Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zo, Schreuder en Heitinga kijken jullie mee?

20230525113335_1.thumb.jpg.cc27b4ef386e355d3947a7cce059c4ce.jpg

Ook 1e in een CL poule met o.a. Dortmund en Juventus.

Niks geks gedaan, gewoon Brobbey als diepe spits met daarachter Bergwijn-Kudus-Tadic/Berghuis.

Hadden ze maar geluisterd.

Voor de rest ook direct afscheid genomen van wat spelers waar ik me verschrikkelijk aan erger IRL. Klaassen naar de zandbak getrapt voor 5 miljoen, Grillitsch verhuurd naar de zandbak, Sanchez op huur naar Everton gestuurd. Ik wou Lucca nog terugsturen, maar dat kon niet helaas.

Jeugd die zijn debuut al gemaakt heeft dit jaar: Kalokoh, Hato, Vos, Izambo, Misehouy en Vink. Godts gaat de volgende worden. Terug naar de top. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Eerste CL-finale!! 38 seizoen in de game en het is eindelijk gelukt. Atleti schoot in de 93e nog even op de lat. Toen krijg ik nog wel even een kleine tia. Maar wat is dit sensationeel! Ik hoop @Chiemel achterna te gaan met een CL-zege, maar durf hem voorlopig nog niet te spelen.

Edit: Ik mag tegen Benfica die Ajac uitschakelde in de andere HF. 

f95cdf35069c9995be8400c9335e1fb1.png

bewerkt door Djordison

Geplaatst
4 uur geleden zei Thierryvane:

Ik probeer nog regelmatig in oude topics te zoeken naar novellen etc. Maar helaas kan je die (van 5-10 jaar terug) niet meer terugvinden. Kan me nog een novelle herinneren van Tim (@Fantasy), 'Het wonder van Ternana'. Dat was pas een zieke game.

inderdaad dat was ook een topper. Het is ook puur door die novelle dat ik telkens die club herinner als ik die naam zie voorbij komen

Geplaatst
22 minuten geleden zei FlyD:

Oude game nog eens afgestoft. De herstart is in elk geval goed:

291548710_Schermafbeelding2023-05-25om12_19_29.png.400b6df7fbcb73ddd1e287856237b2f9.png

Door onregelmatigheden wordt de uitslag herleid naar 0-3.

Geplaatst
1 minuut geleden zei neva:

Oooh geweldig!! Gefeliciteerd man, wát een prestatie!

Thanks!

Dit is er voor mijn persoonlijke top 3 qua games. In een ver verleden eens Stjarnan en Cliftonville naar de CL geleid, maar die waren niet met eigen jeugd. Dus deze moet wel bovenaan aan! 

Zitten juichen ook hoor. Het was via een gelijkmaker in de 92e minuut en daarna na strafschoppen. Ik zal wel wat uitweiden in het Geef de jeugd een kans-topic.

Geplaatst

Ben wel benieuwd of jullie ook wel eens transferclausules afkopen. Ik had bv een transferclausule bij Lucas Pires, 40% van de winst van de doorverkoop waarde. Hij is gegaan voor 65 miljoen en no way dat hij voor heeeel veel meer verkocht zou gaan worden, waardoor ik besloot om deze clausule af te kopen voor 3,5/4 miljoen. Ben ik de enige die hier naar kijkt of?

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ben wel benieuwd of jullie ook wel eens transferclausules afkopen. Ik had bv een transferclausule bij Lucas Pires, 40% van de winst van de doorverkoop waarde. Hij is gegaan voor 65 miljoen en no way dat hij voor heeeel veel meer verkocht zou gaan worden, waardoor ik besloot om deze clausule af te kopen voor 3,5/4 miljoen. Ben ik de enige die hier naar kijkt of?

ik doe dat weleens, maar eigenlijke vooral clausules die mij in de toekomst geld gaan kosten. In uitzonderlijke gevallen doe ik ze ook als ze geld opleveren maar dat is vaak als ik net TB te kort kom voor een andere inkomende transfer.

Geplaatst

Ah andersom is natuurlijk ook een optie, eigenlijk nooit aan gedacht haha. :D Zelf verkoop ik die clausules meestal wel als ik weet dat ze echt onhaalbaar zijn

8 minuten geleden zei Oerlie:

ik doe dat weleens, maar eigenlijke vooral clausules die mij in de toekomst geld gaan kosten. In uitzonderlijke gevallen doe ik ze ook als ze geld opleveren maar dat is vaak als ik net TB te kort kom voor een andere inkomende transfer.

Geplaatst

Ai, een lelijke manier om die CL finale te verliezen. Maar aan de andere kant: Winst was ook niet terecht geweest.

20230525153510_1.thumb.jpg.c7f2403081774ea6a61ca695cdad220b.jpg

Nu doorselecteren en weer wat spelers er uit tyfen. Ik doe alleen maar spelers kopen waarmee de scouts op de proppen komen zetten deze game en natuurlijk jeugd een kans gegeven: Volgens mij zijn alle grotere talenten al gedebuteerd dit jaar.

Zo kwam ik uit bij Manssverk en Marcos Leonardo voor volgend jaar. Manssverk ging helaas naar de Wolves, maar Leonardo komt wel over. Nu nog hopen dat de scouting met Endrick aan komt zetten, want ik ga niet afwijken van mijn scouts deze game.

Oh ja, ook 2 prima talenten in de jeugdlichting gekregen voor ons ALLER AJAX.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ai, een lelijke manier om die CL finale te verliezen. Maar aan de andere kant: Winst was ook niet terecht geweest.

Nu doorselecteren en weer wat spelers er uit tyfen. Ik doe alleen maar spelers kopen waarmee de scouts op de proppen komen zetten deze game en natuurlijk jeugd een kans gegeven: Volgens mij zijn alle grotere talenten al gedebuteerd dit jaar.

Zo kwam ik uit bij Manssverk en Marcos Leonardo voor volgend jaar. Manssverk ging helaas naar de Wolves, maar Leonardo komt wel over. Nu nog hopen dat de scouting met Endrick aan komt zetten, want ik ga niet afwijken van mijn scouts deze game.

MOETEN DIE HOOFDLETTERS NOU AAN HET EINDE?????

image.thumb.png.7b9cf7a51f0e2860168e3f65194ef171.png

Hier heb ik een Piccolli te vroeg gejuicht. ;c 

Geplaatst
2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Indrukwekkende prestatie in het eerste seizoen. Zelf een tactiek gemaakt? Misschien te delen?

Geplaatst
13 uur geleden zei Thierryvane:

Ik probeer nog regelmatig in oude topics te zoeken naar novellen etc. Maar helaas kan je die (van 5-10 jaar terug) niet meer terugvinden. Kan me nog een novelle herinneren van Tim (@Fantasy), 'Het wonder van Ternana'. Dat was pas een zieke game.

There you go ;) 

Geplaatst
14 uur geleden zei Oldskool:

Indrukwekkende prestatie in het eerste seizoen. Zelf een tactiek gemaakt? Misschien te delen?

Ik zal vanavond eens kijken, het is een gedownloade tactiek met wat aanpassingen qua spelersrollen die ik goed bij dit team vond passen. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Bogatyr:

Kansen geven in het eerste of niet?

image.thumb.png.cc3605a68697da26216e505df0594272.png

Yes sir!

Hier tegen de eerste competitie nederlaag aangelopen in speelronde 30 van de 34. ;c Wie verzint er dan ook om twee dagen na de eerste wedstrijd in de halve finale van de Champions League een uitwedstrijd tegen FC Porto in te plannen. ;c 

Geplaatst

image.thumb.png.0b2e40fe5631d8db4653124387ae1197.pngIemand aan idee waarom dat stuk van mijn stadion leeg is bij Champions League wedstrijden?:classic_wacko: Bij competitiewedstrijden zit het nochtans vol.

Geplaatst
5 minuten geleden zei Bogatyr:

image.thumb.png.0b2e40fe5631d8db4653124387ae1197.pngIemand aan idee waarom dat stuk van mijn stadion leeg is bij Champions League wedstrijden? Bij competitiewedstrijden zit het nochtans vol.

Misschien ivm de stadionregels rondom Europese wedstrijden?

Geplaatst
2 minuten geleden zei delichris:

Misschien ivm de stadionregels rondom Europese wedstrijden?

Waarschijnlijk omdat het staanplaatsen zijn dan pff

Geplaatst

image.thumb.png.5c0353980e074ebe1f96798334f04c75.png

En ik maar denken dat ik de enige ploeg was die zoveel moeite met m had. 15 wedstrijden 24 goals in de Champions League waaronder twee in de finale tegen City. :D 

Geplaatst

image.thumb.png.2bb5993c2801a1f8bc436afa188b39b5.png

Even opslaan voordat ik echt de stap ga maken maar denk dat het wel tijd is. United in de afgelopen 5 jaar maar 1 keer Europees voetbal gehaald. ;c;c;c 

Geplaatst

Meh, ManU was toch nog iets te vroeg om nu te pakken dus even de tijd teruggedraaid mijn Portugese manager zijn carrière beëindigd en Willy tot leven geroepen. :D 

image.thumb.png.6e0376ca6f8c697a482bf99be126ff5a.png