Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

Ik snap hier echt helemaal niks van.. Speelde nog met me B team omdat we al door waren..

image.png.24058857745fd12d72d739a930f1bc30.png

0-10 bij rust ook :classic_ohmy:

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Weet er iemand hoe je de u18 games kan skippen? Ik moet die nu elke keer spelen, tot kleine ergernis.

Geplaatst
30 minuten geleden zei xanderoo:

Weet er iemand hoe je de u18 games kan skippen? Ik moet die nu elke keer spelen, tot kleine ergernis.

Volgens mij Staf > Verantwoordelijkheden > Wedstrijd.

1460462029_Schermafbeelding2023-07-15130453.png.bc600736c6fcdab3370f1922c551ac94.png

Mis nog mijn beste CV, namelijk Abakar Sylla. Maar de basis is echt heerlijk bij Ivoorkust. :< Begin seizoen 6.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Thierryvane:

Volgens mij Staf > Verantwoordelijkheden > Wedstrijd.

1460462029_Schermafbeelding2023-07-15130453.png.bc600736c6fcdab3370f1922c551ac94.png

Mis nog mijn beste CV, namelijk Abakar Sylla. Maar de basis is echt heerlijk bij Ivoorkust.  Begin seizoen 6.

Dat heb ik gedaan, maar dat is blijkbaar niet voldoende.

Geplaatst
2 minuten geleden zei xanderoo:

Dat heb ik gedaan, maar dat is blijkbaar niet voldoende.

Heb je staf in je u18?

Als er helemaal geen staf in je andere teams zit kan je niet anders dan zelf de wedstrijden te spelen of IR.

Geplaatst
11 minuten geleden zei W8er:

Heb je staf in je u18?

Als er helemaal geen staf in je andere teams zit kan je niet anders dan zelf de wedstrijden te spelen of IR.

Dus je kan ook niet één van je stafleden aanwijzen als?

Geplaatst
6 minuten geleden zei xanderoo:

Dus je kan ook niet één van je stafleden aanwijzen als?

Als t goed is kan je je assistent dat laten doen? Als je die hebt 

Geplaatst
21 minuten geleden zei Dannyforza:

Als t goed is kan je je assistent dat laten doen? Als je die hebt 

Dat wel maar is denk ik niet genoeg. Of ik doe iets verkeerd.

Ik heb maar een zwakkere trainer aangesteld.

Edit: ik denk dat ik het gevonden heb. Staf Verantwoordelijkheden > Staf en dan "selecties beheren".

bewerkt door xanderoo

Geplaatst

Ajax.thumb.png.66305e2821186e9bca7efa17e6c9309b.png

Na 10 seizoenen met Berchem, vanuit 3e klasse naar de Champions League opgeklommen te zijn, was het tijd voor iets anders. Ajax passeerde en dat aanbod kon ik niet laten liggen. Ik hoop van daaruit nog verdere stappen te zetten naar andere topploegen in Europa. Benieuwd of het lukt om het spelplezier te behouden. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Michiel RAFC:

Ajax.thumb.png.66305e2821186e9bca7efa17e6c9309b.png

Na 10 seizoenen met Berchem, vanuit 3e klasse naar de Champions League opgeklommen te zijn, was het tijd voor iets anders. Ajax passeerde en dat aanbod kon ik niet laten liggen. Ik hoop van daaruit nog verdere stappen te zetten naar andere topploegen in Europa. Benieuwd of het lukt om het spelplezier te behouden. 

Screentje selectie Ajax? 

Geplaatst

image.png.dd997baae4da8cdbc203552f2557fea6.png

Seizoen 2025/2026

Alleen full prof status willen ze nog niet aan.

bewerkt door sennid

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

Lekkere vreemdelingenlegioen, daar ga je wel wat aan doen toch?

Wel proberen ja. 

Deze Nederlandse regen wil ik jullie trouwens niet onthouden:

1016290103_PelleBeijer_Profiel.thumb.png.49ef13c420086bfdd2861fdde350a30e.png

Jammer genoeg uiteraard onhaalbaar.

Geplaatst

Nadat we in seizoen een 2e plek en dus Europees voetbal veilig stelden, mochten we voor het eerst bij een club op gesprek komen. Vikingur uit Ijsland was zojuist gedegradeerd. En dat trok mijn aandacht: In mijn gedachten was dat juist 1 van de grotere clubs in Ijsland. Geen idee wat er gebeurde, maar in et jaar dat ze zelfs nog europees speelden, degradeerden ze ook.

Ergens een moeilijke keuze, maar Wit-Rusland was moeilijk. Weinig ruimte financieel, en maar maximaal 4 buitenlanders. Dat is in dit soort competities altijd lastig. We hadden heel veel geluk dat in seizoen 2 al een hele degelijke spits door kwam uit de jeugd. Een 2e plek leek op zich wat voor de toekomst, maar we liepe 26 punten achter ( over 30 wedstrijden!) op de nummer 1 Bate. Ik zag dus weinig ruimte voor verbetering de aankomende jaren. Ook stonden we een goede 400k in de min.

Nee, dan Vikingur: Een selectie waarmee ze eigenlijk gewoon europees voetbal hadden moeten halen, Prima faciliteiten, 1,2 miljoen op de bank. De keuze was, ondanks het europese voetbal voor FC Lida komend seizoen, snel gemaakt. We zetten deze Journeyman dus verder in Ijsland @Fantasy

20230716100956_1.thumb.jpg.6fff7f6859e3f20d87b0ff0d8a9873f0.jpg

Geplaatst
Zojuist zei Thomassje123:

40d4380d815aeac80d3d50b15ec046f7.png

Oeh, dit ziet er goed uit (voor San Marinese begrippen zeker). Ben erg benieuwd

In mijn ervaring, zeggen die sterren aan de rechterkant altijd meer dan die opsomming. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

In mijn ervaring, zeggen die sterren aan de rechterkant altijd meer dan die opsomming. 

Die sterren zijn juist wat mij enthousiast maken :D

Normaal krijg ik altijd 1 of 0,5 ster intakes dus als dit uit komt is dit een wereldse intake. Bijna alle spelers zijn San Marinees he en ik ben een topclub in Europa

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bogatyr:

Ook mensen die FM 23 wat beu gespeeld zijn?

Zeker niet, retteketetteketet, AZ! 

Overigens zit ik nu in 2027 en de 3 topteams hebben nog steeds dezelfde trainer. (Slot, Steijn en Bosz) Al mag Bosz denk ik wel bijna vertrekken, PSV staat 7e :D 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Ik speel nog wel maar het is duidelijk minder dan voorheen. Ergens wil ik mijn huidige save 2037/2038 niet achterwege laten maar het jeukt ergens ook een beetje om een Kkd challenge te proberen of clubs als Club Brugge, PSV, Ajax, KV Mechelen, Standard Luik, RSC Anderlecht te herbouwen. Ook steekt die 98/99 database van themadscientist mijn ogen uit. Maar ik vind al die atributen van de spelers een beetje te goed