Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5e0d6019712d799677c87efd77624caf.png

Dit moet m dan worden. 

Hehe, ik start net een save met concurrent FC Kobenhavn als Kim Kallstrom 😅

Geplaatst

Al die Deense ploegen doen me ook denken aan een save met Midtjylland, AGF Aarhus, Aalborg of FC fredericia. Die eerste had ik al lang op het oog om ook een novelle te doen

Geplaatst
3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5e0d6019712d799677c87efd77624caf.png

Dit moet m dan worden. 

Leuke keuze en manager! Hij lijkt ook nog eens sprekend :classic_tongue:

Ga je jezelf nog regels geven door bijv. alleen scandinaviërs ofzo te kopen of geef je jezelf de vrije hand?

Geplaatst
1 uur geleden zei bas huijsmans:

Leuke keuze en manager! Hij lijkt ook nog eens sprekend 

Ga je jezelf nog regels geven door bijv. alleen scandinaviërs ofzo te kopen of geef je jezelf de vrije hand?

Pfoe eigenlijk niet per se overnagedacht maar ik heb tot nu toe alleen maar Scandinaviërs gehaald dus het zou kunnen dat ik me daar wel tot beperk. Heb één niet Scandinaviër gehaald maar die komt uit eigen competitie. Er spelen ook wel veel Afrikanen in de Deense competitie dus misschien dat ik daar ook wel veel naar kijk.

Geplaatst
11 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Pfoe eigenlijk niet per se overnagedacht maar ik heb tot nu toe alleen maar Scandinaviërs gehaald dus het zou kunnen dat ik me daar wel tot beperk. Heb één niet Scandinaviër gehaald maar die komt uit eigen competitie. Er spelen ook wel veel Afrikanen in de Deense competitie dus misschien dat ik daar ook wel veel naar kijk.

Die Gomez wou ik je ook nog aanraden naast Kristensen

Geplaatst
8 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Haha grappig. Ik raakte ook best geïnteresseerd door jouw prestaties met Bilbao maar iets hield me toch tegen. Wij hebben destijds ook tegelijkertijd met Middlesbrough lopen pielen toch? :D 

Ja, klopt! En dat gaat ook nu weer gebeuren, sorry! Hahaha. :D

Geplaatst

In San Marino gaat de competitie zo op de automatische piloot dat ik wel eens wedstrijden vergeet te wisselen :-D 

Geplaatst
11 uur geleden zei Marvin:

Ja, klopt! En dat gaat ook nu weer gebeuren, sorry! Hahaha. 

Je bedoelt dat je ook naar Brondby gaat? :< 

Geplaatst

Aangezien ik nog minder dan een maandje bij mijn huidige werk moet en mijn manager op vakantie is waardoor ik nog geen klantoverdracht kan gaan doen naar mijn collega's, is de motivatie om dingen te doen ver te zoeken op het werk. Dus FM maar even aan geslingerd in de ochtend tijdens mijn thuiswerkdagje.

Na een 'teleurstellend' seizoen 2036/2037, waar ik als regerend kampioen slechts 4e werd, maar wel de halve finale van de CL haalde, is het seizoen 2037/2038 in de Serie A enorm spannend. Inter en ik hebben eigenlijk beiden een seizoen waar je een kampioenschap mee verdient. Ik natuurlijk veeeeeeel meer dan zij, maar ja daar zullen ze bij Inter wel anders over denken. Dit gaat een spannend einde van de competitie worden aangezien Inter en ik beiden nog een zwaar programma tegemoet gaan en elkaar treffen op de laaste speeldag. De eerste wedstrijd werd 2-2 tussen ons. Zelf ben ik net uitgeschakeld in de kwartfinale van de CL door Wolves (eerder ook al eens door hun uitgeschakeld in de EL). Inter ging wel door en speelt dus nog de halve finale.

image.thumb.png.2b0f2321ca68c78d8452198d87fe3af1.png

image.thumb.png.8e806dcb823bbe3fe07152621453c1c9.png

Geplaatst

Op zich hebben we het bij Servie wel redelijk voor elkaar. Genoeg talent en een wat oudere kern. Vlahovic wel cheat die man hoor.

Ook bij de club gaat het goed. Seizoen 3 voor het eerst de groepsfase CL overleefd. Daarin was Chelsea met 10-1 wel veeeeeel te sterk, maar dat is niet zo gek. 

image.thumb.jpeg.8812a22f01cc9088fc8a62603ddbd308.jpeg

Geplaatst

Zo, de eerste echte grote aankoop qua Servische spelers die we terughalen naar Servië. Carevic was wel oke, maar geen topper. Svilar mocht weg uit Italie en daarmee hebben we weer een Servische speler erbij in de selectie.

