Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
5 uur geleden zei neva:

Ik gok 1-4 thuis. Na verlenging.

b6715459765362d452729c8cda690c63.png

Gelijkwaardig en toch verliezen, typisch. Verder opzich niet veel te klagen. Normale doelpunten tegen en ver gekomen

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Heel zonde zeg!

Hun keeper pakte een paar belangrijke ballen maar ze hebben dan ook Donnarumma op goal dus dan kan ik dat wel accepteren

Geplaatst
12 uur geleden zei Lensherr:

Die Set-piece routine van in de podcast? Ik had gehoord dat daar een ongelooflijk goede routine was :classic_biggrin:

Welke aflevering werd deze in besproken?

Geplaatst
22 minuten geleden zei Thierryvane:

Blijf dit topic spammen mannen! Nog een weekje en ik heb ook eindelijk FM. :< 

En welke club wordt het of is dit vragen naar de bekende weg?

Geplaatst
17 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

En welke club wordt het of is dit vragen naar de bekende weg?

Vraag me niet waarom maar ik begin elke FM met Vitesse. 

Héél misschien met PEC, even kijken naar de selecties.

Geplaatst
11 uur geleden zei Chiemel:

Weet iemand ook of je de transfer rules van een competitie kan veranderen in een editor? Ik kom het nergens tegen, maar heb weinig ervaring met de editors. Wil uiteindelijk restricties op aantal huurtransfers veranderen.

De optie in de editor inmiddels gevonden, maar dan is het testen en opslaan de volgende stap

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thierryvane:

Vraag me niet waarom maar ik begin elke FM met Vitesse. 

Héél misschien met PEC, even kijken naar de selecties.

Hollywood aan de Rijn. Netjes. :D Ik zal je de aankomende week nog wel proberen lekker te houden met Boavista. :D 

Geplaatst

Derde seizoen, derde keer kampioen.

Belgische Supercup

Zestiende finale Champions League

Manager Van het Jaar

X  Beker van België

image.thumb.png.8d837f7eb21d15774066d8f4675f0234.png

Geplaatst
17 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Poh hou ons op de hoogte :< Ben benieuwd wat de uiteindelijke score gaat zijn

image.thumb.png.78374358d2681254ca4137a4a5a15460.png

Paar heel bruikbare spelers, maar gezien de voorbeschouwing had ik wel op wat meer gehoopt.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Oerlie:

Paar heel bruikbare spelers, maar gezien de voorbeschouwing had ik wel op wat meer gehoopt.

Zijn toch sowieso heerlijke spelers qua sterren? Jij bent inmiddels toch al wel wereldtop/subtop met je team of niet? Dan zijn spelers die 'sowieso' 3 sterren krijgen toch ook gewoon roulatiespelers voor jou en zullen dat wellicht toppers kunnen worden in de gehele subtop van de wereld. Mochten ze allemaal hun potentiele niveau halen dan heb je dus twee 3.5 sterren spelers, twee 4 sterren spelers en een 4.5 ster spelers bij een team in de wereldtop. Lijkt mij totaal niet verkeerd als ik eerlijk ben en kan je toch spreken van een uitstekende intake?

Geplaatst

image.thumb.png.6630a3d3afba8271a269325361e5559b.png

@Bogatyr heb je deze al teruggehaald? :< Ik haalde m in 2023/2024 voor 3,5 miljoen naar Portugal en vertrekt 1,5 jaar later voor 51 miljoen naar Engeland. :D  

Geplaatst
25 minuten geleden zei bas huijsmans:

Zijn toch sowieso heerlijke spelers qua sterren? Jij bent inmiddels toch al wel wereldtop/subtop met je team of niet? Dan zijn spelers die 'sowieso' 3 sterren krijgen toch ook gewoon roulatiespelers voor jou en zullen dat wellicht toppers kunnen worden in de gehele subtop van de wereld. Mochten ze allemaal hun potentiele niveau halen dan heb je dus twee 3.5 sterren spelers, twee 4 sterren spelers en een 4.5 ster spelers bij een team in de wereldtop. Lijkt mij totaal niet verkeerd als ik eerlijk ben en kan je toch spreken van een uitstekende intake?

