Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Toch begonnen met AZ, wat al lang in m'n hoofd zat terwijl we in IJsland bezig waren. De transfer(geruchten) doorgevoerd en dus spelen Penetra en Dantas nu in Alkmaar en zijn Reijnders, Koopmeiners, Kerkez etc. vertrokken. Daar haalde ik nog Ramón Mierez (spits), Jakov Medic (CV / CVM) en Taylor Harwood-Bellis (huur, CV) extra bij & BMI en Bazoer mochten vertrekken. Doei doei.

Na een rondje pezen in de provincie mocht het echte werk beginnen. De kansen creëren we wel, nu nog iets meer werken aan de afronding zoals tegen Almere wel lukte (d) 

image.png.a2048ac65ef441b5a5a6eee43fc920d1.png

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

image.png.3f14b104f384e6e4d0b3372c406d160a.png

Zo, die Isaksen kon gewoon de winnende er in knallen met de penalty's, mist en toen dacht Gonzalez ik ga maar even een panenka gooien. 

Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe game, wellicht met Inter Miami :D 

Geplaatst
  • Auteur
Zojuist zei La Pulga:

image.png.3f14b104f384e6e4d0b3372c406d160a.png

Zo, die Isaksen kon gewoon de winnende er in knallen met de penalty's, mist en toen dacht Gonzalez ik ga maar even een panenka gooien. 

Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe game, wellicht met Inter Miami :D 

Zonde!

Ik pak het AZ-stokje wel van je over ;c 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Fantasy:

Zonde!

Ik pak het AZ-stokje wel van je over  

Misschien blijf ik toch nog een seizoen, EK komt er nog aan met Nederland en ik wil toch wel de CL met AZ pakken :D 

image.thumb.png.45a5dac0dbb722df11ade9d9156e4bb2.png

Dit is ook wel een leuke motivatie, mag voorlopig in het mooiste stadion van Nederland voetballen. 

Geplaatst

"he baas, ik had maar een 6.1 laatste match, maar ik denk dat ik een beter contract verdien"

Hopelijk laten ze voor FM24 ChatGTP de player interactions doen want slechter kan niet

bewerkt door AntiChrist7

Geplaatst

Hoewel we bij Derby een prima debuutseizoen kenden en ik al een aantal leuke transfers gedaan had voor het nieuwe seizoen, vond ik, zeker in een Journeyman, dat ik deze niet kon laten liggen. Prima selectie staan met spelers als Sesko, Gravenberch, Hojlund, Nkunku. En 7e geworden afgelopen seizoen. Transferbudget van 120 miljoen. Hier kan ik wel wat mee. Echt een half uur lang aan het twijfelen geweest of ik dit moest doen, maar toch maar gekozenom het te doen:

20230724084845_1.thumb.jpg.e25812a4cce05f4eac95502cf2698584.jpg

Geplaatst
19 uur geleden zei Fantasy:

Toch begonnen met AZ, wat al lang in m'n hoofd zat terwijl we in IJsland bezig waren. De transfer(geruchten) doorgevoerd en dus spelen Penetra en Dantas nu in Alkmaar en zijn Reijnders, Koopmeiners, Kerkez etc. vertrokken. Daar haalde ik nog Ramón Mierez (spits), Jakov Medic (CV / CVM) en Taylor Harwood-Bellis (huur, CV) extra bij & BMI en Bazoer mochten vertrekken. Doei doei.

Na een rondje pezen in de provincie mocht het echte werk beginnen. De kansen creëren we wel, nu nog iets meer werken aan de afronding zoals tegen Almere wel lukte  

image.png.a2048ac65ef441b5a5a6eee43fc920d1.png

Screentje van Mierez en Medic? Leuke originele trannies! Achterin (CV) zit je wel goed met Goes en Dekker als talenten.

Geplaatst
57 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Hoewel we bij Derby een prima debuutseizoen kenden en ik al een aantal leuke transfers gedaan had voor het nieuwe seizoen, vond ik, zeker in een Journeyman, dat ik deze niet kon laten liggen. Prima selectie staan met spelers als Sesko, Gravenberch, Hojlund, Nkunku. En 7e geworden afgelopen seizoen. Transferbudget van 120 miljoen. Hier kan ik wel wat mee. Echt een half uur lang aan het twijfelen geweest of ik dit moest doen, maar toch maar gekozenom het te doen:

20230724084845_1.thumb.jpg.e25812a4cce05f4eac95502cf2698584.jpg

Leuke uitdaging om met Leipzig Bayern van de troon te stootten. Met de spelers die er zitten zoals Sesko en Nkundu is dat zeker mogelijk. Bovendien lekker om met 120 miljoen nog wat erbij te halen. 

