Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

0-0 bij rust .. de concurrentie staat voor.

We zakken naar plek 3. Dit zou play offs betekenen.  Nog 45 minuten te gaan

tussenstand.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 minuut geleden zei Kevinoz87:

0-0 bij rust .. de concurrentie staat voor.

We zakken naar plek 3. Dit zou play offs betekenen.  Nog 45 minuten te gaan

tussenstand.png

Mullin en Palmer brengen!

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Nog een soort van thuisduel ook. Netjes hoor.

Ook de uitslag was voor Johan!

Geplaatst
15 minuten geleden zei Arezo:

Mullin en Palmer brengen!

Zojuist zei Kevinoz87:

We did it! Ollie Palmer in de 85e minuut.!

ja.png

tussenstand.png

En mij steeds maar een randdebiel noemen allemaal! Nou ik heb er gewoon kijk op en verstand van.

Geplaatst
19 minuten geleden zei neva:

Ah, netjes. Ja, die CL heb ik helaas nog niet bereikt. Laatste twee jaar in de playoffs eruit tegen Celtic en Kopenhagen. Financieel dus wel OK (ruim 30 miljoen in kas), maar de jackpot nog niet gehaald.

Voor de building a nation kun je ook beter in de EL zitten dan de CL eigenlijk dus misschien is het zo gek nog niet. Financieel in ieder geval lekker gezond, dat is mooi

2 minuten geleden zei Kevinoz87:

We did it! Ollie Palmer in de 85e minuut.!

ja.png

tussenstand.png

Lekker man, gefeliciteerd!

Geplaatst
15 minuten geleden zei Thomassje123:

Voor de building a nation kun je ook beter in de EL zitten dan de CL eigenlijk dus misschien is het zo gek nog niet.

Ik heb dit seizoen ook bewust verloren in de play-off ronde van de Champions League om deel te kunnen nemen aan de Europa League. Achteraf een uitstekende keuze geweest.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mordurette:

Ik heb dit seizoen ook bewust verloren in de play-off ronde van de Champions League om deel te kunnen nemen aan de Europa League. Achteraf een uitstekende keuze geweest.

Snap ik ook wel. Maar plaatsing voor de CL levert ook al 1 bonuspunt op met 4 teams in Europa. Alleen dat al staat gelijk aan 2 overwinningen in de Europa League. Maar ik heb wel wat makkelijker praten met het oude format. Dit is ook de reden geweest dat ik FM 23 niet heb aangeschaft en in FM 22 opnieuw ben begonnen. Ik heb namelijk nog wel de dropdown naar de Europa League of Conference League. Dat maakt een building a nation voor mij leuker/interessanter

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Succes!!

f0ef4b5b006f60958a02e2e926f84586.png

38a0c69e3710dc468fdf6f3fc620049b.png

Ook heel dichtbij. Kwamen fysiek te kort. Spelers waren na 70 minuten al helemaal leeg, jammer

EDIT:

6 landen voorbij gegaan op de coëfficiëntenlijst dankzij dit Europese seizoen, nice :D 

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

image.thumb.png.5a675017a08028004b6b9e39d7457a62.png

Nou ben ik geen meestertacticus, maar kan iemand me uitleggen waarom 4 van mijn verdedigers met hun reet tegen mijn goal aanstaan en hun énige aanvaller helemaal vrij laten? 

Instructies zijn o.a.: higher defensive line, mid block, press more often, step up more. Juist allemaal instructies waardoor je zou verwachten dat ze verder van de goal af gaan. 

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

Het seizoen zit er weer op.

@neva, oftewel Damon Whales

Spoiler

9d922981a648d16cedbdda2e95762b2c.png 

Zijn status is iets veranderd, in de zin dat hij nu vooral de grote wedstrijden in de internationale competities speelt, waardoor hij tot minder MLS wedstrijden komt. Toch blijft hij één van de eerste namen op het wedstrijdformulier, mits fit. Inmiddels heeft Whales ook zijn debuut gemaakt voor de nationale ploeg. De Europese interesse is verdampt, dus zie je een transfer binnen de MLS zitten, @neva?

23deffd1d21e9a38acb7e5404d0e97dc.png 

@Kyrill, oftewel Lance Rockwell

Spoiler

b477824f3de7a91cb56714bd0da6c719.png 

De behendige linkerflankspeler lijkt met zichzelf te worstelen in de Hofstad. Basisplek op links, maar geen rendement. Nul doelpunten, nul assists. Terughalen lijkt geen optie, ADO verlangt maar liefst zes miljoen voor de diensten van Rockwell.

dce80e274cd45f1fd9e4969f5d8fa93d.png 

@Steels, oftewel Alrick Griffiths

Spoiler

5aa7059166da013f683e1507d3cd823d.png 

Na zijn vertrek bij Miami verloor hij bij LA Galaxy wederom de concurrentiestrijd met Joe Teague. In de wedstrijden die hem gegund waren, liet Griffiths bij vlagen zijn klasse zien.

