Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Na 4,5 jaar Vitesse is Mannsverk vertrokken naar Bayern. 80 miljoen clausule geactiveerd. 

171441454_Schermafbeelding2023-07-09143527.thumb.png.fe6656a968c185b4fa9ebd7ab2454934.png

Opvolger is al binnen voor 29 miljoen van Genk. Valeriooooooooooooo! :< Nu kijken of we nog Gravenberch kunnen losweken bij Bayern, maar dat zal een prijzig grapje gaan worden. 

2105789704_Schermafbeelding2023-07-09143554.thumb.png.cfa9c0677802b7b869aadd4756816223.png

Geplaatst

b2c0a8788f6360dfdc3cf3e558e47e0d.png

Had het hele team met rust gestuurd omdat er veel mensen vermoeid waren. De eerste wedstrijd had ik al 4-0 gewonnen dus ik stelde het jeugdteam op. Dit kan toch niet :-D 

Ook nog eens insta result

bewerkt door Thomassje123

Geplaatst

Iemand die weet hoe je het kan stoppen dat je je u21 team moet managen in oa papa john trophy?

Ik ben alleen in controle van de training maar toch dwingt hij mij om die matchen te doen. ik kan zelfs niet eens instant result doen omdat ik niet genoeg spelers heb.....

Geplaatst
Op 7-7-2023 om 12:05 zei Thomassje123:

Het kost 25 jaar om een San Marinese paspoort te krijgen dus dan zou je eigenlijk vanaf je geboorte daar moeten wonen of de tweede nationaliteit hebben. Daarom kun je met San Marino ook geen spelers naturaliseren zoals je dat bijvoorbeeld met Gibraltar, Liechtenstein en Malta wel kunt

Leuke uitdaging lijkt me.

Geplaatst
6 minuten geleden zei xanderoo:

Leuke uitdaging lijkt me.

Dat is het ook maar het duurt wel heel lang voordat je fatsoenlijke regens krijgt. Je moet er denk ik al van uit gaan dat je minimaal tot 2040/2050 moet gaan spelen

Geplaatst
1 uur geleden zei Gert:

Het is 2051 en FM23 is me zat..

image.thumb.jpeg.550a859fc921432db15ba6820d7d63b0.jpeg

image.jpeg.e9ad2a5e02810b20014971e8c7e74d8f.jpeg

Ja, maar als je met jouw leeftijd begint en je zit al in 2051... ;)

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

Dat is het ook maar het duurt wel heel lang voordat je fatsoenlijke regens krijgt. Je moet er denk ik al van uit gaan dat je minimaal tot 2040/2050 moet gaan spelen

Sterkte!

Geplaatst
1 minuut geleden zei xanderoo:

Sterkte!

Thnx, maar het nationale team heb ik er nu (nog) niet bij

Mijn vorige save kwam tot 2071 dus dat moet wel lukken :) 

Geplaatst
1 uur geleden zei neva:

Ja, maar als je met jouw leeftijd begint en je zit al in 2051... ;)

Jahaaaaaaa!!! 😉

Geplaatst
1 uur geleden zei Thomassje123:

Thnx, maar het nationale team heb ik er nu (nog) niet bij

Mijn vorige save kwam tot 2071 dus dat moet wel lukken :) 

Ah, je speelt ook tot je er bij neervalt. Cool!

Geplaatst

1786636318_Schermopname(51).png.36decadb9615d0d3668f5d73cae5f3e3.png

Nou, ze verwachten dus niet echt dat ik promoveer. Doe het wel aardig, vele spelers die maar mager zijn, en een paar niet op hun positie. Dank aan @La Pulga voor zijn tactiek openbaar te maken.

Geplaatst
32 minuten geleden zei Mordurette:

Iedereen moet het spel kunnen spelen zoals hij of zij dat wil, toch?

Zeker, en volgens mij mag ik daar dan best vragen bij stellen. 

Op deze manier wordt het al iets makkelijker om grow a nation challenge te voltooien 

Geplaatst
2 uur geleden zei rich ruzzian:

Zeker, en volgens mij mag ik daar dan best vragen bij stellen. 

Op deze manier wordt het al iets makkelijker om grow a nation challenge te voltooien 

Dat mag zeker

Ik heb de editor aan staan omdat ik wil kijken naar de youth rating, dat kan alleen op deze manier. Verder zit ik daar niet aan. Ik zoek ze niet op de CA en PA en ik gebruik het zoekfilter uberhaupt niet en verder scout ik op de normale manier. Alleen kijk ik wel eens naar de PA van een speler inderdaad. Dit deed ik in mijn vorige Folgore save ook en heb ik ook regelmatig vermeld. Het is er eigenlijk in geslopen maar de scouts zitten er zo vaak naast. In feite check ik PA om te kijken of het verslag van de scout wel klopt

Die speler die ik liet zien bijvoorbeeld kreeg maar 2,5 ster potentieel van de hoofd jeugdopleidingen terwijl die 20/20 beoordelen heeft. Ik had hem gewoon direct weg gedaan anders als ik hier niet naar had gekeken :cab: 

e0a2ac9975b5394f9a1db0b952c80fe1.png

En in het kader van transparantie, deze save is sowieso al fucked hierdoor en helaas kan ik hier niks aan doen. Sterker nog als ik dit lager kon zetten had ik dit gedaan. Dus nee, dit is niet helemaal een originele building a nation maar wel de leukste game die ik ooit heb gehad

Geplaatst
9 uur geleden zei Thomassje123:

30704332c1151a1cf7725c3bb50d855f.png

Een 100% San Marinese regen met 163 PA 

Poeh lekker hoor. Ik pak af en toe ook nog wat seizoenen met Tre Penne. Wel dikke regens gehad, maar tot nu toe allemaal een andere nationaliteit dan de San Marinese. Ik meen, in 2045, tot nu toe de hoogste 128 PA.

Oh, en ik doe het dus hetzelfde: Ik heb de onbetaalde versie van FMRTE om af en toe te checken of de youth rating omhoog gaat. 

Geplaatst
9 uur geleden zei Thomassje123:

30704332c1151a1cf7725c3bb50d855f.png

Een 100% San Marinese regen met 163 PA :classic_love:

Hoe krijg je dit scherm? Heel benieuwd naar sommige jongens in mijn jeugd. Stats zien er verschrikkelijk uit maar toch geven mijn scouts ze 3,5 of meer sterren potentieel.