Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Nog 3 minuten en dan kan ik ook spelen, als ik steam moet geloven tenminste.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Stefan.:

Tijd voor MU Livesteam? 

Van m'n 'ik ga tot 2027 op vakantie om talenten te checken savegame'? Lijkt me verrekte saai :mrgy: 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Fantasy:

Van m'n 'ik ga tot 2027 op vakantie om talenten te checken savegame'? Lijkt me verrekte saai  

Screentje Rayane Bounida? 😍

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei Stefan.:

Help me hier even herinneren en dan krijg je 'm vanavond of morgen (d) 

Geplaatst
46 minuten geleden zei Stefan.:

image.thumb.png.549b517025c8d76963b1215ef614c31d.png

Moet toch iets terug doen.

Geplaatst

Doe ik iets verkeerd of kan je een logopack van FM20 niet meenemen naar FM23? Ik heb alles gekopieerd maar krijg het ingame niet te zien. 

En klopt het dat Ajax geen staf heeft aan het begin van de game? Heb van sortitoutsi (sorry als ik dat niet mag benoemen) een realnamefix gedownload voor de beta maar dit gaat dus nog fout.

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei 19CH98:

Doe ik iets verkeerd of kan je een logopack van FM20 niet meenemen naar FM23? Ik heb alles gekopieerd maar krijg het ingame niet te zien. 

En klopt het dat Ajax geen staf heeft aan het begin van de game? Heb van sortitoutsi (sorry als ik dat niet mag benoemen) een realnamefix gedownload voor de beta maar dit gaat dus nog fout.

Cache instellingen goed aan- en uitgevinkt? 

En voor wat betreft je Ajax-vraag; dat klopt inderdaad. Dat zal via een Data Update of namefix moeten worden bijgewerkt om stafleden te hebben bij Ajax. Ik durf niet te zeggen of die van sortitoutsi die data incluis heeft, maar sowieso verwacht ik dat dat bij de eerste de beste FMI/MU Data Update wél het geval zal zijn (y) 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Fantasy:

Cache instellingen goed aan- en uitgevinkt? 

En voor wat betreft je Ajax-vraag; dat klopt inderdaad. Dat zal via een Data Update of namefix moeten worden bijgewerkt om stafleden te hebben bij Ajax. Ik durf niet te zeggen of die van sortitoutsi die data incluis heeft, maar sowieso verwacht ik dat dat bij de eerste de beste FMI/MU Data Update wél het geval zal zijn (y) 

Dat eerste ga ik zo achterkomen, heb het uit frustratie alweer verwijderd net uit de FM23 map dus hij doet er nu weer een paar minuten over om het opnieuw te kopieren.

Dat tweede, die installatie is hoe dan ook goed gegaan want de namen van bijvoorbeeld de Spaanse ploegen zijn gewoon veranderd. Dus sortitoutsi heeft dat in ieder geval niet in de beta versie. Komt de eerste FMI/MU Data Update ook al in de betafase of pas bij de officiele release? Wilde graag van Ajax mn beta save maken maar dat gaat zo dus eigenlijk niet. 

Geplaatst
  • Auteur
4 minuten geleden zei 19CH98:

Dat eerste ga ik zo achterkomen, heb het uit frustratie alweer verwijderd net uit de FM23 map dus hij doet er nu weer een paar minuten over om het opnieuw te kopieren.

Dat tweede, die installatie is hoe dan ook goed gegaan want de namen van bijvoorbeeld de Spaanse ploegen zijn gewoon veranderd. Dus sortitoutsi heeft dat in ieder geval niet in de beta versie. Komt de eerste FMI/MU Data Update ook al in de betafase of pas bij de officiele release? Wilde graag van Ajax mn beta save maken maar dat gaat zo dus eigenlijk niet. 

Cache uit en skin herladen aan (y) 

De editor om dat recht te zetten of te fixen komt pas bij de officiële release van FM, dus tot 8 november is er sowieso geen update is mijn verwachting.

Geplaatst
Zojuist zei 19CH98:

Excuses voor de dubbelpost maar het logopack werkt nu wel gewoon gelukkig. Bedankt @Fantasy!

Toch geen dubbelpost daar dus dan maar hier;c 

Jammer dat ik dan nog niet met Ajax kan spelen maar dan is het maar even wachten tot november. 

bewerkt door 19CH98

Geplaatst
2 minuten geleden zei Fantasy:

Toch wel  

Have fun met FM23 in ieder geval!

Dankjewel, dat moet wel goedkomen!