Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Op 9-5-2023 om 21:39 zei Kevinoz87:

Nog 1 wedstrijd te gaan ... Ik hou het niet meer.

tussenstand.png

Nou, zo spannend is het ook niet. ;c

Lekker goed herbegonnen hier. 2 wedstrijden, twee keer verlies..

Edit: Ontslagen..

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Heeft er iemand ervaring met de volgende spelers in zijn game/team en de ontwikkeling van deze spelers? Ik heb ze gekocht in mijn Blackburn save in S2 en ben benieuwd hoe zij het bij anderen doen:
- Cher Ndour
- Dario Essugo

- Goncalo Esteves 

Geplaatst
2 uur geleden zei Lensherr:

image.thumb.png.11cd4609f493e5bf30e1e15b0c66476c.png

Genkies on tour :D

Een finale tussen 8-10 landen?:classic_ninja::sorry:

@MarcFM1 Cher Ndour zelf niet maar ik weet dat iig @Mordurette erg onder de indruk van hem is....

Dario Essugo had ik bijna gekocht met PSV maar had geld te kort. Die laatst helaas niet gehad.

Maar ik denk dat ze alledrie wel goed zijn als ze niet te duur zijn... Succes

Oh zo kut City is bezig om mijn 15 jarige Ethan Nwaneri gratis vas te leggen, heb hem als wieder weerga nieuw contract aangeboden

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
19 minuten geleden zei Kyrill:

@MarcFM1 Cher Ndour zelf niet maar ik weet dat iig @Mordurette erg onder de indruk van hem is....

Dario Essugo had ik bijna gekocht met PSV maar had geld te kort. Die laatst helaas niet gehad.

Oh zo kut City is bezig om mijn 15 jarige Ethan Nwaneri gratis vas te leggen, heb hem als wieder weerga nieuw contract aangeboden

Aha, misschien dat @Mordurettemij kan verblijden met een screentje (incl. attributen 'rondje') van Ndour? 
Ik zit nu zelf in S4 (denk ergens in maart) en ik vind dat ze een beetje achterblijven in de ontwikkeling. Ik heb nog geen Europees voetbal gehaald, maar ik hoop dat dit de (speel)ervaring is die zij nodig hebben voor de volgende stap(pen). Overigens speelt Esteves niet altijd, maar Ndour en Essugo spelen allebei denk ik >80% van de wedstrijden.

(ik speel overigens met de zelfopgelegde beperkingen: spelers met een nationaliteit uit het VK mag ik altijd aantrekken, spelers met een andere nationaliteit alleen t/m 19 jaar, oud-Blackburn spelers mag ik aantrekken en de nadruk leggen op ontwikkeling vanuit de eigen jeugd. Versoepeling die ik mijzelf heb gegeven is wel dat wanneer ik een speler huur zónder VK nationaliteit (dan zijn ze dus max 19 jaar) en ik ze aansluitend aan die huurovereenkomst overneem ze dan al voor mij spelen vanaf hun 19e en dus aan die eis voldoen)

@Kyrill even voor mijn beeld: dan heb jij die 15-jarige topper nog geen profcontract in eerste instantie aangeboden toch? Ik probeer dat altijd zelf vrijwel meteen te doen met alle talenten die ik goed genoeg vind vanuit de youth intake. 

bewerkt door MarcFM1

Geplaatst
11 minuten geleden zei MarcFM1:

Aha, misschien dat @Mordurettemij kan verblijden met een screentje (incl. attributen 'rondje') van Ndour? 
Ik zit nu zelf in S4 (denk ergens in maart) en ik vind dat ze een beetje achterblijven in de ontwikkeling. Ik heb nog geen Europees voetbal gehaald, maar ik hoop dat dit de (speel)ervaring is die zij nodig hebben voor de volgende stap(pen). Overigens speelt Esteves niet altijd, maar Ndour en Essugo spelen allebei denk ik >80% van de wedstrijden.

