Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Poeh lekker hoor. Ik pak af en toe ook nog wat seizoenen met Tre Penne. Wel dikke regens gehad, maar tot nu toe allemaal een andere nationaliteit dan de San Marinese. Ik meen, in 2045, tot nu toe de hoogste 128 PA.

Oh, en ik doe het dus hetzelfde: Ik heb de onbetaalde versie van FMRTE om af en toe te checken of de youth rating omhoog gaat. 

Ik gebruik de editor ook alleen om te kijken, niet om dingen aan te passen.

Uiteindelijk is het een single player game en moet iedereen spelen zoals die dat wilt en Rich Ruzzian mag daar terecht vragen over stellen

@Thierryvane Hier heb je de ingame editor voor nodig

e315a5e602481427e8601356cc11e85c.png

157d5893e6bb80b0fa415e8e6f943bb8.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
36 minuten geleden zei Thomassje123:

Dat mag zeker

Ik heb de editor aan staan omdat ik wil kijken naar de youth rating, dat kan alleen op deze manier. Verder zit ik daar niet aan. Ik zoek ze niet op de CA en PA en ik gebruik het zoekfilter uberhaupt niet en verder scout ik op de normale manier. Alleen kijk ik wel eens naar de PA van een speler inderdaad. Dit deed ik in mijn vorige Folgore save ook en heb ik ook regelmatig vermeld. Het is er eigenlijk in geslopen maar de scouts zitten er zo vaak naast. In feite check ik PA om te kijken of het verslag van de scout wel klopt

Die speler die ik liet zien bijvoorbeeld kreeg maar 2,5 ster potentieel van de hoofd jeugdopleidingen terwijl die 20/20 beoordelen heeft. Ik had hem gewoon direct weg gedaan anders als ik hier niet naar had gekeken :cab: 

e0a2ac9975b5394f9a1db0b952c80fe1.png

En in het kader van transparantie, deze save is sowieso al fucked hierdoor en helaas kan ik hier niks aan doen. Sterker nog als ik dit lager kon zetten had ik dit gedaan. Dus nee, dit is niet helemaal een originele building a nation maar wel de leukste game die ik ooit heb gehad

Duidelijk verhaal.  Schat de hyod dan ook andere talenten met de PA die veel lager ligt hoger in? Dus dat je veel mindere spelers hogere potentieel krijgen

Geplaatst
2 minuten geleden zei rich ruzzian:

Duidelijk verhaal.  Schat de hyod dan ook andere talenten met de PA die veel lager ligt hoger in? Dus dat je veel mindere spelers hogere potentieel krijgen

Je gebeurt wel eens, ook bij de scouts.

Ik had een keer een speler waarbij een scout (18/18 beoordelen) 5 sterren potentieel gaf. Hij moest zo'n 15 miljoen kosten. Bleek 115 PA te hebben ;e 

Eigenlijk check ik dan de PA om te kijken of die dan daadwerkelijk 15 miljoen waard is, zo moet je het een beetje zien

Ik weet ver vooraf dat een speler heel goed kan worden en dat is een extra voordeel, eerlijk is eerlijk

Geplaatst
2 minuten geleden zei Thomassje123:

Je gebeurt wel eens, ook bij de scouts.

Ik had een keer een speler waarbij een scout (18/18 beoordelen) 5 sterren potentieel gaf. Hij moest zo'n 15 miljoen kosten. Bleek 115 PA te hebben ;e 

Eigenlijk check ik dan de PA om te kijken of die dan daadwerkelijk 15 miljoen waard is, zo moet je het een beetje zien

Ik weet ver vooraf dat een speler heel goed kan worden en dat is een extra voordeel, eerlijk is eerlijk

Scouts kunnen er natuurlijk naast zitten, maar als het echt zo vaak gebeurd dat is gewoon rete vervelend. 

OP Pro Cycling Manager kun je dat beetje uitbannen door de scouts aan te trekken met de hoogste reputatie. Legendarische scouts zitten daar veel minder vaak fout qua potentieel van wielrenners. Misschien dat dit bij FM ook nog uitmaakt? Geen idee eigenlijk of reputatie in FM iets uitmaakt. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei rich ruzzian:

Scouts kunnen er natuurlijk naast zitten, maar als het echt zo vaak gebeurd dat is gewoon rete vervelend. 

OP Pro Cycling Manager kun je dat beetje uitbannen door de scouts aan te trekken met de hoogste reputatie. Legendarische scouts zitten daar veel minder vaak fout qua potentieel van wielrenners. Misschien dat dit bij FM ook nog uitmaakt? Geen idee eigenlijk of reputatie in FM iets uitmaakt. 

