Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
22 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oké mijn geduld is toch beloond. Dit was de reden waarom ik naar Caen ging:

image.thumb.png.a570a96ff6d332109c9557974469ebc3.png

Screentje van Touré? Zijn naam klinkt snel, héél snel.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Thierryvane:

Screentje van Touré? Zijn naam klinkt snel, héél snel.

image.thumb.png.9dd72b5f8d1e444d493e2cc9c9bb0919.png

Het valt nog mee hoe snel die is vind ik. Check vooral even mijn spitsen 'probleem'. Allemaal eigen jeugd:

Spoiler

image.thumb.png.483a092458ef1afbda6124edd4ff123d.png

image.thumb.png.f0ea7e1b10ed880e91f8e4927e94e8c0.png

image.thumb.png.cf03b87f2bfbab504721e8fc587b5f7c.png

image.thumb.png.322b4a75dce73d2b258be297ee022257.png

image.thumb.png.0e7d7aae6f13b8d2b1e9b5f45839b71f.png

Geplaatst

Poh, ik zag mijn Birmingham game staan en dacht: Hee, die ben ik helemaal vergeten. Zit er direct weer in, jezus wat een ziek team heb ik daar zeg. 

20230601162341_1.thumb.jpg.2b723a44f8961983df5a2fd421516e3a.jpg

Geplaatst

Mijn CAM veelvuldig getipt als Golden Boy. De andere kanshebbers zijn ook van mijn team.

image.thumb.png.dde6166ee0a2f082eb97f9503a6a530c.png

Geplaatst

MSK Zilina of Sparta Praag? Zilina is wel één van mijn favoriete clubs en daar probeer ik altijd wel eens mee te spelen, maar financieel is er echt weinig mogelijk bij die club en de spelers zelf zijn ook niet echt best (voornamelijk eigen jeugdspelers). Natuurlijk ligt daar wel een enorme uitdaging, maar spelers kopen (voornamelijk talenten) vind ik het leukst om te doen en dat is, met deze club, waarschijnlijk de komende 2/3 seizoenen niet echt mogelijk. Nadeel is ook de vele wedstrijden (in de competitie alleen al 42 wedstrijden totaal samen met de Kampioenengroep). Laatste keer kampioen in 2017 dus genoeg om voor te spelen.

Daarnaast hebben we Sparta Praag. Mooie club, financieel zeker meer mogelijkheden, spelen ook in de Conference League in seizoen één dus Europees is er ook wel iets mogelijk. De link met Slowakije is er natuurlijk nog steeds en ook qua regeltjes met buitenlandse spelers is er meer mogelijk (Servische spelers worden bijvoorbeeld niet gezien als non-EU). De afgelopen jaren ook geen kampioen geworden dus daar zit nu nog wel wat uitdaging. Laatste keer was in 2014, echt veel te lang geleden voor een club als Sparta.

Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Mijn spel crasht weer zonder enige aanleiding. Quasi altijd op hetzelfde tijdstip. Ik snap niet dat ik de enige ben met dit probleem, want mijn computervereisten heb ik natuurlijk.

Geplaatst
15 minuten geleden zei xanderoo:

Mijn spel crasht weer zonder enige aanleiding. Quasi altijd op hetzelfde tijdstip. Ik snap niet dat ik de enige ben met dit probleem, want mijn computervereisten heb ik natuurlijk.

heb je toevallig graphics gedownload of speel je met een aangepaste db? daar kan het soms aan liggen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Oerlie:

heb je toevallig graphics gedownload of speel je met een aangepaste db? daar kan het soms aan liggen.

Ik heb wel competities gedownload, maar geen graphics. Maar krijg je daar normaal gezien geen foutmelding van?

Kan het zijn dat ik mijn limiet overschrijdt qua spelers? Ik heb over de 350k.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
11 uur geleden zei xanderoo:

Ik heb dit probleem ook maar heb het idee dat dit komt omdat ik met gedownloade competitie uitbreiding van Steam speel. Begon in het seizoen 2029 / 2030. Als ik het spel opnieuw opstart en verder ga crasht het niet. 

@Oerlie de graphics kan het niet veroorzaken de data base of een andere skin wel. 

bewerkt door Copywriter

Geplaatst
1 uur geleden zei Copywriter:

Ik heb dit probleem ook maar heb het idee dat dit komt omdat ik met gedownloade competitie uitbreiding van Steam speel. Begon in het seizoen 2029 / 2030. Als ik het spel opnieuw opstart en verder ga crasht het niet. 

@Oerlie de graphics kan het niet veroorzaken de data base of een andere skin wel. 

Ah dan heeft het bij mij in t verleden aan de skin gelegen

Geplaatst
4 uur geleden zei Copywriter:

Bij mij gaat het mondjesmaat vooruit. Ik start het veel te veel op. Het gaat dan voorbij het kritieke punt, maar dan kiest het een andere datum om het dan alsnog op te geven. Wel jammer en frustrerend.

Edit: het lijkt van de baan te zijn, het probleem.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Ook zo frustrerend en typerend aan elke FM. Je komt in een voordeel te staan, tegenstander met 10 man verder, en toch spelen die u van het veld.

Geplaatst
Op 31-5-2023 om 23:26 zei bas huijsmans:

Positief nieuws: Er komt eindelijk een nieuw stadion

Negatief nieuws: Ze naaien me en vernoemen het niet naar mij en het duurt nog twee jaar

Nog twee seizoenen in een stadion van 300 man in de Serie A. Echt wel zin in

image.thumb.png.0efab7d416dc33746dd5400db0e0ef53.png

Echt? Maar 300 man in jouw stadion?!

Geplaatst
37 minuten geleden zei xanderoo:

Echt? Maar 300 man in jouw stadion?!

Ja helaas wel. Krijg je als je vanaf het 7de niveau in 9 jaar tijd naar de Serie A gaat. Bestuur is 2 jaar bezig geweest met het zoeken naar een bouwplaats. Toen ik me handhaafde in het eerste jaar gebeurde nog niets. Toen ik me kwalificeerde voor de Europa League gingen ze eindelijk bouwen. Betaal ook nog eens 50k huur per jaar voor dit stadionnetje. Dus het levert sowieso erg weinig op haha

Geplaatst

image.png.564f239997f08b4dc795b02b0c774d28.png

Nog 1 wedstrijd. Ben in ronde 28 ingestapt, als het bevalt moet het een journeyman/hexagon challenge worden weer. Dit is wel een leuke manier om je game te starten.

Geplaatst
5 uur geleden zei bas huijsmans:

Ja helaas wel. Krijg je als je vanaf het 7de niveau in 9 jaar tijd naar de Serie A gaat. Bestuur is 2 jaar bezig geweest met het zoeken naar een bouwplaats. Toen ik me handhaafde in het eerste jaar gebeurde nog niets. Toen ik me kwalificeerde voor de Europa League gingen ze eindelijk bouwen. Betaal ook nog eens 50k huur per jaar voor dit stadionnetje. Dus het levert sowieso erg weinig op haha

Ik vraag me altijd af hoe jullie dat voor elkaar krijgen. Ik blijf maar sukkelen in de laagste regionen..

Geplaatst

Dat zeg je best vaak. Niet zo negatief over je zelf man. Nergens voor nodig. Wij zijn ook geen supermans. Ik wil best een keer naar je save kijken om te zien wat er beter kan?

En anders: luister onze podcast, kijk naar de vele tips en tricks filmpjes op YouTube, lees de hulpgidsen hier. 

Het is geen hogere wiskunde!

Geplaatst
18 uur geleden zei Arezo:

Het is gelukt  

image.thumb.png.bdea5f15052563e34b6cd170d8ea457d.png

Prachtig. Gisteren nog naar de laatste poscast geluisterd waar je verteld dat het maar niet lukt om verder te raken dan de halve finale en prompt win je de Champions League. Alsof het zo had moeten zijn! 🙃