Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Weer een nieuwe stap in deze game:

20230717162625_1.thumb.jpg.508601b512989ffde3bb3cac4feb83c2.jpg

Eentje waar ik wel erg over getwijfeld heb. Ijsland vind ik altijd wel geinig en we hadden al best wat mooie aanwinsten voor volgend seizoen, waaronder Jaimy Kroesen. Maar toen kwam Derby: Op een 18e plek in de championship. Een selectie vol met volgevreten oude spelers tegen dikke salarissen, zoals Joel Campbell, Jesus Corona. 

Grote schoonmaak moet daar komen in de zomer. Eerst maar eens zorgen dat we die middenmoot halen in het komende half jaar. Daarna zien we wel verder. 

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Iemand die mij kan helpen.? Hoe krijg ik het united logo in game speel tijdje zonder het logo maar nu wil ik graag een save beginnen en het standaard logo vind ik echt afschuwelijk:(

Geplaatst

Lekker dan, nog niet eerder de kwartfinale van de Champions League weten te halen met Feyenoord maar in 28/29 lukt het me dan eindelijk eens. Loot ik PSG, die de laatste 5 seizoenen 4 keer de finale haalden en hem 2 keer winnen. Kleine uitdaging zeg maar :classic_blink:

Geplaatst

image.thumb.png.597c70f84246c8d89231a3e722c11c41.png

Het zou wel helemaal in dit seizoen passen als we de titel nu nog verspelen. ;c Kwartfinale tegen City ging helaas verloren, Coupe de France op pingels verloren. Laatste wedstrijd is thuis tegen Angers. :D 

Geplaatst
  • Auteur

image.png.33e051b3ddc8b64972c2c0fab2e3abd5.png

_O_ 

Nu heel rap doorselecteren, want we hebben nog maar 12 spelers die ook een contract voor volgend seizoen hebben :D Dus daar moet nog wel wat bij.

edit; zie nu die lelijke vertaling pas hehe. Werd dus 2e in het reguliere seizoen en won vervolgens de kampioensgroep.

Geplaatst

Na het eerste kampioenschap in mijn vierde seizoen bij Caen de lijn maar goed doorgetrokken. Goudhaantje is wederom Aguirre, tevens de topscorer van vorig seizoen. Verbaasd me ook niets dat hij in de belangstelling staat van Newcastle. ;c 

Spoiler

image.thumb.png.b28fd298ec9bc9ca0c687629f43b88d4.png

image.thumb.png.261e4024ced8b7ed22e59372bd493369.png

Geplaatst

Na een 2e plaats vorig jaar wil ik dit seizoen graag wederom een gooi naar de titel doen, alleen zijn we niet best begonnen. 4 wedstrijden 8 punten, maar de wisselvalligheid moet eruit. Van 0-1 bij Ajax, naar 3-3 thuis tegen Telstar. Daarentegen de allereerste CL wedstrijd ooit van Utrecht in de geschiedenis een geweldige 3-0 thuis tegen SC Freiburg.

Wedstrijden.thumb.png.54b99fbcc1261954b8c399f8701d12c4.png

Geplaatst
Op 17-7-2023 om 20:58 zei Thomassje123:

35ccf3fdd67c7f1a50671f8abad559cb.png

Klinkt heel spectaculair maar ik heb ook voor 90 miljoen verkocht haha

Stel je toch maar eens voor dat dit echt gebeurd. Een clubje uit San Marino die een wereldclub wordt. :D

Geplaatst

Wat doen jullie eigenlijk met routiniers die niet meer de beste op de positie zijn en waarvan de jeugd op die positie gelijkwaardig is of maar iets minder? Mn verstand zegt dan transfervrij laten gaan aan het eind van het contract. Het gevoel zegt (na een paar topjaren samen) nog eens een goedkoop contract aanbieden en af en toe laten spelen. Gaat alleen wel ten koste van de jeugd. 

