Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben anderhalf seizoen ver met Club Brugge en heb de titel en conference league gewonnen. Nu komt Lyon met een aanbieding. Zou ik dat doen of niet?

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

Ik vind zelf 1,5 wat kort. En Lyon niet persé een droomclub. Dus ik zou blijven.

Geplaatst

358497116_Schermopname(60).thumb.png.f92d312bbfac5bdfd5a2487e2f3e6944.png

JAAAAA!!! Weeral! 

Of het verdient is of niet, laat ik in het midden. Hopelijk hou ik het een paar seizoenen vol in de volgende divisie.

1176027864_Schermopname(61).png.10a94699e122fe90272df2890e32a5f7.png

Geplaatst

Ik heb Lyon maar afgewezen.

image.thumb.png.8e2470d50a1d20205a341c0852208efb.png

Ondanks dat vind ik deze Brugge save ook wel saai. Misschien komende dagen kijken naar een nieuwe save

Geplaatst

image.thumb.png.48f235e8f65db8812d5e14fd748ff09c.png

Nu in Italiê nog doorkomen en dan wacht een tweeluik tegen Manchester United. Ik krijg wel te maken met heel veel blessures

Geplaatst
Op 29-7-2023 om 15:25 zei xanderoo:

Hoeveelste divisie speel je nu? 

Championship sinds afgelopen woensdag! Weinig kunnen spelen, maar vooral de uren gestopt in scouting. Echt druk met newgens kopen, wil ik de stap direct maken naar Premier League.

Vanavond verder. #hyped

Geplaatst

Zo zo, Mbappé is geïnteresseerd in een transfer naar Feyenoord :cheer:

Zijn contract loopt over 7 maanden af dus wellicht over een maandje eens een poging gaan doen? Salaris van 62 miljoen per jaar kan wel een klein obstakel worden.:DW:

image.thumb.png.98af08eab514acfd28fdeb5084ea8115.png

Geplaatst

Prima dipje te pakken. Journeyman met Leipzig toch de interesse verloren.

Maar wel een beetje het Balkan virus te pakken, nav onze estafette game met Skenderbeu. Dus, gekeken wat wel geinig was en het volgende bedacht: Een ode aan Tadic.

Dus, bondscoach geworden van Servie en trainer van Vojvodina, de eerste prof club van Tadic. Zitten verbazingwekkend veel talenten en tot nu toe schiet ik de complete competitie aan flarden. Kijken of we hier de nr 1. club van de wereld van kunnen maken en Servie het nr1 land van de wereld. 

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Hoppa daar is de Champions League finale.

64c7c58a7a22e-aankondigingclfinale.png

Spoiler alert 😛

lekker bezig man

Geplaatst

Help! Vorig jaar een geweldig jaar gehad met Utrecht: 2e, bekerwinst en halve finale conference league.

In de zomer de selectie dan ook verder verstrekt voor een gooi naar de titel, maar… we bungelen in de winterstop rond plek 5/6. Potjes worden zeer moeilijk gewonnen en de tactiek lijkt uitgewerkt..

hoe vliegen jullie deze situaties aan? Ik baal er stevig van, ik speel nu een andere formatie en tactiek maar ook dat werkt (nog) niet helemaal lekker. Blijven jullie dan gewoon vasthouden aan de oude tactiek?

Geplaatst

Zelf probeer ik ook altijd te blijven spelen met dezelfde tactiek. Je geeft aan dat je je selectie versterkt hebt en het kost soms gewoon even tijd voordat iedereen volledig gewend is aan de tactiek.

Daarnaast kan het nodig zijn om sommige accenten te veranderen aan je tactiek. Doordat je een goed seizoen gedraaid hebt is jouw reputatie gestegen (en aangezien je al conference league speelt, zal je ook al verder in de save zijn) en benadert de AI jou anders. Het kan zijn dat ze verder inzakken of minder proberen op te bouwen waardoor jouw tactiek net iets minder efficient werkt. Dat is vaak ook waarom het bij veel tactieken na de winsterstop minder gaat, want in januari komt er vaak ook zo'n kleine reputatieboost.

Geplaatst
1 uur geleden zei JaimeFM:

hoe vliegen jullie deze situaties aan? Ik baal er stevig van, ik speel nu een andere formatie en tactiek maar ook dat werkt (nog) niet helemaal lekker. Blijven jullie dan gewoon vasthouden aan de oude tactiek?

Een nieuwe formatie inslijpen kost tijd, ik zou eerder kijken naar kleine aanpassingen van de tactiek die je hebt. Misschien ben je een of twee bepaalde spelers kwijtgeraakt en zijn hun vervangers net minder geschikt voor bepaalde rollen of een bepaalde speelstijl.

Geplaatst
1 uur geleden zei bas huijsmans:

Zelf probeer ik ook altijd te blijven spelen met dezelfde tactiek. Je geeft aan dat je je selectie versterkt hebt en het kost soms gewoon even tijd voordat iedereen volledig gewend is aan de tactiek.

Daarnaast kan het nodig zijn om sommige accenten te veranderen aan je tactiek. Doordat je een goed seizoen gedraaid hebt is jouw reputatie gestegen (en aangezien je al conference league speelt, zal je ook al verder in de save zijn) en benadert de AI jou anders. Het kan zijn dat ze verder inzakken of minder proberen op te bouwen waardoor jouw tactiek net iets minder efficient werkt. Dat is vaak ook waarom het bij veel tactieken na de winsterstop minder gaat, want in januari komt er vaak ook zo'n kleine reputatieboost.

Eigenlijk precies wat Bas zegt: AI past zich - ogenschijnlijk - beter aan en spelers moeten aan elkaar wennen. Ik doe precies hetzelfde: details aanpassen en soms ga ik wat meer behouden spelen.

Geplaatst
2 uur geleden zei JaimeFM:

Help! Vorig jaar een geweldig jaar gehad met Utrecht: 2e, bekerwinst en halve finale conference league.

In de zomer de selectie dan ook verder verstrekt voor een gooi naar de titel, maar… we bungelen in de winterstop rond plek 5/6. Potjes worden zeer moeilijk gewonnen en de tactiek lijkt uitgewerkt..

Als ik dit lees werkt je tactiek gewoon prima. Dus ik zou daar niet aan wijzigen en versterken waar nodig is. Deze FM heeft natuurlijk wel een behoorlijke invloed op conditie vind ik. Ik zelf rouleer heel veel en dat heeft dan ook weer een positieve invloed op de lange termijn. Het kan ook zijn dat je misschien aanpassingen aan je trainersstaf hebt gedaan of in staf van de jeugd? Dan kan het ook zijn dat er wat schort aan je trainingen. Te veel belastend of te weinig. Dit voorval heb ik ook wel eens dat een invloed kan hebben op je resultaten. Dit vind je bij training - trainers - opdrachten coach bewerken en dan assistent vragen dan zou het normaal weer overal redelijk verdeeld moeten zijn. Of je moet iemand zijn die trainingen allemaal zelf doet uiteraard. Dus ik zou aanhouden bij de oude tactiek en dan één van deze opties proberen.

Geplaatst

Een verandering van de wacht bij Brera FC. Na jarenlange geruchten en meerdere mislukte pogingen zat dit er aan te komen. Het transferembargo van ongeveer een maand zorgde ervoor dat de geruchten een stuk concreter werden en op 28 juni 2037 is het dan zo ver. Voorzitter Sergio Lechthaler verkoopt Brera FC aan de Zweedse investeerder Olle Almqvist. De doelstelling van de nieuwe eigenaar is om van Brera FC een grootmacht in het binnenlandse en continentale voetbal te maken.

image.thumb.png.64249dcd5b964979ed8075b0132c54af.png

Gelukkig mag dit eventjes gaan duren want vanaf het seizoen 2039/2040 moet ik gaan strijden voor de Serie A titel en in het seizoen 2041/2042 moet deze titel dan ook behaald worden volgens het nieuwe bestuur. Het volgende bericht dat ik in mijn inbox vond, moet hier dan ook aan gaan bijdragen:

image.thumb.png.ffe57ef78f6fa4aef77b6f614985e38d.png

Wat ik hier allemaal precies moet van denken weet ik nog niet helemaal. Ik heb ook geen idee of dit een eenmalige investering is of dat ik ieder jaar dit soort transferbudgetten ga krijgen en dat het bestuur garant gaat staan. De uitdaging om door te groeien van een Europese subtopper naar een Europese topper zal hierdoor iets makkelijker gaan worden, maar het neemt de uitdaging ook wel weer weg. Zelf vind ik dit namelijk altijd een van de lastigste stappen om te maken en zie ik dat ik vaak lang net onder de wereldtop blijf hangen met dit soort uitdagingen. Wie weet gaat dit helpen om met Brera deze stap sneller te maken en kan ik de successen aan elkaar gaan rijgen. De save gaat uiteraard gewoon door!

Geplaatst

Als promovendus in de seizoensopener tegen de kampioen (Arsenal) thuis mogen aantreden. Waar gaat het heen dit seizoen.

Seizoensstart.png