Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 uur geleden zei Michalinho:

Wat bedoel je met een teamrapport?

https://manutd.nl/scouten-via-teamverslagen/

Dit

Spoiler

Ivoorkust

Voor dit voorbeeld heb ik een willekeurig team gekozen in Ivoorkust. Op 1 speler na die ik al een keer gescout heb geen enkele kennis. Kijk ook even naar de datum, 8 juni 2034

Geen kennis

ba621539d354c0441e50ef9f2bc39df1.png

Teamrapport.....

dc36451ac1be5c58ef87842f19eb9f04.png

Teamrapport klaar

d2d24f61c8b082942d77ac2339eaaac8.png

1 dag later, volledige kennis

63dd94596d44307692d16c8d125b9387.png

Kijk naar de datum. 9 juni 2034, slechts 1 dag later. Volledige kennis. Gesorteerd op huidig niveau dus in 1 oogopslag kan ik zien of ze interessante spelers hebben

Bij mij in FM 22 duurt het 1 dag voor ik deze rapporten binnen heb. In FM 23 schijnt het 3 tot 4 dagen te duren

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
6 uur geleden zei Thomassje123:

Dit

Inhoud verbergen

Ivoorkust

Voor dit voorbeeld heb ik een willekeurig team gekozen in Ivoorkust. Op 1 speler na die ik al een keer gescout heb geen enkele kennis. Kijk ook even naar de datum, 8 juni 2034

Geen kennis

ba621539d354c0441e50ef9f2bc39df1.png

Teamrapport.....

dc36451ac1be5c58ef87842f19eb9f04.png

Teamrapport klaar

d2d24f61c8b082942d77ac2339eaaac8.png

63dd94596d44307692d16c8d125b9387.png

Kijk naar de datum. 9 juni 2034, slechts 1 dag later. Volledige kennis. Gesorteerd op huidig niveau dus in 1 oogopslag kan ik zien of ze interessante spelers hebben

Bij mij in FM 22 duurt het 1 dag voor ik deze rapporten binnen heb. In FM 23 schijnt het 3 tot 4 dagen te duren

Wow, zeer hard bedankt hiervoor. Wist ik niet. Is iets dat ik nu zeker ook ga doen. In jouw link staat nog een link naar een scoutingsartikel. Ook dat ga ik goed bestuderen. De combinatie van geen expert te zijn & met een kleine (momenteel Luxemburgse) ploeg te spelen, maakt het me niet makkelijk om jonge, getalenteerde, geïnteresseerde en niet te dure spelers te vinden en aan te trekken. Dus alles wat me hierbij vooruit kan helpen, omarm ik. Nogmaals dank je. 

Geplaatst

@Mordurette @ReneLeBlanc @neva @Thomassje123 @Stefan. Toch maar even hier gezet omdat het weinig meer met laatste transfers te maken heeft... Er zijn inderdaad veel van dit soort newgens die op een ontzettend hoog niveau spelen. Als ik op faceinthegame zoek zijn er 628 spelers waarvan er zo'n 50 in de absolute top spelen, toch best veel.

image.png.b8d2dc3c8f780449e9b0dfdb79153cb9.png

Geplaatst

En toch varieert het per game. Eerste naam die mij zo opviel was Bixente van Inzilleren ofzo. Een Italiaan. Heerlijke naam. Ene keer werd ie een topspeler bij AC Milan, het volgende potje kwam ie tekort voor VVV-Venlo. 

Maar wel handig om in de gaten te houden ja. 

Vroeger was er een bestandje dat in kladblok aangepast kon worden, kon je jezelf heel makkelijk er in zetten. Deze kan ik helaas niet meer terugvinden.

Geplaatst

@neva Het is het waard om elk jaar even een keer faceinthegame in te typen en de nieuwe lichting te scouten. Ik heb Vlad Paul al een paar keer voorbij zien komen als toptalent dus heb wel het idee dat sommige namen wat vaker naar boven zullen komen dan anderen.

Geplaatst
21 uur geleden zei Oerlie:

image.thumb.png.e54918bea8446a59b6cfefca13035610.png

Heerlijk om zo de CL binnen te slepen!

Onyegbule geel bij de goal, shirtje uitgetrokken?

Geplaatst
13 minuten geleden zei neva:

Iemand zin in een potje 'raad de uitslag'? 

RB Leipzig (thuis) tegen mijn Juvenes Dogana (uit).

image.png.d2e3b1dac38a510cacaf52b485dc4011.png

5-3

Geplaatst
13 minuten geleden zei neva:

Iemand zin in een potje 'raad de uitslag'? 

RB Leipzig (thuis) tegen mijn Juvenes Dogana (uit).

image.png.d2e3b1dac38a510cacaf52b485dc4011.png

3-1

Geplaatst
Op 28-5-2023 om 07:42 zei neva:

Pfff. Ieder jaar weer worden we helemaal leeggeroofd door alles en iedereen. De waardes van de spelers zijn ook vergelijkbaar met kleingeld, dus het is echt frustrerend. Reputatie nog laag. Hartstikke leuk hoor, laatste 16 CL halen, maar ik word er zó moe van dat ik elke keer weer helemaal opnieuw kan beginnen. En gelijkwaardige spelers willen eigenlijk nooit komen. 

Misschien toch maar defensief gaan spelen, dan vallen hun cijfers niet zo goed op.

Hier, Mingucci, tweebenige spits, goed in de lucht, goed op de grond. Gaat me net anderhalve ton opleveren. Gelukkig ook wel 50% bij doorverkoop, maar deze jongen gaat gewoon de PL / top eredivisie / top Bundesliga in. 

image.thumb.png.c83fe006e1c9e8363f5e7b183504d15f.png

Zvonarek, voor 2 ton naar West Ham

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.53d3d53c7db6bdc793439b32e5fd157e.png

Adrian Flis, wil z'n dure contract niet verlengen

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.12334e13ed78eb644207cb7f76015563.png

Afgelopen winter ging Ruhinda voor z'n afkoopsom (180K)

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.7a62d5689119a25e4fbf2d2356c5cf82.png

En m'n andere goede spelers staan ook in massale belangstelling. Het is nog maar juni :cab:

Het is even volhouden maat. Ook veel last van gehad, totdat de reputatie omhoog vloog na 3/4 goede CL jaren. Nog steeds krijg ik niet het geld voor spelers die ze echt waard zijn, maar bedragen van 20/30 miljoen komen wel al binnen. 

In 2043 heb ik zelf inmiddels en 4-ster reputatie en dat lijkt erg te helpen. 

Geplaatst

image.png.6b2422f91a4641c5eeb7cd912f909017.png

Wat een seizoen, het was alleen niet genoeg :D 

image.png.c5e0d7e3e3ca7fc590d7dfc3a09beade.png

Wel even Mainz teruggepakt. 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Eindelijk weer aan de FM. Vitesse it is! :D

Gelijk een eerste vraag: vroeger kon je bij Voorkeuren > Skin > 'Dark Skin' aanklikken. Nu staat deze er (nog) niet tussen. Hij staat standaard op de normale skin. Enig idee waar ik die dark skin kan fixen? Steam zie ik 'm ook niet staan.

Geplaatst

Downloaden :) Er zit geen standaard dark skin meer in het spel. Op FM Inside ken je hele mooie vinden. Ik gebruik zelf de Ko.. nog wat skin en die vind ik mooi.

Geplaatst
5 uur geleden zei Willem:

@neva Het is het waard om elk jaar even een keer faceinthegame in te typen en de nieuwe lichting te scouten. Ik heb Vlad Paul al een paar keer voorbij zien komen als toptalent dus heb wel het idee dat sommige namen wat vaker naar boven zullen komen dan anderen.

Geinig. Heb er een heel stel van die gasten in mijn team gehad. Die Noorse keeper ook. @Stefan.heb ik een paar jaar terug wel op geboden, maar hij wilde niet komen.

Geplaatst
49 minuten geleden zei Thierryvane:

Eindelijk weer aan de FM. Vitesse it is! :D

Gelijk een eerste vraag: vroeger kon je bij Voorkeuren > Skin > 'Dark Skin' aanklikken. Nu staat deze er (nog) niet tussen. Hij staat standaard op de normale skin. Enig idee waar ik die dark skin kan fixen? Steam zie ik 'm ook niet staan.

Daar is die dan eindelijk hoor! :D Have fun!

Geplaatst
3 uur geleden zei Thierryvane:

Eindelijk weer aan de FM. Vitesse it is!

De Tato skin van Wozzie is ook echt een aanrader

Geplaatst

677b7b6b9c4d4fe8a21c07608f231b62.png

Beste speler op de club (4,5 ster) en ik kon gewoon verlengen. Ligt nu zelfs nog 4 seizoenen vast (d)

Moest zijn salaris wel verdubbelen maar dat is hij wel waard :D 

6483bb66572ed0e8f330cd48906ba895.png

Geplaatst
19 uur geleden zei Thomassje123:

Dit

Toon verborgen inhoud

Ivoorkust

Geen kennis

Teamrapport.....

Teamrapport klaar

hoe krijg je die eigenlijk voor elke tegenstander doorheen het jaar? is dat gewoon iemand zetten op next opposition?

Geplaatst
33 minuten geleden zei AntiChrist7:

hoe krijg je die eigenlijk voor elke tegenstander doorheen het jaar? is dat gewoon iemand zetten op next opposition?

Je moet wel kunnen scouten in die regio. Ik heb hieronder Ajax even als voorbeeld genomen:

859825eab681c17b82f6ed3d91b0016f.png

Bovenin staat teamverslagen. Daar klik je op, dan de onderste teamverslag en dan kies je een team uit en vervolgens een scout. 3 dagen wachten op het bericht in je inbox en je hebt de spelers gescout

247bdb429ca1413e872a4b0bff1af8fb.png

Bij je scouting kun je een scout een opdracht meegeven als het goed is. Dan kies je voor team en dan doorlopende analyses van volgende tegenstander. Voor een wedstrijd krijg je dan bericht over je volgende tegenstander en zie je ook de sterren van de spelers.

Nog 1 tip trouwens:

Ga naar desbetreffende competitie en dan overzicht -> Stadions. Dan kom je op onderstaande pagina

fb827a31378079c75e8624d16d2e0e65.png

f44976f5abd25959cf17778541cbff99.png

Rechtermuisknop, teamverslag. Kies je scout en klaar. Snel en easy

Geplaatst
9 minuten geleden zei Thomassje123:

Je moet wel kunnen scouten in die regio. Ik heb hieronder Ajax even als voorbeeld genomen:

247bdb429ca1413e872a4b0bff1af8fb.png

Bij je scouting kun je een scout een opdracht meegeven als het goed is. Dan kies je voor team en dan doorlopende analyses van volgende tegenstander. Voor een wedstrijd krijg je dan bericht over je volgende tegenstander en zie je ook de sterren van de spelers.

Ok dan was ik toch correct

image.thumb.png.54523f5669afd9dd55ab5ad7031a66a0.png

Alleen de vraag, hoe delete je die assignment?ik zou hem willen hermaken en er een analyst bij steken

Vind de recruitment focus niet echt een hele verbetering tegenover vroeger

Geplaatst
1 minuut geleden zei AntiChrist7:

Ok dan was ik toch correct

image.thumb.png.54523f5669afd9dd55ab5ad7031a66a0.png

Alleen de vraag, hoe delete je die assignment?ik zou hem willen hermaken en er een analyst bij steken

Vind de recruitment focus niet echt een hele verbetering tegenover vroeger

Is het ook niet. Maakt meer kapot dan dat het goed doet eigenlijk. Handmatig scouten blijft toch het beste

@neva Heel misschien is die recruitment focus ook de reden dat het 3 dagen duurt voor het teamrapport klaar is maar dat weet ik niet zeker