door Beppu

Geplaatst
7 uur geleden zei neva:

Ik heb het idee dat deze FM ergens een memory-leak bevat. Zou dat kunnen/zijn er anderen die er last van hebben?

Na lange sessies geeft m'n PC aan dat er onvoldoende geheugen is en dan wordt FM afgesloten. Geloof me, aan m'n specs ligt het niet.

Als in jouw save je het gebruik van werkgeheugen alleen maar groter wordt hoe langer je speelt, zou ik heel blij zijn als je dat op het SI forum zou willen melden. Vooral als het echt zoveel vraagt dat jouw goed gespecte pc het niet aankan. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Stefan.:

Als in jouw save je het gebruik van werkgeheugen alleen maar groter wordt hoe langer je speelt, zou ik heel blij zijn als je dat op het SI forum zou willen melden. Vooral als het echt zoveel vraagt dat jouw goed gespecte pc het niet aankan. 

Nou, dat is het, ik weet niet zeker of het alleen FM is. Alleen vorig jaar had ik het niet en de laatste maanden wel. Ik vermoed wel dat FM de oorzaak is, maar ik wil niet met een vingertje wijzen, vandaar mijn vraag hier. Maar ik zal straks eens even langs swingen op het SI forum.

Ik heb een ticket aangemaakt @Stefan., ik ben benieuwd.

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Lekker bezig hoor @Kyrill

Thnx maat thnx. 

1 uur geleden zei Keeza:

Heerlijk @Kyrill je bent niet te stoppen. Ik voel een Invincibles 2.0 aankomen...

Zo ver wil ik nog niet gaan. Eind december City uit dan weten we hoe en wat 🙏 thnx maat thnx iig heel erg. Ik hoop snel weer updates te zien over je geweldig BHA save. 

1 uur geleden zei Beppu:

Lekker bezig Kyrill maar ik heb al zeker tien jaar niks meer gepost in het FM deel en het nog langer niet meer gespeeld:D

Maarja coyg maatje!

Mea culpa Don Juan. Duidelijke taal, wat doe je hier dan nog steeds? 

Spoiler

Hahaaha geintje vooral blijven :classic_love:;c

Thnx bro thhx!! 

Geplaatst

Het gaat spannend worden de laatste 4 wedstrijden. We hebben een lichte voorsprong, maar de vorm is om te huilen.

tussenstand.png

Geplaatst
19 minuten geleden zei Kevinoz87:

Het gaat spannend worden de laatste 4 wedstrijden. We hebben een lichte voorsprong, maar de vorm is om te huilen.

tussenstand.png

Wrexham :classic_love:

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Thnx maat thnx. 

Zo ver wil ik nog niet gaan. Eind december City uit dan weten we hoe en wat 🙏 thnx maat thnx iig heel erg. Ik hoop snel weer updates te zien over je geweldig BHA save. 

Mea culpa Don Juan. Duidelijke taal, wat doe je hier dan nog steeds? 

Inhoud verbergen

Hahaaha geintje vooral blijven 

Thnx bro thhx!! 

Ik kom hier voor de rellen

Geplaatst

Helaas als koploper verloren bij de koploper van het rechter rijtje....

Je kan niet altijd winnen. Wij nu 2e en zij 10e

20230509211615_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

Balen zeg

Ja, zeker. Aan de andere kant, het is 2028, dus ik ben al een stuk beter aan het presteren dan je zou mogen verwachten in deze fase van de game.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

Ja, zeker. Aan de andere kant, het is 2028, dus ik ben al een stuk beter aan het presteren dan je zou mogen verwachten in deze fase van de game.

Goed bezig, zitten beide een beetje op hetzelfde punt denk ik. Alleen ben ik al wel in 2033

Ik had een hele slome start maar toen ik eenmaal de CL voor het eerst haalde ging het ineens heel hard

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

Goed bezig, zitten beide een beetje op hetzelfde punt denk ik. Alleen ben ik al wel in 2033

Ik had een hele slome start maar toen ik eenmaal de CL voor het eerst haalde ging het ineens heel hard

Ah, netjes. Ja, die CL heb ik helaas nog niet bereikt. Laatste twee jaar in de playoffs eruit tegen Celtic en Kopenhagen. Financieel dus wel OK (ruim 30 miljoen in kas), maar de jackpot nog niet gehaald.