Geplaatst
15 uur geleden zei putdus:

Seizoen 1 , ik ben werder bremen. Zoek een nummer 10 voor max 2 miljoen. Weet iemand wat?

Dominik Yankov van Ludogorets.

Geplaatst
2 uur geleden zei Thymen:

Leuke uitdaging om met Leipzig Bayern van de troon te stootten. Met de spelers die er zitten zoals Sesko en Nkundu is dat zeker mogelijk. Bovendien lekker om met 120 miljoen nog wat erbij te halen. 

Het was wel een beetje ruimen hoor. Nkunku al 31 en wou niet verlegen, gvardiol 27, zat er nog, maar wou niet verlengen dus voor 89 mil aan PSG verkocht. Sesko was boos, dus ook weg. 

Geplaatst

image.thumb.png.8a6b9c6c0c3379e6a148f8b8f7dcc0d1.png

Laat die Play offs maar al komen. Hugo Vetlesen is trouwens een aangename speler als schaduwspits

Geplaatst
Op 20-7-2023 om 21:47 zei xanderoo:

Amai, zo snel kampioen van de Serie A. Wat is je geheim? 

En vooral, hoe ziet je stadion er nu uit? 

Geen idee wat mijn geheim is, maar de eerste seizoenen zijn heel gemakkelijk om te promoveren. Steeds transfervrije spelers aan blijven trekken, aangezien je die altijd kan inschrijven. Zo heb je heel snel een selectie beschikbaar voor een niveau hoger dan je daadwerkelijk speelt. Van het 7de niveau tot aan de Serie C dan ook altijd kampioen geworden. Serie C en Serie B een jaartje in blijven hangen. Vanaf 30/31 dus in de Serie A en sinds 34/35 in een nieuw stadion gelukkig (capaciteit van 18.874). Dat scheelt wel echt qua inkomsten.

Dit seizoen werd ik ook kampioen met 85 punten. Daarmee zou ik de afgelopen 5 seizoenen ook geen kampioen geworden zijn dus heb ook wel een klein beetje geluk gehad daarmee. Maar het belangrijkste was gewoon dat je op een gegeven moment afscheid moet durven nemen van je spelers. In de winter van 34/35 werden twee clausules getriggerd van mijn spelers, die niet eens altijd basis waren maar wel echt twee talenten, wat 42 miljoen opleverde in totaal. Hiermee kon ik al mooi door selecteren en dit seizoen ook weer voor 80 miljoen verkocht en voor 82 miljoen ingekocht wat heeft geholpen om toch de laatste stap te zetten denk ik.

Gebruik sinds vorig seizoen deze tactiek met deze Brera legendes:

image.png.7ee38acf37b4debc3b33f92488d15d80.png

Geplaatst
  • Auteur
5 uur geleden zei Thierryvane:

Screentje van Mierez en Medic? Leuke originele trannies! Achterin (CV) zit je wel goed met Goes en Dekker als talenten.

Mierez

Spoiler

image.thumb.png.ba8cc8e92a135be83ef0bd7a5c6d8809.png

Medic

Spoiler

image.thumb.png.2193595cabb630d300ecfe45c6479e4a.png

Qua talent zitten we wel prima in Alkmaar. Hoop nu vrij weinig aankopen meer nodig te gaan hebben ook en elke vertrekkende speler te vervangen door iemand uit de eigen jeugdopleiding. 

Geplaatst

Heeft iemand het ooit eens meegemaakt of voor elkaar gekregen dat een speler nadat hij aangeeft volgend jaar transfervrij de deur uit te wandelen, alsnog te verlengen met deze speler?

Mijn beste speler (Hjartarson, wie kent hem niet) flikt me dit. Hopelijk krijg ik hem nog zover te blijven, zo niet dan gaat ie maar gratis weg, hij is zo belangrijk dat het geld me gestolen kan worden.

Geplaatst
16 minuten geleden zei Visca:

Heeft iemand het ooit eens meegemaakt of voor elkaar gekregen dat een speler nadat hij aangeeft volgend jaar transfervrij de deur uit te wandelen, alsnog te verlengen met deze speler?

Mijn beste speler (Hjartarson, wie kent hem niet) flikt me dit. Hopelijk krijg ik hem nog zover te blijven, zo niet dan gaat ie maar gratis weg, hij is zo belangrijk dat het geld me gestolen kan worden.

Een enkele keer. Meestal vertrekken die greedy bitches.

Geplaatst
28 minuten geleden zei Visca:

Bedoel je op het moment dat ze naar je toe komen met de mededeling of daarna? Ik kies dan zelf altijd voor de optie in het gesprek helemaal onderaan die over de ambitie van de club etc gaat. Merk dat ze het af en toe dan met mij eens zijn en hun zorgen laten varen.

Als ze al met de wereld gedeeld hebben dat ze hun opties gaan bekijken, dan is het mij inderdaad nog nooit gelukt. Daar sluit ik mij aan bij de woorden van de heer @Nom de Guerre : Those greedy bitches

Geplaatst
4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Bedoel je op het moment dat ze naar je toe komen met de mededeling of daarna? Ik kies dan zelf altijd voor de optie in het gesprek helemaal onderaan die over de ambitie van de club etc gaat. Merk dat ze het af en toe dan met mij eens zijn en hun zorgen laten varen.

Als ze al met de wereld gedeeld hebben dat ze hun opties gaan bekijken, dan is het mij inderdaad nog nooit gelukt. Daar sluit ik mij aan bij de woorden van de heer @Nom de Guerre : Those greedy bitches

Hij is twee keer bij me gekomen, de eerste keer dat ie het overwoog, toen heb ik hem eruit kunnen lullen maar wilde hij daarna alsnog niet in gesprek over zijn contract omdat Inter en Juve interesse hadden. Na een tijdje kwam ie weer om het mede te delen, en accepteerde hij mijn babbeltruc niet helaas.

Die zal wel gaan vertrekken, al hoop ik nog dat ik ergens in het komende half jaar geluk heb dat alle interesse verdampt is en hij tot inkeer komt.

En anders hoop ik dat die greedy bitch gelukkig wordt. Want hij is enorm belangrijk voor mij geweest dus ik ga hem niet haten of zo, ondanks dat ie laat zien tot het laagste van het laagste te behoren.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Visca:

Hij is twee keer bij me gekomen, de eerste keer dat ie het overwoog, toen heb ik hem eruit kunnen lullen maar wilde hij daarna alsnog niet in gesprek over zijn contract omdat Inter en Juve interesse hadden. Na een tijdje kwam ie weer om het mede te delen, en accepteerde hij mijn babbeltruc niet helaas.

Die zal wel gaan vertrekken, al hoop ik nog dat ik ergens in het komende half jaar geluk heb dat alle interesse verdampt is en hij tot inkeer komt.

En anders hoop ik dat die greedy bitch gelukkig wordt. Want hij is enorm belangrijk voor mij geweest dus ik ga hem niet haten of zo, ondanks dat ie laat zien tot het laagste van het laagste te behoren.

Oplossing is wel om de contracten gewoon op tijd te verlengen. Dan krijg je inderdaad neit dat ze anderhalf jaar van tevoren ineens al niet meer willen verlengen

Geplaatst
2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Oplossing is wel om de contracten gewoon op tijd te verlengen. Dan krijg je inderdaad neit dat ze anderhalf jaar van tevoren ineens al niet meer willen verlengen

Bij deze heb ik de pech dat hij al anderhalf jaar in de belangstelling van Internazionale staat en daar graag heen wil. Wellicht zijn er kleine tijdsvensters geweest waarin ik hem wel aan tafel had kunnen krijgen maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Erg jammer maar het is niet anders, Inter is bij mij een behoorlijke grootmacht geworden dus ik snap hem ook wel.

Misschien had ik vooral iets eerder en verder moeten komen in de CL..

Geplaatst

image.thumb.png.f3ff65f92f1da11c5f0a56ac8e965fea.png

Als een onbekende Afrikaanse spits in Thailand er vandoor gaat met de prijs :D