Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Oke, 1 van de meest hilarische dingen die ik mee gemaakt heb. En wel lekker voor deze Journeyman overigens:

Ik was bondscoach van Oezbekistan. WK 2026 zat er aan te komen. Groepsfase door, maar daarna was Italie te sterk. Geen schande. Ik vond dat dat wel het einde van mijn tijdperk bij Oezbekistan moest worden. Dus, gesolliciteerd bij Ivoorkust, die op dat moment geen bondscoach hadden.

Dag later op gesprek, en ik werd direct de nieuwe bondscoach. Doelstellingen? Ik moest de 3e ronde van het WK halen. Huh? Hoezo? Dus, ik kijk naar het speelschema van Ivoorkust, waren ze nog steeds aanwezig op het WK. Ze moesten zelfs over 3 dagen tegen Colombia, in de kwartfinale. Hahaha, oke doelstelling gehaald.

Colombia werd met 3-0 naar huis gestuurd, in de halve finale stuurden we Italie met 3-1 naar huis en daarna gebeurde dit:

20230716140853_1.thumb.jpg.2b89d2710fe27a077ac87b16d9aee351.jpg

Hahaha, heerlijk dit soort onverwachte games. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Na een half jaartje Albanië voelt Israël wel aan als de Premier League hoor.

Met wie speel je in Israël?

Ik ging even kijken hoe goed die Sutalo in FM zou kunnen worden, nou screentje volgt hieronder :D 

Spoiler

image.thumb.png.a84a6a445c527c829040d0aea83fc93f.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Maccabi Tel-Aviv. 

Lekkere manier om het WK te pakken @Elsjorro1990 :D 

Leuke selectie heb je wel met een hele goede keeper, Almog en Gabi Kaninogwattie :D Dan Glazer is trouwens ook erg goed! 

Geplaatst
2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Na een half jaartje Albanië voelt Israël wel aan als de Premier League hoor.

Ik lig af en toe dubbel van het lachen. Love Albanië nu al.

Geplaatst
51 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Zullen we anders een compilatie maken van hoogte- en dieptepunten?

Ik weet dat mijn dieptepunt niet in Albanië is gebeurd, maar je hebt ze wel. :D

Geplaatst

24e9cc8543438cd1f6d80798572e8605.png

Speler is vermoeid en komt klagen dat ie niet speelt. Heb hem competitiewedstrijden rust gegeven en in de belangrijkste wedstrijden (CL) wel laten spelen. Toch jammer dat CL wedstrijden in dit geval zwaarder mee wegen dan gewone competitiewedstrijden die ik toch wel met 5-0 win.

Heb meerdere van dit soort spelers, kutinterlands ;e 

Geplaatst
Op 8-7-2023 om 20:51 zei MNie:

Even een LLM begonnen met Gloucester City... krijg ik dit in seizoen 1

image.thumb.png.4b6211480121ce30ef70bbe3221a5a6d.png

Zou niet heel tof zijn vind ik, maar we zien wel of het wat wordt

EN hoe is dit afgelopen?

Geplaatst
13 uur geleden zei sennid:

Hopelijk zijn jullie het niet snel beu.

Fuck, ik wou net hetzelfde grapje maken.

Geplaatst

Mijn seizoen met FC Utrecht in het seizoen 2024/2025 zit er ook weer op! Toch, voor mij persoonlijk, één van de betere. Ik ben nog niet zo'n ervaren speler en in mijn eerste twee seizoenen 6e geworden, 1x play offs gewonnen en 1x verloren in de finale. Het mooie was: in mijn eerste seizoen moest ik 10 punten halen in de komende 5 wedstrijden, zo niet dan volgde ontslag. Vervolgens een eigen tactiek ontwikkeld en toen is het gaan lopen!

We zijn tweede geworden in de Eredivisie. Heel lang nek aan nek met PSV maar na een gelijkspel bij Go Ahead (0-0) moesten we afhaken.

1969617105_EindstandEre.thumb.png.f52cfee6b3c7761663d980abe117219f.png

Cupfighters! We hebben voor het eerst sinds 2004 weer eens de beker gewonnen. PEC, die spelen in de KKD, wonnen in de halve finale na penalty's van Ajax.

Beker.thumb.png.68671359622da7bb710727d4a8ee71ba.png

Een geweldig seizoen voor Utrecht begrippen in Europa waarin Valencia in de return (5-0) een maatje te groot bleek! In de achtste finale schakelden we AS Roma uit, de kampioen van Italië. De halve finale was uiteindelijk het eindstation.

2006684310_ConferenceLeague.thumb.png.7a41f8db6c2823dd1763891516218254.png

Douvikas presteerde prima, maar in de voorbereiding pakte deze parel uit de eigen jeugd zijn kans en hoe! Dit seizoen in totaal 53 goals in 51 wedstrijden, Golden boy award gewonnen, topscorer conference league, topscorer Eredivisie, nummer 1 in de NXTGM uitreiking en zijn contract gelukkig kunnen verlengen:

1433289584_DenBog.thumb.png.b363fd612d22cf4027fe82c089ab179f.png

Uiteindelijk ook wat waarde op het veld kunnen creëren. Ik mik op één grote transfer zodat we verder kunnen bouwen. De financiële situatie bij Utrecht blijft penibel dus ik moet het echt van de transfers hebben. Op naar volgend seizoen.

Team.thumb.png.fe9328125517ea89ab88ca183f0baa15.png

Geplaatst

Ik ben even benieuwd hoe jullie omgaan met de verkoopprijzen van jullie spelers:

Douvikas mag vertrekken bij mij omdat hij grootverdiener is en geen bassispeler meer. Zijn waarde werd geschat op 20-25 miljoen. Ik bood 'm aan bij diverse clubs en die boden 14 miljoen. Ik heb bepaald dat hij weg mag voor 15 miljoen. Is dat dan een koopje? En hoe bepalen jullie dan eventueel deze verkoopprijs?