Zullen nog wel wat transfers komen, want Man United komt zojuist met 25 miljoen voor Ratkov. Dat kunnen we niet afslaan.

20230804122452_1.thumb.jpg.d1bc3aeb2663ed02f343a6ab85c4316c.jpg

Geplaatst

simage.thumb.png.d580771b0a9c814af83a5e38ce5ea5e1.png

Wat een verschrikkelijke thriller, maar door de treffer in de 89e minuut van Veselin Radisavljevic winnen wij de onderlinge ontmoeting van Inter en dat betekent:

Een grote fissa in dit gedeelte van Milaan!

image.thumb.png.a2799f6828c679e963932c4a120a5e51.png

Geplaatst

Met de editor van elke gemeente één club gemaakt en spelers terug gezet naar hun geboortegemeente. Nu kijken of ik mijn geboortegemeente naar de top kan krijgen:classic_laugh:. In totaal zitten er 341 gemeentes in, dus mis er eentje (oeps). In de laagste divisie promoveren 16 van de 21 ploegen dus zal moeten lukken om dit jaar meteen te promoveren. In de editor knutselen was leuk, maar in het spelen nu heb ik toch ook echt wel zin in. Gezien de lage interesses in mijn novelles in het verleden ga ik daar maar niet meer aan beginnen;-). (misschien toch wel, als ik er toch wel zin in heb)

Schermafbeelding 2023-08-04 132506.png

Schermafbeelding 2023-08-04 131445.png

Ps: 341 gemeentes waren wel pokkewerk om te maken.

bewerkt door schermnaamalingebruik

Geplaatst

30 augustus in mijn debuutseizoen van de Premier League. We hebben ons echt versterkt en hopen nog op Jesse Lingard als ervaren rot binnen te halen komende week.

Voor nu de transfers:

21571674_Schermafbeelding2023-08-04140930.thumb.png.4ec9190ab18d1b8aa00ebc4ba7ad5c7d.png

We kregen 18 miljoen mee. Verkochten voor 17 miljoen en haalden voor 25 miljoen binnen. Wat geschoven met het salarisbudget om Madueke binnen te halen en om positief op mijn balans te blijven.

Beginnen op goal. Met een Egyptische keeper, die voor een recordbedrag van 10,25 komt. Ga deze man voor meer dan 50 miljoen verpatsen. Wat een 19-jarig talent. Komt direct op doel te staan. Screen onderstaande is van mijn doelman.

Met Edwards en Mbete heb ik twee snelle Engelse verdedigers gratis opgepikt. Ga mijn centrum worden in thuismatchen. Met Jones(newgen) haal ik een lange verdediger binnen, in mijn 5-3-2 / 3-5-2 tactiek in uitmatchen die de ballen mag wegkoppen. Mijn twee backs kwamen goedkoop van de Engelse topclubs. Lewis Hall komt als aanvallende linksback en mag doen waar hij goed in is. Kan totaal niet verdedigen namelijk. :D Op rechts komt Walters die meer mijn derde CV moet zijn in het systeem.

Op het middenveld versterkt Veljovic voor twee miljoen euro. Een steal. Echt al een stofzuiger die veel matchen gaat spelen bij ons. Kobbie Mainoo mag de spelmaker zijn op het verdedigende block en zorgen voor de aanvallende impulsen. Niet heel veel gespeeld afgelopen twee seizoenen, dus valt qua stats best tegen. Maar potentie zat nog.

Voorin is Pellegri echt mijn machine voor komend seizoen. Degradeerde met Torino en niemand had interesse in hem. Echt bijzonder. Kneitergoede statistieken voor een targetman. Had tegen Jorik al gezegd dat ik verwacht dat hij er 30 in gaat schieten dit jaar. Stel mijn tactiek op hem af.

Madueke verpieterde twee jaar in jong Chelsea. Bizar laag bedrag. Veruit mijn grootverdiener. Maar heb al mijn vertrouwen erin dat hij iets prachtigs gaat neerzetten. Echt de aanvallende dribbelaar waar ik naar op zoek was. En Engelse nationaliteit. Heerlijk.

Goldson en hopelijk Lingard moeten zorgen voor de ervaring in de ploeg. Varane is ook transfervrij, maar vraagt bizar veel geld. Dus daar begin ik nog niet aan. Meestal wel 4 30's in mijn groep zitten die de boel stabiel houden. Voor nu is het nog steeds met een kinderklas het seizoen ingaan.

