Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
32 minuten geleden zei 19CH98:

Small sample size... vind dit nog niet zorgwekkend dat je 2x een uitwedstrijd daar verliest. Zeker omdat je ze in eigen huis wel simpel verslaat.

Thnx! Heb jij tips voor uitduels? Ik heb een winst uit (al op speeldag 1) één gelijkspel verder al 4 nederlagen... Ik zit te denken mijn taktiek en formatie te kopiëren en dan uit versie op cautious of balanced.. Want zowel positief als defensief sla ik helaas uit geen deuk in pakje boter nog mee in de PL dit seizoen. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
13 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx! Heb jij tips voor uitduels? Ik heb een winst uit (al op speeldag 1) één gelijkspel verder al 4 nederlagen... Ik zit te denken mijn taktiek en formatie te kopiëren en dan uit versie op cautious of balanced.. Want zowel positief als defensief sla ik helaas uit geen deuk in pakje boter nog mee in de PL dit seizoen. 

Ik doe thuis op dit moment niets anders dan normaal. Bij Porto had ik op een gegeven moment een iets defensievere tactiek voor uitwedstrijden door bijvoorbeeld 1 AMC te veranderen in CM of VM. Maar in essentie blijft het natuurlijk hetzelfde spel, of je nu thuis of uitspeelt. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei 19CH98:

Ik doe thuis op dit moment niets anders dan normaal. Bij Porto had ik op een gegeven moment een iets defensievere tactiek voor uitwedstrijden door bijvoorbeeld 1 AMC te veranderen in CM of VM. Maar in essentie blijft het natuurlijk hetzelfde spel, of je nu thuis of uitspeelt. 

Ja oké voor mij is thuis en uit niet zelfde in FM, nooit geweest ook. Ik heb bijna geen seizoenen gehad waar thuis en uit exact even goed ging qua punten, goals mee en tegen. Ik speel met DM/cm en twee cm's. Ik voel niks voor andere formatie voor uitduels te gaan gebruiken. Ik heb nu al maar 1 uit nederlaag minder dan heel vorig seizoen. Ik zal wel defensiever maken qua instructies lagere defensieve lijn bijvoorbeeld en cautious. Thnx voor meedenken en moeite iig. 

Geplaatst
16 minuten geleden zei Kyrill:

Ja oké voor mij is thuis en uit niet zelfde in FM, nooit geweest ook. Ik heb bijna geen seizoenen gehad waar thuis en uit exact even goed ging qua punten, goals mee en tegen. Ik speel met DM/cm en twee cm's. Ik voel niks voor andere formatie voor uitduels te gaan gebruiken. Ik heb nu al maar 1 uit nederlaag minder dan heel vorig seizoen. Ik zal wel defensiever maken qua instructies lagere defensieve lijn bijvoorbeeld en cautious. Thnx voor meedenken en moeite iig. 

Ik bedoel ook niet dat het 100% hetzelfde is want dat is natuurlijk niet zo. Er is geen enkel team dat jarenlang uit beter presteert dan thuis. Maar het blijft voetbal en het blijft 11 tegen 11. Zo bedoelde ik het. Je hoeft dus niet alles om te gooien, als je een goede aanvallende tactiek hebt werkt die vaak ook wel tegen kleinere teams in uitwedstrijden. Het probleem zit hem er vaak in dat wanneer je een sterke ploeg treft in een uitduel zij ook de aanval zoeken. Als jij dan ook vol op de aanval gaat heb je een heel groot probleem wanneer je de bal niet hebt. Ik denk dat de ingrepen die je nu doet weleens kunnen helpen. Het blijft naar mijn mening belangrijk om wel bepaalde vastigheden te houden, in het echt zie je ook niet een team dat voor elke uitwedstrijd een compleet andere tactiek gebruikt dan thuiswedstrijden. Dat zit hem vaak ook alleen in de topduels dat de tactiek iets aangepast wordt omdat ze dan verwachten de bal minder vaak te hebben bijvoorbeeld.

Geplaatst
12 uur geleden zei 19CH98:

Ik bedoel ook niet dat het 100% hetzelfde is want dat is natuurlijk niet zo. Er is geen enkel team dat jarenlang uit beter presteert dan thuis. Maar het blijft voetbal en het blijft 11 tegen 11. Zo bedoelde ik het. Je hoeft dus niet alles om te gooien, als je een goede aanvallende tactiek hebt werkt die vaak ook wel tegen kleinere teams in uitwedstrijden. Het probleem zit hem er vaak in dat wanneer je een sterke ploeg treft in een uitduel zij ook de aanval zoeken. Als jij dan ook vol op de aanval gaat heb je een heel groot probleem wanneer je de bal niet hebt. Ik denk dat de ingrepen die je nu doet weleens kunnen helpen. Het blijft naar mijn mening belangrijk om wel bepaalde vastigheden te houden, in het echt zie je ook niet een team dat voor elke uitwedstrijd een compleet andere tactiek gebruikt dan thuiswedstrijden. Dat zit hem vaak ook alleen in de topduels dat de tactiek iets aangepast wordt omdat ze dan verwachten de bal minder vaak te hebben bijvoorbeeld.