Ja, ben ook zeker tevreden met de lichting. en vind het ook een uitstekende lichting. Maar met zo'n voorbeschouwing had ik wel op minstens één wonderkid gehoopt. 

Geplaatst
8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.6630a3d3afba8271a269325361e5559b.png

@Bogatyr heb je deze al teruggehaald?  Ik haalde m in 2023/2024 voor 3,5 miljoen naar Portugal en vertrekt 1,5 jaar later voor 51 miljoen naar Engeland.   

Nee wou hem terughalen niet zo lang geleden, maar ze vroegen 13 miljoen. Dat had ik geboden, maar Vranckx zelf wou niet terugkomen. Denk dat ik m'n reputatie nog beetje moet opbouwen.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Bogatyr:

Nee wou hem terughalen niet zo lang geleden, maar ze vroegen 13 miljoen. Dat had ik geboden, maar Vranckx zelf wou niet terugkomen. Denk dat ik m'n reputatie nog beetje moet opbouwen.

Ah spijtig. Ga hem wel missen, deed het erg goed bij ons op het middenveld en door het vertrek van Zaper ben ik in de winter meteen twee krachten voor de drie posities op het middenveld kwijt. ;c 

image.thumb.png.6bfc93a4241547a677ffd9693f129b3b.png

Wil ook heel graag deze jongen halen maar wilt niet komen door de rivaliteit tussen Vitoria en Boavista. Heel spijtig.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Als je nog een spitsje zoekt @ReneLeBlanc

image.thumb.png.356edbd4d0968bbd8b4561066be5effa.png

Ja deze beste man komt inderdaad ook steeds voorbij in mijn scoutingsrapporten maar zit vooralsnog nog goed met Tavares maar denk dat ik m wel ga halen om hem elders te laten rijpen, volgens mij hoeft die maar twee miljoen te kosten.

image.thumb.png.afaa0cc24986b3e44ab2eedc8a4deaae.png

Heb overigens deze jongen ook nog achter Tavares achter de hand:

image.thumb.png.47f07719d9dd1f4b3be9c19fb9e8c872.png

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ja deze beste man komt inderdaad ook steeds voorbij in mijn scoutingsrapporten maar zit vooralsnog nog goed met Tavares maar denk dat ik m wel ga halen om hem elders te laten rijpen, volgens mij hoeft die maar twee miljoen te kosten.

image.thumb.png.afaa0cc24986b3e44ab2eedc8a4deaae.png

Heb overigens deze jongen ook nog achter Tavares achter de hand:

image.thumb.png.47f07719d9dd1f4b3be9c19fb9e8c872.png

Oh dan zit je wel goed. Die Aguirre lijkt me toekomstig Gouden Bal winnaar.

Ik kan in mijn Estoril game nog een goeie CM of CAM herinneren. Francisco Geraldes. Waar zit die bij jou? 

Geplaatst
5 uur geleden zei Oldskool:

Welke aflevering werd deze in besproken?

Ik geloof niet dat het daadwerkelijk werd uitgelegd maar zelfs in de laatste aflevering werd er gesproken over verdedigers die veel doelpunten maken. Dus dan moet dat wel op hoekschoppen zijn :classic_biggrin:

Geplaatst
5 minuten geleden zei Thierryvane:

Is António Silva een beetje ziek in FM @ReneLeBlanc?

Ja screentje komt er zo aan, moet hem nog even volledig scouten zie ik. :D Maar heb nooit de illusie gehad dat ik hem kon halen van Benfica af.

6 minuten geleden zei Bogatyr:

Oh dan zit je wel goed. Die Aguirre lijkt me toekomstig Gouden Bal winnaar.

