Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ik moet jullie wat bekennen. Ik heb al 3 weken FM niet meer aangeraakt. De reden? een vol hoofd, een drukke baan, een heerlijke peuter en eigenlijk alle dingen waar de meeste mensen last van hebben hier. Maarrr ik heb er vandaag weer zin in. Ik ga denk wel wel een nieuwe game starten. Ajax Amateurs was dikke shit, merk alleen dat wanneer ik op het punt kom dat ik alles gewonnen heb ik een beetje verzadig. Dus ik ga wat anders doen. Gebaseerd op onderstaand idee van Youtuber Benjy Fm ga ik Glory Hunten. Kampioen worden + de beker winnen met de top 10 competities van Europa (misschien top 7, laat ik niet te hard van stapel lopen). De laatste saves heb ik een carrière met 1 club, nu dus niet :)

Save game gaat nu starten, kom maar door met club suggesties!

Geplaatst
2 minuten geleden zei Arezo:

Ik moet jullie wat bekennen. Ik heb al 3 weken FM niet meer aangeraakt. De reden? een vol hoofd, een drukke baan, een heerlijke peuter en eigenlijk alle dingen waar de meeste mensen last van hebben hier. Maarrr ik heb er vandaag weer zin in. Ik ga denk wel wel een nieuwe game starten. Ajax Amateurs was dikke shit, merk alleen dat wanneer ik op het punt kom dat ik alles gewonnen heb ik een beetje verzadig. Dus ik ga wat anders doen. Gebaseerd op onderstaand idee van Youtuber Benjy Fm ga ik Glory Hunten. Kampioen worden + de beker winnen met de top 10 competities van Europa (misschien top 7, laat ik niet te hard van stapel lopen). De laatste saves heb ik een carrière met 1 club, nu dus niet :)

Fiorentina, West Ham. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Arezo:

Ik moet jullie wat bekennen. Ik heb al 3 weken FM niet meer aangeraakt. De reden? een vol hoofd, een drukke baan, een heerlijke peuter en eigenlijk alle dingen waar de meeste mensen last van hebben hier. Maarrr ik heb er vandaag weer zin in. Ik ga denk wel wel een nieuwe game starten. Ajax Amateurs was dikke shit, merk alleen dat wanneer ik op het punt kom dat ik alles gewonnen heb ik een beetje verzadig. Dus ik ga wat anders doen. Gebaseerd op onderstaand idee van Youtuber Benjy Fm ga ik Glory Hunten. Kampioen worden + de beker winnen met de top 10 competities van Europa (misschien top 7, laat ik niet te hard van stapel lopen). De laatste saves heb ik een carrière met 1 club, nu dus niet

Hoe makkelijk wil je het jezelf maken? 

Geplaatst

Nou ik vond Fiorentina eigenlijk meteen wel een schot in de roos. Mooie club, mooie shirts. Prima spelers. Leuk begin :)  De 10 grootste competities van Europa behelzen ook Oostenrijk en Schotland. Ik wil in eerste instantie weer even ontspannen FM'en en geen one-club-save. Dus toen kwam dit idee opzetten. Tis een uitdaging in de zin dat de juiste clubs op het juiste moment beschikbaar moeten zijn.

Geplaatst
4 uur geleden zei delichris:

Dat doe ik nooit. Ik start FM gewoon op via de pictogram van FM.

Ik ook, maar dan start FM gewoon op via Steam hoor.. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Steels:

Ik ook, maar dan start FM gewoon op via Steam hoor.. 

Dat heb ik niet, maar ik heb niet een c cleaner gedaan en ineens is het weg.

Geplaatst
3 uur geleden zei Arezo:

Lijkt me misschien eens leuk om die gloryhunter te doen met de database van madthescientist 98/99 

Geplaatst

image.png.0c3dc4b3a009e681f06c40b91e89b1d3.png

Deze gloryhunter gaat denk ik ook maar weer snel vertrekken voor een mooie uitdaging ergens anders. Dit is een beetje te makkelijk zo.

Geplaatst
13 uur geleden zei delichris:

Dat heb ik niet, maar ik heb niet een c cleaner gedaan en ineens is het weg.

Draait Steam niet op de achtergrond dan?

Geplaatst

2aa2c59a4a3edeec6eecae83c6a4a36a.png

3cf2741f714cf9a24361cb8782223fa3.png

Ik had al afscheid van hem genomen na dit seizoen want dan zou ik hem moeten verkopen zodat ie nog wat geld oplevert en niet transfervrij de deur uit gaan. Maar niets van dat, meneer heeft zijn contract met 2 jaar verlengd :D Gaat wel van 8K naar 27K per week maar dat kunnen we wel betalen

bae6d1b502bb55f05350eecb8511b111.png

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

Ga hier weer eens wat dingen delen van je FM-avontuurtjes dan (d)

Haha ik heb volgens mij sinds 2014 ongeveer geen FM meer gedaan, ik kom hier alleen nog over boeken praten.

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei Wokulski:

Haha ik heb volgens mij sinds 2014 ongeveer geen FM meer gedaan, ik kom hier alleen nog over boeken praten.

Beetje jammer dit :classic_mellow: Mooie tijd om straks FM24 weer op te pakken dan ;c 

Geplaatst

Hier 7 keer op rij gelijk gespeeld. And counting..

En 13 keer op rij niet gewonnen. And counting..

Volgend seizoen nieuwe promotie-kansen.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

iPad gekocht want week bij schoonouders en FM touch er maar meteen bij gepakt om eens te proberen. 

Iets uitgekleed (al weet ik nog niet wat ik precies allemaal mis) en wat omslachtig met navigeren en wissels toepassen enzo. Werkt verder prima.

Carrière bij PSV begonnen. Alleen CV Leonardo Balerdi gekocht, Isco komt 1 januari. Die kon ik gewoon niet laten lopen. Verder vol inzet op eigen jeugd. 

bewerkt door The Saint

Geplaatst

Wat betekent precies als je een speler op positie zet het gearceerde groen en blauw?

Is dit dat groen vereist is en blauw mooi meegenomen oid?