Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Op 26-10-2022 om 19:49 zei Glenn08:

Zijn er hier al mensen bezig met hun main save, of gewoon nog wat aankloten in de beta?

200.gif

Maar uiteindelijk leiden al mijn wegen naar Arsenal :t::cheer:

Voor nu Freiburg, was de eerste met novelle in FM23 novelle board :)

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Domme vraag wellicht, krijg ik overal waar ik FM koop meteen de key zodat ik beta kan spelen?

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei timpy00:

Domme vraag wellicht, krijg ik overal waar ik FM koop meteen de key zodat ik beta kan spelen?

Via het linkje op de homepage sowieso, niet via elke (re)seller krijg je ook de bèta access. Heb ‘m zelf via Fanatical gehaald met 30% korting (y)

Geplaatst
27 minuten geleden zei Fantasy:

Via het linkje op de homepage sowieso, niet via elke (re)seller krijg je ook de bèta access. Heb ‘m zelf via Fanatical gehaald met 30% korting 

Is toch 25 procent of lees ik die site fout?

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei timpy00:

Is toch 25 procent of lees ik die site fout?

25% + 5% extra met de kortingscode die genoemd staat. 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Kyrill:

burn-it-all-down-kiki-burn.gif

20221028183334_1.jpg

Komt goed, hoort erbij. Bij mij gaat het ook lang niet altijd vanzelf hoor (zoals je hebt kunnen lezen in de laatste update). We kunnen niet allemaal de @Mariussen en de @Nom de Guerres zijn van deze wereld. 

Blijf eraan denken hoe fijn het gaat voelen op het moment dat je dan (eindelijk) wel een succesje behaald. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei AntiChrist7:

Weet niet of het al gepost is, maar als je vind dat de loading screens ook langer zijn ivm voriger versies

Zelf al getest of het werkt?

Geplaatst

Zijn er mensen die in FM23 al trainingsschema's hebben die werken voor de jeugd en de eerste elftal spelers? De schema's die ik in FM22 gebruikte lijken niet / nauwelijks te werken. De attributen lijken eerder achteruit te gaan dan vooruit.

Geplaatst
20 minuten geleden zei roeliho:

Zijn er mensen die in FM23 al trainingsschema's hebben die werken voor de jeugd en de eerste elftal spelers? De schema's die ik in FM22 gebruikte lijken niet / nauwelijks te werken. De attributen lijken eerder achteruit te gaan dan vooruit.

Normaal één van de eerste dingen die ik doe maar omdat ik pas net met de youth only challenge ben begonnen, ben ik er nog niet aan toe gekomen. Ik hoop daar dit weekend nog in te duiken.

Heel misschien dat @Nom de Guerre toevallig al wat gemaakt heeft? Al zal dat meer toegespitst zijn op zijn speelwijze i.p.v. pure attributen training, denk ik...

bewerkt door Daniell

Geplaatst
23 minuten geleden zei Daniell:

Normaal één van de eerste dingen die ik doe maar omdat ik pas net met de youth only challenge ben begonnen, ben ik er nog niet aan toe gekomen. Ik hoop daar dit weekend nog in te duiken.

Heel misschien dat @Nom de Guerre toevallig al wat gemaakt heeft? Al zal dat meer toegespitst zijn op zijn speelwijze i.p.v. pure attributen training, denk ik...

Met welke club doe je de youth only challenge?

bewerkt door Jerotelli

Geplaatst

Altijd leuk als je bij het bestuur om een maand genade smeekt en je in gedurende die periode maar 2 wedstrijden hebt :D  Heb ze wel allebei gewonnen. 

image.png.79cea06934692833b64d91bc962fe172.png

Gaat niet super :D