Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
16 uur geleden zei Mark Hughes:

miss gekke vraag maar heeft MU eigenlijk een eigen discord?

Nee, want als dat er wel zou zijn dan kan je dit forum gelijk opdoeken.

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Poh lekker man. Voor hoeveel neem je m over?

Heb em eerst een seizoen gehuurd en hij komt na dit seizoen over voor 55 miljoen eurootjes :D 

Geplaatst
2 minuten geleden zei La Pulga:

Heb em eerst een seizoen gehuurd en hij komt na dit seizoen over voor 55 miljoen eurootjes :D 

Niet misselijk maar ook wel echt een heerlijk spitsje in wording. Ik mag alleen maar hopen dat er ooit zo'n parel bij Boavista naar binnenloopt. ;c 

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Niet misselijk maar ook wel echt een heerlijk spitsje in wording. Ik mag alleen maar hopen dat er ooit zo'n parel bij Boavista naar binnenloopt. ;c 

Ja bij Sporting kwam er zoveel binnen, dat was echt niet normaal. 

Ondertussen krijg ik ook wel wat talentjes bij:

image.thumb.png.dc9cc989137bc6a690b91f7a915a0145.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

Ja bij Sporting kwam er zoveel binnen, dat was echt niet normaal. 

Ondertussen krijg ik ook wel wat talentjes bij:

image.thumb.png.dc9cc989137bc6a690b91f7a915a0145.png

Show die mamoet maar meteen even, ben wel benieuwd wat 5 sterren dan inhoudt op dit moment tov jouw selectie. :< Ik moet het vooral hebben van heel vroeg scouten bij kleine clubs in Portugal en hopen dat ze mooie stappen maken. Heb er wel een paar die meteen mega grote transferwaarde vertegenwoordigen zoals:

image.thumb.png.595680b6379f6e824bae5db635b46729.png

image.thumb.png.8b51c3ed3e4b8784545ae2c5ddbf47d1.png

image.thumb.png.002d98b99224cc6bfd431564c20a4c9e.png

Geplaatst
6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Show die mamoet maar meteen even, ben wel benieuwd wat 5 sterren dan inhoudt op dit moment tov jouw selectie. :< Ik moet het vooral hebben van heel vroeg scouten bij kleine clubs in Portugal en hopen dat ze mooie stappen maken. Heb er wel een paar die meteen mega grote transferwaarde vertegenwoordigen zoals:

image.thumb.png.595680b6379f6e824bae5db635b46729.png

image.thumb.png.8b51c3ed3e4b8784545ae2c5ddbf47d1.png

image.thumb.png.002d98b99224cc6bfd431564c20a4c9e.png

Wat een heerlijke namen ook :D 

Spoiler

image.thumb.png.b09ae95111dfdb6404589dce4795b746.png

Israëlisch en Fins blijkbaar, gekke combinatie.

Geplaatst

Heb vink aan united verkocht voor 219 miljoen. Jaar later kan ik hem terug kopen voor 106 miljoen.

Doen of niet?

Geplaatst
1 uur geleden zei rich ruzzian:

Het mocht helaas niet baten na de 1-1 gooiden Porto en Leicester het op een akkoordje. 

champions league RBL.png

Zagreb dacht nog even we doen het Lyonnetje uit 2011 dunnetjes over

Geplaatst
4 minuten geleden zei Krabby:

Zagreb dacht nog even we doen het Lyonnetje uit 2011 dunnetjes over

:classic_wink:

Geplaatst

Echt in al de jaren dat ik FM speel nog nooit een spits gehad die zo eendimensionaal is als Uldrikis die zo goed presteerd. Voelt bijna als cheaten met deze man.

image.thumb.png.e3dd9940b731ef7e44a495b6c4d2ef05.png

Van die 26 wedstrijden zijn er 9 ook gewoon invalbeurten. En het is maar Letland maar zelfs mijn "betere" spitsen doen niet wat deze man doet.

Geplaatst

(Zomer)transferwindow vind ik altijd een van de ergste dingen in FM... Waarom? Net als iedereen wil ik m'n team natuurlijk verbeteren met transfers, *maar* nu merk ik aan mezelf dat ik toch altijd wel (te) veel let op een bekende speler, of een bepaalde naam er toch graag bij wil hebben of houden, ook al is die totaal niet goed genoeg. Zo heb ik nu met Stoke (FM21, einde eerste seizoen) heel erg de neiging om Danny Batth en James Chester er uit te knikkeren om de nog oudere Phil Jagielka en Gary Cahill aan te trekken, voornamelijk op basis van naam want ze zijn amper beetr dan de huidige twee. In de spits is het precies hetzelfde. Ik laat er 3 gaan, en haal dan Adebayo Akinfenwa binnen (wat natuurlijk wel een ware held van de sport is) en ga een 37 jarige Jermain Defoe overwegen.

Dus nu dillema-stress, want straks zit ik met een selectie van 40 spelers waarvan er 15 uitgerangeerd zijn :-D .

Herkent iemand dit ook een beetje, of ben ik compleet gek? :D

Geplaatst
5 uur geleden zei sherwin92:

(Zomer)transferwindow vind ik altijd een van de ergste dingen in FM... Waarom? Net als iedereen wil ik m'n team natuurlijk verbeteren met transfers, *maar* nu merk ik aan mezelf dat ik toch altijd wel (te) veel let op een bekende speler, of een bepaalde naam er toch graag bij wil hebben of houden, ook al is die totaal niet goed genoeg. Zo heb ik nu met Stoke (FM21, einde eerste seizoen) heel erg de neiging om Danny Batth en James Chester er uit te knikkeren om de nog oudere Phil Jagielka en Gary Cahill aan te trekken, voornamelijk op basis van naam want ze zijn amper beetr dan de huidige twee. In de spits is het precies hetzelfde. Ik laat er 3 gaan, en haal dan Adebayo Akinfenwa binnen (wat natuurlijk wel een ware held van de sport is) en ga een 37 jarige Jermain Defoe overwegen.

Dus nu dillema-stress, want straks zit ik met een selectie van 40 spelers waarvan er 15 uitgerangeerd zijn  .

Herkent iemand dit ook een beetje, of ben ik compleet gek? 

Wel een beetje herkenbaar. Ik probeer altijd 'balans' in m'n team te houden qua leeftijden en dus wil ik ook altijd minimaal 2 of 3 dertigplussers. Vooral hun mentale attributen zijn vaak beter dan de jongere spelers (technisch zullen ze misschien hetzelfde of iets minder zijn) maar juist door hun goede mentale attributen kunnen ze van grote waarde zijn tijdens wedstrijden waarbij een doelpunt niet wilt vallen of zij tot het einde door blijven gaan of kalm blijven in situaties. Ook tegen betere tegenstanders kunnen zij het verschil maken.

Zo heb ik nu een Paul Pogba rondlopen op Cyprus. Ook vanwege de naam maar heeft echt nog wel een meerwaarde ondanks z'n 34 jaar.

Geplaatst

Weer een dramatische youth intake. :( Nu we afstevenen op ons eerste kampioenschap ga ik van de zomer maar eens besteden om de gehele technische staf opnieuw tegen het licht te houden want dit schiet niet op. ;c 

Geplaatst

Pfoe wat ziet dit er goed uit :D Moet denk ik de keeper maar vervangen.

image.png.2fd42a6df4e2798bd7ae08cbf2cd36e9.png