Screens enzo verder hoor ik wel. ;c

Brengt ons tot de volgende selectie:

1310846846_Schermafbeelding2023-08-04135715.thumb.png.33f3be97132c1abda58cc4cab8780562.png

Heel veel Engelse nationaliteit. Erg blij mee. Verder super jong en veel newgens al. Mits fitte selectie, ga ik veel newgens laten spelen in de -18 elke week.

1169384436_Schermafbeelding2023-08-04141918.png.31808179b88617268d9fd568fffef3da.png

Mijn tactiek volgend jaar in thuismatchen en in de bekertoernooien. Afgestemd op mijn selectie. Ga onwijs aanvallend spelen qua drukzetten, daarom de keeper op aanvallen. De 7-8 blunders die hij gaat maken, neem ik op de koop toe. Op links staat eigenlijk een middenvelder, dus die mag aanvallen. Stofzuiger op het middenveld, omdat ik twee perfecte jongens ervoor heb. Madueke die op rechts voor de 1 op 1 mag zorgen en op links komt mijn Poolse vriend vooral naar binnen. Targetman omdat het al een gek werkte in mijn game met Anderlecht met Lucca.

1818673379_Schermafbeelding2023-08-04135935.png.e29428b198a92e676212b754686c26c9.png

Resulterend in de openingsmaand op een keurige vierde plek. Alleen verloren bij Arsenal uit. Gewonnen van West Ham, Leeds, Bournemouth en Leicester.

Schermafbeelding 2023-08-04 142336.png

Geplaatst

Wat een heerlijke selectie zeg @Dansmeister mooi ook om te zien dat je zoveel Engelse spelers hebt weten te halen. :D Ben benieuwd hoe ver je het weet te schoppen in je eerste seizoen.

Geplaatst

Ik ben wel eens nieuwsgierig van wat mensen van deze tactiek vinden. (Mochten er meer screenshots nodig zijn, geen probleem).

Met deze tactiek 3 seizoenen meer dan succes gehad. We zijn gepromoveerd naar de Premier League, winnen de eerste wedstrijd thuis tegen Arsenal overtuigend met 2-0, maar vanaf daar stort het helemaal in en staan we met 8 punten uit 11 wedstrijden onder de degradatie streep.

Dingen die mee kunnen spelen zijn:

- 6 nieuwe basisspelers t.o.v. vorig seizoen.

- Volgens de XG stand en de Xpts hebben we 6 doelpunten te weinig gescoord en hadden we recht op 5 punten meer.

- 5 basisspelers waren ronde de start van de competitie geblesseerd. Mijn nieuwste aankoop een wonderkid spits is alweer geblesseerd.

Ik zit zelf te denken om de BVM om te zetten naar een Anker.

Ik hoor graag wat jullie zien / denken hierover.

image.thumb.png.2cdc0080132bf101bd390258738de462.png

Geplaatst
48 minuten geleden zei Dansmeister:

30 augustus in mijn debuutseizoen van de Premier League. We hebben ons echt versterkt en hopen nog op Jesse Lingard als ervaren rot binnen te halen komende week.

Voor nu de transfers:

21571674_Schermafbeelding2023-08-04140930.thumb.png.4ec9190ab18d1b8aa00ebc4ba7ad5c7d.png

We kregen 18 miljoen mee. Verkochten voor 17 miljoen en haalden voor 25 miljoen binnen. Wat geschoven met het salarisbudget om Madueke binnen te halen en om positief op mijn balans te blijven.

Beginnen op goal. Met een Egyptische keeper, die voor een recordbedrag van 10,25 komt. Ga deze man voor meer dan 50 miljoen verpatsen. Wat een 19-jarig talent. Komt direct op doel te staan. Screen onderstaande is van mijn doelman.

Met Edwards en Mbete heb ik twee snelle Engelse verdedigers gratis opgepikt. Ga mijn centrum worden in thuismatchen. Met Jones(newgen) haal ik een lange verdediger binnen, in mijn 5-3-2 / 3-5-2 tactiek in uitmatchen die de ballen mag wegkoppen. Mijn twee backs kwamen goedkoop van de Engelse topclubs. Lewis Hall komt als aanvallende linksback en mag doen waar hij goed in is. Kan totaal niet verdedigen namelijk. Op rechts komt Walters die meer mijn derde CV moet zijn in het systeem.

Op het middenveld versterkt Veljovic voor twee miljoen euro. Een steal. Echt al een stofzuiger die veel matchen gaat spelen bij ons. Kobbie Mainoo mag de spelmaker zijn op het verdedigende block en zorgen voor de aanvallende impulsen. