Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 minuut geleden zei Copywriter:

Net je ontslag gehad? 

Nee dat was met Newcastle, dus ben een nieuwe save met Real Madrid begonnen. Gaat op zich wel super goed hoor, maar soms krijg ik zulke knullige tegendoelpunten in de laatste fase van een wedstrijd. Echt van die typische FM doelpunten. Spits schiet tegen de paal en dan gaat hij via de verdediger alsnog erin. Pffff

Geplaatst

Hier zitten er nu 30 potten op met Almere city. We staan eerste en staan 9 punten los. Dat mogen we niet meer weggeven. Echt blij met deze save :D 

Geplaatst

is Real Madrid bij iedereen zo overpowered? 

9 gespeeld 41 voor en 1 tegen.

Nee de logische verklaring dat ik Real ben gaat niet op.

bewerkt door timpy00

Geplaatst
11 minuten geleden zei timpy00:

is Real Madrid bij iedereen zo overpowered? 

9 gespeeld 41 voor en 1 tegen.

Nee de logische verklaring dat ik Real ben gaat niet op.

Nee zeker niet overpowered. Al won ik in seizoen 1 alle prijzen. Seizoen 2 minder soepel moet ik zeggen. Benzema zeker een beest? 

Geplaatst

image.thumb.png.c52cc36aecaab2db3d6e5ffb6829b8ea.pngiemand al van deze baas gehoord ? heb hem voor een clausule van 4 mil gehaald en is elke cent meer dan waard 

Geplaatst
3 minuten geleden zei CrisChivu:

Iemand die leuke spelers weet voor Ajax in voorbereiding seizoen 1?

Zoek vooral een Keeper en een Redelijke goede CV.

Liefst binnen de Ajax filosofie

In de jeugd heb je een leuke verdediger Aertssen. Daarnaast deed Kaplan het bij mij ook goed.  Resultaat ook goed. Zie eerdere post hier in FM cafe 

Geplaatst
1 uur geleden zei FMMSTR:

image.thumb.png.c52cc36aecaab2db3d6e5ffb6829b8ea.pngiemand al van deze baas gehoord ? heb hem voor een clausule van 4 mil gehaald en is elke cent meer dan waard 

Te klein voor een CB😶👀. Ik wil ze minstens 1,85 😆

Geplaatst
1 uur geleden zei FMMSTR:

Ja ik heb hem zelf:

20221031211647_1.jpg

20221031211650_1.jpg

Geplaatst

Erling Haaland appreciation post: 

• 81 doelpunten in de Premier League (38,12 minuten per doelpunt)
  • 113 doelpunten in totaal dit seizoen in 53 basisplaatsen en 6 invalbeurten
  • Verbroken record voor meeste doelpunten in Engeland. Dit stond sinds de late jaren '20 op naam van - en wat een heerlijke naam had 'ie - Dixie Dean: 60 doelpunten in 1927/1928
  • Dankzij hem de treble gewonnen: PL, CL en FA Cup

25QHMzT.png

yKS1VrX.png

Spoiler

W8jyrAe.png

OyMbdFg.png

En dit, op 1 november al: 

GG8XJnK.png

bewerkt door Urbeto

Geplaatst

We moeten nog 5 wedstrijden spelen, maar de promotie is al in de pocket YES :D 

20221031225728_1.thumb.jpg.5dd0b6a03a8993ff360cface8786e8d7.jpg

Geplaatst

Ik wou zeggen dat ik tevreden ben over Moukoko als vervanger van Benzema na zijn komst in de winterperiode.

image.thumb.png.a6554c5eac189b99f968fb17802451d3.png

Maarja dan laat iemand hier de cijfers van Haaland zien hier en denk ik mwah valt best mee..

16 minuten geleden zei Urbeto:

Erling Haaland appreciation post: 

• 81 doelpunten in de Premier League (38,12 minuten per doelpunt)
  • 113 wedstrijden in totaal dit seizoen in 53 basisplaatsen en 6 invalbeurten
  • Verbroken record voor meeste doelpunten in Engeland. Dit stond sinds de late jaren '20 op naam van - en wat een heerlijke naam had 'ie - Dixie Dean: 60 doelpunten in 1927/1928
  • Dankzij hem de treble gewonnen: PL, CL en FA Cup

25QHMzT.png

yKS1VrX.png

Toon verborgen inhoud

W8jyrAe.png

OyMbdFg.png

En dit, op 1 november al: 

GG8XJnK.png

Bedankt @Urbeto;c

Geplaatst

En dit is een dubbelpost waard. Een wedstrijd erna in eigen huis kampioen geworden :) 

image.thumb.jpeg.739752ff115c84fa6ebf6d700ca61897.jpeg

Geplaatst
2 uur geleden zei CrisChivu:

Iemand die leuke spelers weet voor Ajax in voorbereiding seizoen 1?

Zoek vooral een Keeper en een Redelijke goede CV.

Liefst binnen de Ajax filosofie

Robert Popa, Valdemar Lund Jensen

Geplaatst

@CrisChivu Micky van de Ven doet het uitstekend bij me. Dadelijk komt ook Jakub Kiwior nog over, ook een allround voetballende verdediger.

Geplaatst

Werkt het nieuwe scoutingssysteem een beetje? En kan je weer gewoon scouts naar een land/regio sturen? Of moet je het anders aanpakken?

Geplaatst

0301a75b8fa3b607de6d48bf51a08ab6.png

Ook al is het FM21, het is wel echt een bekroning op mijn vastberadenheid en alle inspanningen. Leuke challenge, leuke savegame maar ben ook blij dat het erop zit want ik heb zin om weer eens wat anders te doen. Op naar FM23.

Hierboven trouwens het hele verhaal over het WK in 2034 met een uitgebreid verslag van alle wedstrijden.

Geplaatst
Zojuist zei Mordurette:

Ook al is het FM21, het is wel echt een bekroning op mijn vastberadenheid en alle inspanningen. Leuke challenge, leuke savegame maar ben ook blij dat het erop zit want ik heb zin om weer eens wat anders te doen. Op naar FM23.

Hierboven trouwens het hele verhaal over het WK in 2034 met een uitgebreid verslag van alle wedstrijden.

Dat heb je snel voor elkaar gekregen (in game tijd vooral). Gefeliciteerd en veel plezier met FM23!

Geplaatst
1 minuut geleden zei 19CH98:

Dat heb je snel voor elkaar gekregen (in game tijd vooral). Gefeliciteerd en veel plezier met FM23!

Komt vooral door het naturaliseren van prima Brazilianen, Argentijnen, Portugezen, Spanjaarden, Italianen, etc.

Dan heb je echt een meer dan degelijk team staan aangevuld met lokaal talent dat dankzij de uitstekende faciliteiten bij FC Vaduz (mijn club) echt ook wereldtoppers geworden zijn.

Geplaatst
18 minuten geleden zei Mordurette:

Super knap man! En zeker omdat dit al gelukt is in 2034 (y)