Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

-Spendeer een halfuur aan het goedzetten van je setpieces omdat het zo slecht is uitgewerkt in game

-meteen goal tegen op conrer in de eerste match van het seizoen want je fullback van 1m80 denkt  " he ik ga hier niet aan de tweede paal blijven staan, ik ga proberen dat luchtduel te winnen"

- fullback komt natuurlijk hopeloos te laat en corner gaat erin, en als hij op zijn plaats was blijven staan had ie hem kunnen keren

videogames are fun...

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

We denderen gewoon door. Perfect seizoen gedraaid. Helaas deze keer wel in de 16e finale door Chelsea van het kastje naar de muur gestuurd, maar in de competitie niet te stoppen. Geholpen door een ontketende Banel, een weergaloze Tresoldi en onze eigen Bergkamp.

image.thumb.jpeg.a3c731f804f477559e8cfd8aecbdade6.jpeg

Onze Bergkamp deed wat alle grote spelers ooit deden: Scoren bij zijn debuut:

20230615125840_1.thumb.jpg.f1f81407f55c14f691df64c06b220035.jpg

Gaat een hele grote worden.

Nu weer schoonmaak. Tadic er uit, Berghuis er uit en er staan er een paar op de nominatie om voor een dik bod te vertrekken. Denk aan Wijndal, Alvarez en Bassey. 

Geplaatst

Momenteel speel ik nog FM21, met Sevilla inmiddels in het jaar 2033-2034 aanbeland.

Nu was ik benieuwd hoeveel echte spelers er nog actief zijn, kan ik dat ergens checken?

Geplaatst

Classic gevalletje hiero. Nieuwe laptop aangeschaft voor o.a. FM23. Stond blijkbaar ingesteld dat alles werd opgeslagen op mijn OneDrive met max 5 GB. Kortom: dat hele ding vol. Ik lopen kutten, mapjes in die drive verwijderen, alles weg. Game, logo's, noem 't maar op. Alleen mijn game met @Jorikheijn leeft nog.

Vitesse seizoen 1:

GTA San Andreas - Ah shit, here we go again. - YouTube

Geplaatst
1 uur geleden zei Elsjorro1990:

We denderen gewoon door. Perfect seizoen gedraaid. Helaas deze keer wel in de 16e finale door Chelsea van het kastje naar de muur gestuurd, maar in de competitie niet te stoppen. Geholpen door een ontketende Banel, een weergaloze Tresoldi en onze eigen Bergkamp.

image.thumb.jpeg.a3c731f804f477559e8cfd8aecbdade6.jpeg

Onze Bergkamp deed wat alle grote spelers ooit deden: Scoren bij zijn debuut:

20230615125840_1.thumb.jpg.f1f81407f55c14f691df64c06b220035.jpg

Gaat een hele grote worden.

Nu weer schoonmaak. Tadic er uit, Berghuis er uit en er staan er een paar op de nominatie om voor een dik bod te vertrekken. Denk aan Wijndal, Alvarez en Bassey. 

Heerlijk man! Heb ook nog wel een Nederlandse newgen voor de nummer 10 positie voor je in de aanbieding. ;c

Won net de Golden boyyyyyyyy.

Schermafbeelding 2023-06-15 144234.png

Geplaatst
39 minuten geleden zei Dansmeister:

Heerlijk man! Heb ook nog wel een Nederlandse newgen voor de nummer 10 positie voor je in de aanbieding. ;c

Won net de Golden boyyyyyyyy.

Schermafbeelding 2023-06-15 144234.png

Da's een behooooooorlijke Beuker!

Geplaatst
1 uur geleden zei CSPTRS:

Momenteel speel ik nog FM21, met Sevilla inmiddels in het jaar 2033-2034 aanbeland.

Nu was ik benieuwd hoeveel echte spelers er nog actief zijn, kan ik dat ergens checken?

Ik denk enkel bij de player search zoeken op leeftijd en dan steeds een jaartje jonger totdat je enkel nog newgens tegenkomt, denk ik.

Geplaatst

FMRTE downloaden. Is een betaalde editor, maar zonder licentie en dus zonder betaling kun je wel dingen opzoeken. O.a. een vinkje met 'is newgen' aanzetten of juist uitsluiten.

Geplaatst
2 minuten geleden zei neva:

FMRTE downloaden. Is een betaalde editor, maar zonder licentie en dus zonder betaling kun je wel dingen opzoeken. O.a. een vinkje met 'is newgen' aanzetten of juist uitsluiten.

Die kende ik nog niet dat je het zo ook kon opzoeken.

Geplaatst
19 uur geleden zei Oerlie:

image.png.8df2ed405a3e717e5f5bc5674dc8ad38.png

eerste seizoen met Queen's park. Doelstelling was proberen degradatie te voorkomen, dus dan is het extra lekker als je door een overwinning in de laatste speelronde op Dundee de titel pakt.

Ik heb bijna me 3e seizoen met Queens Park FC afgerond.

Geplaatst
1 uur geleden zei Oerlie:

hoe zijn je prestaties?

1e seizoen kampioen.
2e seizoen via play offs gedegradegradeerd maar wel de beker gewonnen.

ik loop tactisch vooral heel erg vast.

Geplaatst
4 uur geleden zei neva:

Thanks! Ik ga eens kijken

Geplaatst
4 uur geleden zei Thomassje123:

6858f4257c6b736955f83a4cf8df0ab3.png

Kijk, dat zijn de betere berichten :D 

7931cc61441a6d958b8b997d3031c9b3.png

Moet wel pijn doen, als deze speler weg wil bij je club.

Ik ben gelukkig nog niet de laan uitgestuurd. Na een wankel seizoen, met een zeer goed einde, mijn hoofd net op het nippertje hoog kunnen houden. Nu na 8 matchen, 8 punten. Maar de laatste 4 matchen 10 punten, dus er is hoop.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
59 minuten geleden zei Jeroen.:

image.png.876835d93844cb7592105be70f4eeabf.png

Het is echt heel spannend in Letland.

Lol, die spelers zijn te goed voor Letland. Zo'n statistieken!

Geplaatst
38 minuten geleden zei delichris:

Sinds een paar dagen start Steam zichzelf op bij mij als ik FM23 op wil starten. Hoe kan ik dit uitzetten?

Start FM23 niet altijd op via Steam?