Ja oké maat.Moet toch iets doen voor weer bijltjes dag is.... 

Na 12 duels zit ik al op de helft van mijn totaal PL nederlagen aantal, van heel vorig seizoen. Ik heb geen zin al voor zoveelste keer op straat te staan. Laat maar zitten hebt gevraagd, is neit wat ik had verwacht maar ik snap het en ben er blij mee. 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Ethan Nwaneri is nog altijd pas 16 jaar maar met een 9.0 en 2 assists thuis in 2-0 zege op Brentford, speel je als een volwassen man of beter nog. Is nu in game 11 november 2023 helaas moet ik tot maart 2024 wachten wanneer ie 17 word, voor ik hem prof contract kan geven maar ik ben nu al aan het aftellen, ik ga hem geven wat ie maar wil!

20230519101655_1.jpg

20230519101702_1.jpg

Geplaatst
11 uur geleden zei Kyrill:

Ja oké maat.... Moet toch iets doen voor weer bijltjes dag is.... 

Na 12 duels zit ik al op de helft van mijn totaal PL nederlagen aantal, van heel vorig seizoen. Ik heb geen zin al voor zoveelste keer op straat te staan. Laat maar zitten hebt gevraagd, is neit wat ik had verwacht maar ik snap het en ben er blij mee. 

Ook dit is denk ik weer small sample size. Ik heb even teruggekeken in je novelle en vorig seizoen verloor je 9x. Als je dit seizoen zal evenaren zou je na 12 duels op 3 nederlagen moeten staan. Dat je nu dus op 4 of 5 staat (er is geen helft van 9:P) geeft aan dat je maar 1 of 2 extra foutjes hebt gemaakt. Dat lijkt mij niet meteen het einde van de wereld.

Belangrijkste voor nu lijkt mij dit: Kan je de nederlagen verklaren? Bijvoorbeeld door rode kaarten, dubbel programma (dus een minder sterk elftal op kunnen stellen in de competitie) of blessures? Of was je wel de bovenliggende partij en heb je vooral pech gehad? Er zijn meer mogelijke conclusies waardoor je tegen een nederlaag aan kan lopen. Op het moment dat je merkt dat je echt constant weggespeeld wordt dan lijkt het mij een teken dat je iets groots moet veranderen. Voor nu denk ik dat je met kleine aanpassingen ook al een heel eind kan komen. 

PS: Die drie puntjes geven een negatieve ondertoon aan je bericht, lijkt mij niet nodig. Ik doe ook mijn best om je te helpen, ook al ben ik geen ster in FM

bewerkt door 19CH98

Geplaatst
1 minuut geleden zei 19CH98:

Ook dit is denk ik weer small sample size. Ik heb even teruggekeken in je novelle en vorig seizoen verloor je 9x. Als je dit seizoen zal evenaren zou je na 12 duels op 3 nederlagen moeten staan. Dat je nu dus op 4 of 5 staat (er is geen helft van 9:P) geeft aan dat je maar 1 of 2 extra foutjes hebt gemaakt. Dat lijkt mij niet meteen het einde van de wereld.

Belangrijkste voor nu lijkt mij dit: Kan je de nederlagen verklaren? Bijvoorbeeld door rode kaarten, dubbel programma (dus een minder sterk elftal op kunnen stellen in de competitie) of blessures? Of was je wel de bovenliggende partij en heb je vooral pech gehad? Er zijn meer mogelijke conclusies waardoor je tegen een nederlaag aan kan lopen. Op het moment dat je merkt dat je echt constant weggespeeld wordt dan lijkt het mij een teken dat je iets groots moet veranderen. Voor nu denk ik dat je met kleine aanpassingen ook al een heel eind kan komen. 

PS: Die drie puntjes geven een negatieve ondertoon aan je bericht, lijkt mij niet nodig. Ik doe ook mijn best om je te helpen, ook al ben ik geen ster in FM

Sorry ben mezelf niet met alles rond mijn moeder. Die drie puntjes was foutje, heb het aangepast, excuses.

Ik zit nu midden in novelle post/update. Maar we hebben nu 25 punten na 13 duels. Ik zal erna kijken, bedankt bro.

Ja is factor van alles dubbel programma(zwaarder dan EL programma van vorig seizoen iig). En verder ook blessure's en ook vaak in uitduels bijna geen schoten op doel. Ik heb nu mijn taktiek/formatie gekopieerd, en voor uitduels ''cautious'' en en deep laying playmaker op deffend voor de defensieve middenvelder en de cm links daarvoor ook dlp defend.

Je hebt helemaal gelijk was niet de bedoeling mijn excuses nogmaals. Hebt gelijk.