Wat doen jullie? 

Geplaatst
8 minuten geleden zei Bazoer:

Wat doen jullie eigenlijk met routiniers die niet meer de beste op de positie zijn en waarvan de jeugd op die positie gelijkwaardig is of maar iets minder? Mn verstand zegt dan transfervrij laten gaan aan het eind van het contract. Het gevoel zegt (na een paar topjaren samen) nog eens een goedkoop contract aanbieden en af en toe laten spelen. Gaat alleen wel ten koste van de jeugd. 

Wat doen jullie? 

Ik probeer altijd eerst om via het spelersscherm --> information --> happiness hun elftalstatus te wijzigen en dit naar beneden te krijgen. Na een gesprekje met de speler lukt dit regelmatig wel. Dan probeer ik daarna altijd een nieuw contract aan te bieden tegen lagere voorwaarden. Op die manier kunnen ze dan nog een jaartje als back-up blijven en wordt het makkelijker om ze daarna te verkopen, omdat ze minder salaris vragen aan de kopende club. Transvervrij weg laten gaan is eigenlijk altijd zonde. Je kan dan beter besluiten om de zomer ervoor de speler al te verkopen tegen een gereduceerde prijs zodat je nog geld ontvangt en daarvan een vervanger kan halen.

Zelf vind ik ervaring/goede persoonlijkheden in een selectie altijd wel belangrijk dus vandaar dat ik het eerst via optie 1 probeer. Optie 2 is dan verkopen zodat je er nog wat geld aan verdient. Optie 3 is het contract af laten lopen en mijn verlies nemen

Geplaatst
12 minuten geleden zei Bazoer:

Wat doen jullie? 

Ligt aan wat voor rol ze nog kunnen betekenen qua mentorschap/coaching na hun carriere. Als het echt clublegendes zijn kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze te laten vertrekken.

image.png.930223aef5138238a8b7ef793af3c42c.png

Benieuwd hoeveel spelers er daadwerkelijk gaan vertrekken. ;c 

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ligt aan wat voor rol ze nog kunnen betekenen qua mentorschap/coaching na hun carriere. Als het echt clublegendes zijn kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om ze te laten vertrekken.

image.png.930223aef5138238a8b7ef793af3c42c.png

Benieuwd hoeveel spelers er daadwerkelijk gaan vertrekken. ;c 

Dit geintje had ik gisteravond ook. 8 basisspelers weg in een week. Dikke rip.

Geplaatst

Zoals jullie wellicht weten zit ik in een behoorlijke FM dip. Speel al maanden amper tot niet en vond dat wel even prima. Ik merk dat ik het er gewoon te druk voor heb, lekker veel aan het lezen ben en druk met vrienden en minnaressen ben.

Maar goed, ik ga binnenkort op FM en dan is het altijd wel lekker om een potje FM te kunnen spelen. Ik wil aan de slag met 'maak een club'. Heb dit de afgelopen jaren vaker gedaan. Leek me leuk om jullie hulp hierbij in te schakelen. Dus kom maar op met die transfervrije helden, geile staffleden, cornertactieken en alles waar je invloed in kan hebben. Heb zelf een aantal dingen zelf bepaald. De club heet Octavarium FC, ik speel in Haarlem (waar we algemeen beschaafd Nederlands spreken) en heb een reputatie van 7000. En o ja, Willem 2 bestaat niet meer. ' the king is dead long live the king'. 

Ik kan niet beloven dat ik het volhoud, maar lijkt me leuk als het een projectje wordt waarin jullie meedenken :) 

Geplaatst

@Thierryvane

Van Bommel heel belangrijk. In de rust ingevallen scoort de gelijkmaker en forceert de penalty.

250571051_Schermafbeelding2023-07-19om20_46_49.thumb.png.b582e7048725669c7b1c599a78d8d576.png

Laatste wedstrijd kan ik morgen pas spelen :classic_blink: