Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.thumb.png.fbe6c957cc19da0a80441b72cba912c7.png

Antony bij Boavista :D (maar dan wel zijn tweelingbroer (?)). Leuk spelertje voor de subtop, gekocht voor vier miljoen van Arouca en dit seizoen in 41 wedstrijden betrokken bij 31 doelpunten. :D 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

@La PulgaHeerlijk man! Dat is in je eerste seizoen bij Ajax neem ik aan? Welk jaar?

Hier merk ik dat ik nu wel een beetje in de knoei kom met salarissen. Spelers verlangen nu echt wel minstens 3-5 miljoen per jaar en ik loop er nog achter aan te hollen met 1-2 miljoen per jaar. Weiger tot nu toe ook om dat te betalen waardoor ik ook wel de nodige spelers kwijtraak zoals ook Yankov die ik afgelopen zomer heb binnen gehaald maar nog een clausule in zijn contract had van 13,5 miljoen. Om hem langer te binden moest ik 3,5 miljoen (ipv 1,1 miljoen) per jaar gaan aftikken en dat vond ik wat te gortig. Biedt ook weer de mogelijkheid aan mijn scouts om met wat nieuws op de proppen te komen. :D 

Geplaatst
4 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@La PulgaHeerlijk man! Dat is in je eerste seizoen bij Ajax neem ik aan? Welk jaar?

Hier merk ik dat ik nu wel een beetje in de knoei kom met salarissen. Spelers verlangen nu echt wel minstens 3-5 miljoen per jaar en ik loop er nog achter aan te hollen met 1-2 miljoen per jaar. Weiger tot nu toe ook om dat te betalen waardoor ik ook wel de nodige spelers kwijtraak zoals ook Yankov die ik afgelopen zomer heb binnen gehaald maar nog een clausule in zijn contract had van 13,5 miljoen. Om hem langer te binden moest ik 3,5 miljoen (ipv 1,1 miljoen) per jaar gaan aftikken en dat vond ik wat te gortig. Biedt ook weer de mogelijkheid aan mijn scouts om met wat nieuws op de proppen te komen. :D 

Dit is het seizoen 2027-2028, Heitinga werd 3e met Ajax en daardoor ontslagen. 

Nu zie ik een plekje bij Dortmund vrijkomen, denk dat ik daar maar heen ga, Ajax is toch meestal net iets te makkelijk.

Geplaatst
3 minuten geleden zei La Pulga:

Dit is het seizoen 2027-2028, Heitinga werd 3e met Ajax en daardoor ontslagen. 

Nu zie ik een plekje bij Dortmund vrijkomen, denk dat ik daar maar heen ga, Ajax is toch meestal net iets te makkelijk.

Mooie stap weer ja. Alle drie je clubs zijn natuurlijk wel met een bepaalde filosofie voor zowel jeugd als het voetbal wat ze willen spelen. Neem je die Portugese spits weer mee? :D 

Geplaatst
58 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Mooie stap weer ja. Alle drie je clubs zijn natuurlijk wel met een bepaalde filosofie voor zowel jeugd als het voetbal wat ze willen spelen. Neem je die Portugese spits weer mee?  

Haha ik denk dat hij nu wel wat meer waard zal zijn, hopelijk kan ik em weer huren :D 

image.thumb.png.29d170b934e273b27f6aefde8dc5d63f.png

Daar gaan we.

Spoiler

image.png.5e677ba86929f03bc1d8c18adaf7896a.png

Lekker Conference League spelen met dit team :-D 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
36 minuten geleden zei La Pulga:

Haha ik denk dat hij nu wel wat meer waard zal zijn, hopelijk kan ik em weer huren  

image.thumb.png.29d170b934e273b27f6aefde8dc5d63f.png

Daar gaan we.

Inhoud verbergen

image.png.5e677ba86929f03bc1d8c18adaf7896a.png

Lekker Conference League spelen met dit team :-D 

Jezus wat een selectie. ;c Adeyemi, Moukoko, Duranville, Bynoe-Gittens, Musah, Kudus, Kerkez :<  Ik  ben wel benieuwd naar Moukoko en die Mexicaan kan je die misschien gooien? :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Jezus wat een selectie.  Adeyemi, Moukoko, Duranville, Bynoe-Gittens, Musah, Kudus, Kerkez   Ik  ben wel benieuwd naar Moukoko en die Mexicaan kan je die misschien gooien?  

Uiteraard!

Spoiler

image.thumb.png.5b978aac4ff5c5c0b0bbb1e9b8fc484e.png

image.thumb.png.b5d70b5e596d5106da01fd86b002639b.png

Mexicaantje heeft zo te zien nog even een nieuw gezicht nodig :D 

Geplaatst
3 minuten geleden zei La Pulga:

Uiteraard!

Inhoud verbergen

image.thumb.png.5b978aac4ff5c5c0b0bbb1e9b8fc484e.png

image.thumb.png.b5d70b5e596d5106da01fd86b002639b.png

Mexicaantje heeft zo te zien nog even een nieuw gezicht nodig  

Gruwelijk. Moukoko is echt te leip in elke game, echt niet normaal haha. Hier ben ik met Man Utd verwikkeld in de strijd om Santi. Feyenoord heeft 'm na een jaar weer terugverkocht aan Cruz Azul (;c) en is nu dik 20 miljoen waard in Mexico. Schiet alle pannen van het dak en ondanks dat ik de topscorer van de afgelopen twee jaar in de gelederen heb moet ik hem gewoon hebben. :D 

Geplaatst

'lekkere' balans ook weer. AI is niet zo goed in squadmanagement. teveel heerlijke aanvallende middenvelders en geen verdedigers en keeper.

Geplaatst

Eerste transfer is trouwens een feit hoor! :D 

image.thumb.png.2002ea219bc588cde9fd4ead0d1d3e5e.png

Wisten jullie dat hij in het echt pas 17 jaar is?

Geplaatst
1 minuut geleden zei La Pulga:

Eerste transfer is trouwens een feit hoor! :D 

image.thumb.png.2002ea219bc588cde9fd4ead0d1d3e5e.png

Wisten jullie dat hij in het echt pas 17 jaar is?

Haha, lekker hoor. Hier loop ik mijn pareltje mis. :( 

image.thumb.png.0c37a5fe3b50e577c921e6460c50d36c.png

Geplaatst

Ah dat is wel zuur inderdaad, maar van ManUtd is het moeilijk te winnen :D 

Hier dan nog maar één screentje;

image.png.1dea554106371c955ee3ef9d2079bd0e.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Arezo:

'lekkere' balans ook weer. AI is niet zo goed in squadmanagement. teveel heerlijke aanvallende middenvelders en geen verdedigers en keeper.

De AI weet nog niet hoe het de nieuwe squad planner moet gebruiken denk ik (of is er ook geen fan van) :classic_ninja:

Geplaatst
8 minuten geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.8d335381a2c2bfe1c3639f87e34670af.png

eerste keer dat ik zo'n goede voorbeschouwing meemaak op dit niveau.

Poh hou ons op de hoogte :< Ben benieuwd wat de uiteindelijke score gaat zijn

Geplaatst
7 minuten geleden zei neva:

Aardige cijfers..

image.png.8d3f4683ec09b7168524c85c30a67814.png

Voor een centrumverdediger :-D

Die Set-piece routine van in de podcast? Ik had gehoord dat daar een ongelooflijk goede routine was :classic_biggrin:

Geplaatst
53 minuten geleden zei Lensherr:

Die Set-piece routine van in de podcast? Ik had gehoord dat daar een ongelooflijk goede routine was 

Jazeker. Is ook geen helemaal zelfgemaakte routine hoor. Ooit eens van een gedownloade tactiek/probeersel geplukt en uiteindelijk een klein beetje getweakt.

Werkt als een tierelier.

Geplaatst

Weet iemand ook of je de transfer rules van een competitie kan veranderen in een editor? Ik kom het nergens tegen, maar heb weinig ervaring met de editors. Wil uiteindelijk restricties op aantal huurtransfers veranderen.