95886b1929f6a9bd79a3e081ebbf1ceb.png 

@Aaron21, oftewel Tobias Weiss

Spoiler

799e0426536f878902aa3a31d1360026.png 

Van een plekje als rotatiespeler bij Miami naar een plekje als rotatiespeler bij Cincinnati. Waarschijnlijk had de ervaren Kirgiziër zich meer voorgesteld van deze transfer.

6471e5a67033c502e0dfe0b0d2c36ee6.png 

@bas huijsmans, oftewel Alvaro Archila

Spoiler

08bb21056231d3d77c7dd5e6cb6b11ec.png 

Mister Lightweight begon tegen het einde van de competitie zijn vorm te hervinden. Naast de flitsende versnellingen kwam er ook weer een zekere mate van rendement terug in het spel van de lichtvoetige vleugelspeler. Komend seizoen mag hij de strijd opnieuw aangaan voor een plekje op links, tenzij @bas huijsmanswil ingaan op de interesse van andere MLS-clubs.

d0237fffecc960aa281f1116ae26b3af.png 

De rest komt straks.

Geplaatst
8 uur geleden zei Thomassje123:

Snap ik ook wel. Maar plaatsing voor de CL levert ook al 1 bonuspunt op met 4 teams in Europa. Alleen dat al staat gelijk aan 2 overwinningen in de Europa League. Maar ik heb wel wat makkelijker praten met het oude format. Dit is ook de reden geweest dat ik FM 23 niet heb aangeschaft en in FM 22 opnieuw ben begonnen. Ik heb namelijk nog wel de dropdown naar de Europa League of Conference League. Dat maakt een building a nation voor mij leuker/interessanter

Aangezien ik komend seizoen gegarandeerd de groepsfase bereik als kampioen was het ook de laatste kans (normaal gesproken) dat ik in de Europa League kon spelen. Dat gaf de doorslag om expres te verliezen van (jawel, jij kent ze) Malmö 😅.

7 uur geleden zei Thomassje123:

Ook heel dichtbij. Kwamen fysiek te kort. Spelers waren na 70 minuten al helemaal leeg, jammer

EDIT:

6 landen voorbij gegaan op de coëfficiëntenlijst dankzij dit Europese seizoen, nice :D 

Balen dat je spelers al vrij snel leeg waren maar een uitstekende run in de Europa League en die stijging op de coëfficiëntenlijst is helemaal top!

Geplaatst
23 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Europese interesse is verdampt, dus zie je een transfer binnen de MLS zitten, @neva

Alles mag, maar liever niet. 

Geplaatst
8 uur geleden zei Thomassje123:

EDIT:

Ai zonde. Wel lekker voor de lijst inderdaad. Ik had hem hier ook weer opgepakt, maar door tijdsgebrek al een tijdje de pc niet meer aangeraakt. Probeer hem binnenkort weer verder te pakken. Was toch al 3 puntjes in youth rating gestegen.

Wel een paar heerlijke jeugdspelers gehad al, met mijn (helaas) italiaanse wonderspits voorop, maar het waren nog geen San Marinesen. 

Geplaatst

image.thumb.png.43ad68ff71f3afb41efd27551f195c34.png

Eerste keer dat ik Dilrosun volgens mij überhaupt gebruik en knalt er meteen drie in. Misschien toch maar even laten staan in de aankomende wedstrijd tegen PSV. :D 

Geplaatst
2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Komend seizoen mag hij de strijd opnieuw aangaan voor een plekje op links, tenzij @bas huijsmanswil ingaan op de interesse van andere MLS-clubs.

Ik ga het nog een jaar bij jou proberen. Mocht ik geen onbetwiste basisspeler worden, dan ga ik denk ik eens kijken waar ik deze status in het elftal wel kan vinden. Veel speeltijd zou hopelijk bij dragen aan betere fysieke attributen

Geplaatst

Terug op pole position nu Liverpool met 0-1 bij United won, want Liverpool heeft +13 en 17 punten wij +14 en 17 punten :)

GD :)

20230510093849_1.jpg

Geplaatst

Als nummer 5 Arsenal thuis tegen nummer 3 Brighton, spelen om de koppositie wat een spannend seizoen....

We wonnen 2-1 maar we moeten uit echt MEER gaan winnen met pas 1 uit zege...

Het is nu echt spannend aan de top met wij 21 ppunten na 10 duels , Liverpool , Untied, City en Brighton ieder 20 punten...

20230510101756_1.jpg

20230510101928_1.jpg

20230510101939_1.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei bas huijsmans:

Ik ga het nog een jaar bij jou proberen. Mocht ik geen onbetwiste basisspeler worden, dan ga ik denk ik eens kijken waar ik deze status in het elftal wel kan vinden. Veel speeltijd zou hopelijk bij dragen aan betere fysieke attributen

Je snelheid is echt een wapen, je gebrek aan inhoud echt een gemis. Ik moet heel selectief zijn wanneer ik je wel en niet inzet.