Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
10 minuten geleden zei Mark Hughes:

hoe zoek ik ook alweer op transfervrije spelers? xd 

Player search

Players in range

Filter

Contract status unattached

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Na 4 seizoenen (waarvan de laatste 2 zeer succesvol) Zulte Waregem heb ik de overstap naar Brighton gemaakt dat in het Championship actief is, ze waren vorig seizoen 10de geëindigd terwijl ze favoriet waren voor het kampioenschap in het Championship. Aan mij de taak om hun terug naar de PL te loodsen en succesvol te zijn. Geld is er zeker: een positieve balans van 233 miljoen en een TB van 136 miljoen, daar moet iets mogelijk mee zijn. :classic_biggrin:

Geplaatst

@19CH98ik snap je punt. En echt toffe en geweldige reactie van je. Is gewoon heel zuur voor winter /Wk stop 5e en bijna 4e. Nu januari tot en met april maar twee zeges en is met alleen mei nog te spelen, degraderen njet eens uitgesloten ;e:5

bewerkt door Kyrill

Geplaatst
8 uur geleden zei Kyrill:

@19CH98ik snap je punt. En echt toffe en geweldige reactie van je. Is gewoon heel zuur voor winter /Wk stop 5e en bijna 4e. Nu januari tot en met april maar twee zeges en is met alleen mei nog te spelen, degraderen njet eens uitgesloten ;e:5

Ik weet hoe het is helaas. In mijn novelle speel ik met een topclub dus hoef ik mij over degradatie geen zorgen te maken maar in het verleden ben ik meerdere keren gedegradeerd met mijn clubs. Wat ik al zei: na tegenslagen voelt elk succes wat je boekt zoveel beter. 

Geplaatst

Misschien al voorbij gekomen en heb ik het gemist: Ik heb FM in het Engels staan, maar ik krijg echt heeeeeeel veel Nederlandse woorden tussendor. 'hoofd jeugdopleidingen' 'prestatie anaylist' etc etc. Is dit normaal in de beta?

Geplaatst
21 minuten geleden zei MarcFM1:

Misschien al voorbij gekomen en heb ik het gemist: Ik heb FM in het Engels staan, maar ik krijg echt heeeeeeel veel Nederlandse woorden tussendor. 'hoofd jeugdopleidingen' 'prestatie anaylist' etc etc. Is dit normaal in de beta?

Bij instellingen even zoeken op taal of in dit geval language. Naast de gewone taal, die op Engels staat, is er ook een 'database language'. Die zal dan nog op Nederlands staan. Als je deze aanpast is het opgelost.

Geplaatst

Zijn er mensen die in aanloop naar FM23 alle aankondigingen hebben mee gekregen? Ik heb zelf de hele aanloop gemist...

Is er ergens iets genoemd over wijzigingen wat betreft training/ontwikkeling?

Geplaatst

Met nog 1 duel te gaan voor het einde van het reguliere seizoen stond ik 8e, precies waar ik Genk vorig jaar over nam. Geen progressie op het veld dus, ook niet gek, want we zijn van -4 miljoen naar +35 miljoen in kas gegaan, maar het loopt er zo hard weer uit en geen idee waar het aan ligt. De club maakt ongelooflijk veel kosten. En eerlijk, het loopt niet, ik heb al eens dicht tegen ontslag gezeten. Nu heb ik dus een uitweg gepakt.

image.png.87c11c78c6c36e061f251c72ac02861b.png

Een opdracht welke niet gemakkelijk is, maar ook zeker niet onmogelijk. Düsseldorf van degradatie behoeden:

image.png.93153a507f172fb667fa6dded324a58a.png

Geplaatst
39 minuten geleden zei Daniell:

Zijn er mensen die in aanloop naar FM23 alle aankondigingen hebben mee gekregen? Ik heb zelf de hele aanloop gemist...

Is er ergens iets genoemd over wijzigingen wat betreft training/ontwikkeling?

https://manutd.nl/aanvullende-features-onthuld-voor-fm23/

Staat alleen niets over trainingen, dus je hebt hier helemaal niks aan.

Geplaatst

image.thumb.png.328843941e11253c854cf6f8eeb97d9c.png

Waar onze kwalificatie moeizaam verliep tegen Young Boys Bern... zijn we sterk gestart in de Champions League!

Geplaatst

Bij PSV nu langzaam op weg naar seizoen 2. Ajax staat wel slechts 5 verliespunten achter ons en we moeten nog tegen ze dus het kampioenschap is nog geen uitgemaakte zaak. Met slechts 9 tegengoals so far staat het verdedigend wel uitstekend :D

image.png.b7508e93dc0b2c6f887ccb7a1a25a1b0.png

Voor volgend seizoen alvast Schjelderup en Nathan vastgelegd. Ik verwacht dat Gakpo deze zomer niet meer te houden is en met Nathan heb ik eindelijk de aanvallende rechtsback die op mijn verlanglijstje stond. Als opvolger van Max waar ik wel vanaf wil staat Kristiansen hoog op het verlanglijstje.

Geplaatst

Ik heb met PSV nu een goede tactiek gevonden, waarmee ik Benfica, Feyenoord en Chelsea weg speel voor rust. Helaas worden de spelers daarna moe en krijg ik alsnog soms zelfs de deksel op de neus. Ik heb al geprobeerd in de wedstrijd te switchen van tactiek, maar iemand een idee hoe ik dat het beste aan kan pakken? Ik speel wel vol op pressing dus snap dat de spelers eerder moe worden.

Geplaatst

Eerste overwinning in 7 duels en dan gelijk 3-0 oorwassing tegen die lelijke kut club RB Leipzig wat fijn nieuws dit. Nu 3 duels voor het einde officieel degradatie ontlopen maar dat uberhaupt isssue is/was is een schande. Maar hier ben ik echt heel blij mee @19CH98 @neva :cheer:_O_

20221029150912_1.jpg

20221029151152_1.jpg

Geplaatst
29 minuten geleden zei Rob1981:

Ik heb met PSV nu een goede tactiek gevonden, waarmee ik Benfica, Feyenoord en Chelsea weg speel voor rust. Helaas worden de spelers daarna moe en krijg ik alsnog soms zelfs de deksel op de neus. Ik heb al geprobeerd in de wedstrijd te switchen van tactiek, maar iemand een idee hoe ik dat het beste aan kan pakken? Ik speel wel vol op pressing dus snap dat de spelers eerder moe worden.

Dat is aangepast deze FM, vermoeidheid zal een nog grotere rol spelen. Best de intensiteit van jouw tactiek wat verlagen want je spelers kunnen het klaarblijkelijk dus niet zo goed volhouden. 

Geplaatst
15 minuten geleden zei Daniell:

Dat is aangepast deze FM, vermoeidheid zal een nog grotere rol spelen. Best de intensiteit van jouw tactiek wat verlagen want je spelers kunnen het klaarblijkelijk dus niet zo goed volhouden. 

Is dat nog mogelijk dan? In FM22 was iedereen bij de rust ook al helemaal op en leeg.... :5;e:mmm:

Wat is er volgens jou precies aangepast? Ik vond dit bij FM22 al enorm het geval.... 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Een wedstrijd voor het einde dan toch weer gelukt. Let see next season.fm23curzonends1.png.60b7a5ec223bc3037f5992e383842fc8.png

Geplaatst
12 minuten geleden zei Kyrill:

Is dat nog mogelijk dan? In FM22 was iedereen bij de rust ook al helemaal op en leeg.... :5;e:mmm:

Wat is er volgens jou precies aangepast? Ik vond dit bij FM22 al enorm het geval.... 

De AI is beter geworden in het managen van de wedstrijden dus ook de vermoeidheid van haar spelers. Als je er zelf dus niet op let kan het zijn dat de AI in de laatste 20 minuten een enorm voordeel daar uit kan halen en je gewoon voorbij loopt ;) 

Als je stevig wilt pressen, zal je daar toch echt de spelers voor moeten hebben. 

Geplaatst
12 minuten geleden zei Daniell:

De AI is beter geworden in het managen van de wedstrijden dus ook de vermoeidheid van haar spelers. Als je er zelf dus niet op let kan het zijn dat de AI in de laatste 20 minuten een enorm voordeel daar uit kan halen en je gewoon voorbij loopt ;) 

Als je stevig wilt pressen, zal je daar toch echt de spelers voor moeten hebben. 

Dank. Ik press niet zoveel alleen mijn spits is vaak Pressing Forward ;)

Fijn om te weten, bedankt amigo. Fijn weekend 

@Satioz gefeliciteerd goed bezig :cheer:

bewerkt door Kyrill