Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Na de winterstop starten met 2 wedstrijden op 3 dagen tegen het dominante Feyenoord, dat leek niet ideaal:

Eerst thuis:

723857778_Schermafbeelding2023-07-13om08_49_55.thumb.png.327fc0f44717cbb30a40b91be3950ea2.png

Uitwedstrijd iets meer geluk en vooral een sterk keepende Tein Troost (gehuurd van Feyenoord):

1350319373_Schermafbeelding2023-07-13om08_47_49.thumb.png.956db381fa637691f3895cb4fca4882e.png

De competitie is hierdoor ook weer spannender geworden:

391014092_Schermafbeelding2023-07-13om08_48_19.png.3145971d7c3f3448e0ef3fb1c944cd54.png

Geplaatst

Hoppa, na 2,5 seizoen FC Lida een baan als bondscoach van Oezbekistan erbij. Ik was vergeten hoe geinig zo'n journeyman altijd verloopt qua keuzes. Afijn, kijken of we ons kunnen kwalificeren voor het WK. 

Geplaatst
47 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Baas! _O_ Wie is de tegenstander in de halve finale?

1912528812_Schermafbeelding2023-07-13183032.thumb.png.87a6ce63cd3edc3aa16fcc1801ca699e.png

Nu nog uit, maar de eerste finale lonkt...

Geplaatst
1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Oh, heb je daar beelden van? :D 

Ga het direct op het internet smijten, al had ik deze al eens gepost. Maar zal het nog eens posten, speciaal voor jou! Kan je er een podcast van maken!

Mocht je het afvragen, ik won de match nog!

Moet echt het lelijkste tegendoelpunt ooit zijn van FM.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

Ga het direct op het internet smijten, al had ik deze al eens gepost. Maar zal het nog eens posten, speciaal voor jou! Kan je er een podcast van maken!

Mocht je het afvragen, ik won de match nog!

Moet echt het lelijkste tegendoelpunt ooit zijn van FM.

:D

Geplaatst

Hopelijk begrijpen ze hier nu beter mijn haat-liefderelatie voor dit spel.

Iemand een solide verdedigende tactiek? Ik weet ook wel dat je op het internet (Steam) er alles vind, maar voorlopig vind ik niet dé tactiek ter tactieken. Buiten de mijne, maja, heb er liever 2.

bewerkt door xanderoo

Geplaatst
3 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik dacht dat jij dit dan was maar andere shirtjes, maar het is een bekend fenomeen.  

Het is ook allebei letterlijk op dezelfde plaats dat de keeper staat en ook de bal valt op dezelfde manier in het net. :-D

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst
Zojuist zei Bogatyr:

Het is ook allebei letterlijk op dezelfde plaats dat de keeper staat en ook de bal valt op dezelfde manier in het net. 

Lekker system bugje dit hoor. :D 

Geplaatst

Zo, het 3e volledige seizoen met onze Wit-Russische vrienden zit er bijna op. Met een beetje geluk gaan we ons voor Europa plaatsen. Moeilijk competitie wel: Weinig geld, maximaal 4 buitenlandse spelers. 

Sollicitaties lopen nog op niks uit. Mocht op gesprek komen bij Birmingham City, die net gedegradeerd waren uit de Championship. Uiteindelijk werd ik het niet, maar dat vond ik ook niet zo jammer. Ik heb al een game gehad met Birmingham deze FM. 

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik dacht dat jij dit dan was maar andere shirtjes, maar het is een bekend fenomeen.  

LOL, nog zo'n pechvogel. 

Geplaatst

Heeft er iemand toevallig wat ervaring met lagere divisies download van de Nederlandse competitie.? Zie er best veel op internet voorbij komen maar weet niet welke up to date zijn. En die niet crashen na een x jaar.

alvast bedankt😊