Ik kan in mijn Estoril game nog een goeie CM of CAM herinneren. Francisco Geraldes. Waar zit die bij jou? 

Zit nog steeds bij Estoril en is alweer 30. Ben zelf destijds voor de gratis komst van Tiago Dantas gegaan alleen zijn fysieke gesteldheid is echt zwaar ondermaats. ;c 

image.thumb.png.d0e1d62d9a20ee61b3df7b2efcf24a3c.png 

Geplaatst

Ben zelf destijds voor de gratis komst van Tiago Dantas gegaan alleen zijn fysieke gesteldheid is echt zwaar ondermaats.  

Denk dat de rest van de eigenschappen het wel een beetje goedmaakt :D

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Denk dat de rest van de eigenschappen het wel een beetje goedmaakt :D

Een beetje, hij heeft alleen de pech dat ik nogal wat heb met dit soort middenvelders. Een greep uit mijn middenvelders:

Spoiler

image.thumb.png.0b226633606b59cf9a54866f86492f17.png

Gratis overgekomen van Young Boys maar omdat ik krap bij kas zat destijds 50% van de doorverkoop moeten aanbieden om hem binnen te halen. :D;c 

image.thumb.png.5eeb94fd61d526c98c23b4090c068326.png

Enige speler die ik tot dusver van Vitoria naar Boavista heb kunnen lokken voor 5,5 miljoen maar speelt dit seizoen stuk minder. Was ooit 40 miljoen waar zakt nu steeds verder af.

image.thumb.png.a6b9e48d9095c9b43c5adb5487ac7618.png

Kostte me 10,5 miljoen maar deze vent kan echt overal uit de voeten van middenveld tot vleugels tot spits. :< 

image.thumb.png.3e8e6c5926c27d9f4714090326d3a97f.png

Alvast gehaald voor de toekomst, doet nu af en een toe een keertje mee maar zal hem volgend seizoen in de BWin proberen uit te lenen.

image.thumb.png.47cb192da9c7b0a137b8016462f5aea9.png

18 miljoen maar wat een gekkie is dit ook. Moest van hem wel de best betaalde speler in de selecite maken en kan qua kracht natuurlijk wel wat stapjes maken maar voor de rest vrij compleet denk ik zo. :< 

Geplaatst

Niet moeilijk dat je vrij gemakkelijk kampioen wordt. Wat een team zeg.

Een beetje, hij heeft alleen de pech dat ik nogal wat heb met dit soort middenvelders. Een greep uit mijn middenvelders:

Inhoud verbergen

image.thumb.png.0b226633606b59cf9a54866f86492f17.png

Gratis overgekomen van Young Boys maar omdat ik krap bij kas zat destijds 50% van de doorverkoop moeten aanbieden om hem binnen te halen.  

image.thumb.png.5eeb94fd61d526c98c23b4090c068326.png

Enige speler die ik tot dusver van Vitoria naar Boavista heb kunnen lokken voor 5,5 miljoen maar speelt dit seizoen stuk minder. Was ooit 40 miljoen waar zakt nu steeds verder af.

image.thumb.png.a6b9e48d9095c9b43c5adb5487ac7618.png

Kostte me 10,5 miljoen maar deze vent kan echt overal uit de voeten van middenveld tot vleugels tot spits.  

image.thumb.png.3e8e6c5926c27d9f4714090326d3a97f.png

Alvast gehaald voor de toekomst, doet nu af en een toe een keertje mee maar zal hem volgend seizoen in de BWin proberen uit te lenen.

image.thumb.png.47cb192da9c7b0a137b8016462f5aea9.png

18 miljoen maar wat een gekkie is dit ook. Moest van hem wel de best betaalde speler in de selecite maken en kan qua kracht natuurlijk wel wat stapjes maken maar voor de rest vrij compleet denk ik zo.