Scouts kunnen er altijd naast zitten. Het is er bij mij ingeslopen en dat krijg je er dan nog moeilijk uit.

Voor FM 24 wil ik dit doen op Malta met het nationale team er bij omdat je dan spelers kunt naturaliseren. Dan zal ik zonder de editor spelen

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dansmeister:

Selectie op 1 juli. ;c Mooiste periode van de game komt er weer aan. _O_

Schermafbeelding 2023-07-11 174819.png

Welke selectie:-D

Succes met nieuwe spelers halen, hoeveel tijd heb je voor je eerste competitiewedstrijd?

Geplaatst
6 uur geleden zei Thomassje123:

Dat mag zeker

Ik heb de editor aan staan omdat ik wil kijken naar de youth rating, dat kan alleen op deze manier. Verder zit ik daar niet aan. Ik zoek ze niet op de CA en PA en ik gebruik het zoekfilter uberhaupt niet en verder scout ik op de normale manier. Alleen kijk ik wel eens naar de PA van een speler inderdaad. Dit deed ik in mijn vorige Folgore save ook en heb ik ook regelmatig vermeld. Het is er eigenlijk in geslopen maar de scouts zitten er zo vaak naast. In feite check ik PA om te kijken of het verslag van de scout wel klopt

Die speler die ik liet zien bijvoorbeeld kreeg maar 2,5 ster potentieel van de hoofd jeugdopleidingen terwijl die 20/20 beoordelen heeft. Ik had hem gewoon direct weg gedaan anders als ik hier niet naar had gekeken :cab: 

e0a2ac9975b5394f9a1db0b952c80fe1.png

En in het kader van transparantie, deze save is sowieso al fucked hierdoor en helaas kan ik hier niks aan doen. Sterker nog als ik dit lager kon zetten had ik dit gedaan. Dus nee, dit is niet helemaal een originele building a nation maar wel de leukste game die ik ooit heb gehad

Kan ook gewoon kan zijn dat je scout al kan inschatten dat de speler zijn PA van 163 niet zal halen met een matige CA van 84 ;)

Geplaatst
3 uur geleden zei Steels:

Kan ook gewoon kan zijn dat je scout al kan inschatten dat de speler zijn PA van 163 niet zal halen met een matige CA van 84 ;)

Dat is ook zeker waar. Tegenwoordig moet een speler al 4 sterren potentieel hebben om überhaupt kans te maken om bij mij te spelen

Ondertussen ook mindere spelers puur gehaald om te verhuren aan de andere San Marinese clubs. Dit begint overigens ook steeds beter van de grond te komen door de gegroeide reputatie van andere San Marinese clubs

Geplaatst
56 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wat unne kutkeeper.

Doet me een beetje denken aan Benjamin Van Leer in het MU OBK.

Geplaatst

Beetje inspiratieloos, dus maar een Journeyman begonnen. Alles op 0 qua ervaring, partij gure competities inladen en gaan met die banaan. Komen we in Wit-Rusland terecht:

20230712135651_1.thumb.jpg.7acbcea60a07312fb3a38ab21d50814a.jpg

Geplaatst

image.thumb.png.3c6119090b1b194712209d46d550a2dd.png

Met heel veel geluk een verlenging eruit gehaald en door de blessure van Diouf moest Guillet erin. Aurelien Guillet is een 18-jarig jeugdtalent en om dan in de 119e minuut ons naar de finale te schieten? Jongensdroom. :D 

image.thumb.png.78c701fdd2e2930474ccd708f4d6de53.png

Geplaatst

Meer mensen bij nieuwe data updates er last van dat je spelers niet verkocht krijgt? Vooral omdat andere clubs weinig tot geen geld hebben? 

Geplaatst
Op 11-7-2023 om 17:52 zei Renato:

Welke selectie:-D

Succes met nieuwe spelers halen, hoeveel tijd heb je voor je eerste competitiewedstrijd?

Thnx! Gelukt. Had precies 5,5 week. Heb er 2 avonden over gedaan. Ben 12 spelers misgelopen. Maar de selectie is helemaal rond voor dit seizoen. _O_

Schermafbeelding 2023-07-12 212458.png

Geplaatst
41 minuten geleden zei Dansmeister:

Thnx! Gelukt. Had precies 5,5 week. Heb er 2 avonden over gedaan. Ben 12 spelers misgelopen. Maar de selectie is helemaal rond voor dit seizoen. _O_

Nevers :< 

Geplaatst
1 uur geleden zei Dansmeister:

Top, hopelijk kan je weer goed mee presteren.

Transferperiodes vind ik zelf ook leuk, maar zo extreem als dit heb ik niet gehad. Wel leuke uitdaging.