(ik speel overigens met de zelfopgelegde beperkingen: spelers met een nationaliteit uit het VK mag ik altijd aantrekken, spelers met een andere nationaliteit alleen t/m 19 jaar, oud-Blackburn spelers mag ik aantrekken en de nadruk leggen op ontwikkeling vanuit de eigen jeugd. Versoepeling die ik mijzelf heb gegeven is wel dat wanneer ik een speler huur zónder VK nationaliteit (dan zijn ze dus max 19 jaar) en ik ze aansluitend aan die huurovereenkomst overneem ze dan al voor mij spelen vanaf hun 19e en dus aan die eis voldoen)

@Kyrill even voor mijn beeld: dan heb jij die 15-jarige topper nog geen profcontract in eerste instantie aangeboden toch? Ik probeer dat altijd zelf vrijwel meteen te doen met alle talenten die ik goed genoeg vind vanuit de youth intake. 

Thanks voor de spelers die je opvroeg. Meteen even in de scouting gegooid (voor zover ze dat nog niet zaten) en Essugo aangetrokken. Zit wel pas S2 dus kan je niet verblijden met screens oid. :D 

Geplaatst
11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Thanks voor de spelers die je opvroeg. Meteen even in de scouting gegooid (voor zover ze dat nog niet zaten) en Essugo aangetrokken. Zit wel pas S2 dus kan je niet verblijden met screens oid.  

Oh haha, goed zo! Ik vind Essugo een fijne speler omdat hij vrij fit is en nog best veel luchtduels wint. Uiteindelijk wil ik eigenlijk toe naar een systeem met hem als enige 6 (dus dubbele 10 daarvoor) en dat hij ook het spel kan verdelen met een lange(re) breedtepass. Voor dat voetballende gedeelte moet hij nog wel flink ontwikkelen haha.

Geplaatst
1 uur geleden zei Kyrill:

Ik ben wel eventjes zoet als ik mijn spelers zou gaan bekijken. :classic_biggrin:

Geplaatst

FM Dip is er weer hoor. Pffieuw.

2 minuten geleden zei Simeone01:

Ik heb dus een nieuwe laptop maar wil graag verder met mijn oude save. Hoe kan ik dit doen?

Je oude saves uithalen Sports Interactive => Football Manager 2023 => Games en dan overzetten op een usb en dan op je nieuwe laptop in diezelfde map (games) zetten.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Je oude saves uithalen Sports Interactive => Football Manager 2023 => Games en dan overzetten op een usb en dan op je nieuwe laptop in diezelfde map (games) zetten.

Gent niet meer leuk?

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lensherr:

Gent niet meer leuk?

Porto en Gent ook niet nee. De laatste tijd ben ik alles zo snel beu.

Geplaatst
24 minuten geleden zei Bogatyr:

Gelukt, dankjewel! Simpelweg een mailtje naar mezelf gestuurd :-)

Geplaatst

Het was even spannend, maar ook in het seizoen 37-38 kampioen geworden. in de CL weer eruit geknikkerd door Spurs. Voor de 4e keer deze save.

image.thumb.png.0dd3165ffb662872b0849cfdc3a0a249.png

Geplaatst

Ik heb uit het niets een U19 team. Eindelijk. Fijn.

Oooh, komt door die Youth League natuurlijk. 0-4 en 1-10, lekkere start :D 

Geplaatst
3 uur geleden zei Arezo:

Het was even spannend, maar ook in het seizoen 37-38 kampioen geworden. in de CL weer eruit geknikkerd door Spurs. Voor de 4e keer deze save.

Alles gewonnen? Eerlijk of gefoefeld?

Ik kreeg het even benauwd, mijn spel eindigde zonder boe of bah op dezelfde datum. Maar nu lijkt het van de baan. Toch trekt het de aandacht nog.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
10 uur geleden zei Arezo:

Zat er iets in mijn koffie of speel jij nou met Ajax (Amateurs)? :-D

Geplaatst
33 minuten geleden zei Thierryvane:

Zat er iets in mijn koffie of speel jij nou met Ajax (Amateurs)? 

Zit niks in je kof Thier, hij speelt idd met Ajax amateurs ;)

EDIT! Ethan Nwaneri blijft bij Arsenal en gaat NIET naar City fuck yesss.

Goed begin van het weekend! Ik ga hem gelijk overhalen naar het 1e:classic_love::cheer:

20230512100156_1.jpg

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
39 minuten geleden zei TomFsoccer:

Via de Play Offs maar even goed!

1326910237_Schermafbeelding2023-05-12om10_18_48.png.46ba4fde43365a989e9605cf255ec13b.png

Is er ooit bij jou ooit FM een FM save niet van leijendakje gegaan of post je de nederlagen hier niet?:classic_ninja::cheer:;c