Geplaatst

In 2038 besloten bondscoach van Columbia te worden. Een van mijn favoriete landen om spelers te scouten in FM. Had even een extra prikkel nodig aangezien ik de eredivisie wel redelijk aan gort schop atm.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Arezo:

In 2038 besloten bondscoach van Columbia te worden. Een van mijn favoriete landen om spelers te scouten in FM. Had even een extra prikkel nodig aangezien ik de eredivisie wel redelijk aan gort schop atm.

Genoeg talent aanwezig, dat is één ding wat zeker is.

Geplaatst
36 minuten geleden zei Arezo:

Als je er gaat werken, is wel handig als je naam van het land goed weet te spellen;c:chief::cheer:

Spoiler

Colombia

Geplaatst

Spoiler

20230519145055_1.thumb.jpg.80fe32220b2ac0cfeadfd6991f4defda.jpg

Spoiler
Spoiler

20230519145109_1.thumb.jpg.df391e8482aa2da97e20e939c39e1301.jpg

Spoiler

20230519145112_1.thumb.jpg.78a1be37bfb0fd98e2d3a175c56642bb.jpg

Spoiler

20230519145114_1.thumb.jpg.0b98056e0bba8ea45af67f5e9bd5c491.jpg

Spoiler

20230519145118_1.thumb.jpg.8483996cafa18d9ae7b242eb3b7bb739.jpg

Spoiler

20230519145119_1.thumb.jpg.d1e2268a59d1fb129fa64874311911b8.jpg

Spoiler
Spoiler

20230519145124_1.thumb.jpg.02c46e491a6242c2dbb087da547e6e74.jpg

Sorry als sommige screens dubbel zijn,  heb ze allemaal in spoiler gezet....

Ik snap het echt niet meer....

In de CL groepsfase uit bij Napoli, uit bij Celtic en uit bij Salzburg gewonnen....

In de PL op speeldag 1, 0-6 winst uit bij Fulham, een gelijkspel vrij snel erna nog uit bij Manchester Unitd verder 6 uit duels in de PL op rij al verloren...

Zie de screens van vorig seizoen toen werd er meer dan genoeg uitduels gewonnen....

Ik snap er gewoon echt niks meer van..

Vorig seizoen in de PL zijn we geeindigd met een away record van 7 6 6 en 4e in de uitvorm table.

Nu...... pas 8 uitduels 1 1 6.....

Terwijl selectie alleen maar beter, sterker en ruimer is geworden...

Geplaatst

Heerlijk spelletje toch, al 8 wedstrijden gespeeld, en het scheelt niet veel of ik heb ze allemaal verloren. :classic_love:

Geplaatst

Na onze promotie naar de Serie A was ik op zoek naar een jonge, talentvolle én een oude, geslepen Italiaanse spits. Beide heb ik gevonden in deze bazen! 

Edit: probeer ze beide in een spoiler te zetten om het overzicht te bewaren, maar dat lukt me niet. Excuus!

Quagliarella.jpg

Raimondo.jpg

bewerkt door SantiagoMunez

Geplaatst
Op 19-5-2023 om 10:18 zei Kyrill:

Ethan Nwaneri is nog altijd pas 16 jaar maar met een 9.0 en 2 assists thuis in 2-0 zege op Brentford, speel je als een volwassen man of beter nog. Is nu in game 11 november 2023 helaas moet ik tot maart 2024 wachten wanneer ie 17 word, voor ik hem prof contract kan geven maar ik ben nu al aan het aftellen, ik ga hem geven wat ie maar wil!

20230519101655_1.jpg

20230519101702_1.jpg

is dat een regen? Bij mij zit die niet in mijn spel

Geplaatst
Zojuist zei putdus:

is dat een regen? Bij mij zit die niet in mijn spel

Nee maatje. Ethan Nwaneri is 100% geen regen. Heb je Arsenal en PL ingeladen? 

Geplaatst
Zojuist zei Kyrill:

Nee maatje. Ethan Nwaneri is 100% geen regen. Heb je Arsenal en PL ingeladen? 

jaa

Geplaatst
Zojuist zei putdus:

jaa

Apart misschien zit ie bij de - 18 of - 21? Misschien foutje in spelling van zijn naam? (heb er zelf als Arsenal fan zelfs moeite mee :mrgy:

Geplaatst
3 minuten geleden zei Kyrill:

Apart misschien zit ie bij de - 18 of - 21? Misschien foutje in spelling van zijn naam? (heb er zelf als Arsenal fan zelfs moeite mee ) 

zit in 2029

naam heb ik goed gespeld

bewerkt door putdus

Geplaatst
1 minuut geleden zei putdus:

zit in 2029

Je kan hem nog steeds niet vinden? Ook niet tussen transfer geschiedenis van Arsenal? Hij is geboren in 2007 dus in 2029 zal ie nog maar 21-22 zijn :classic_ninja::mrgy: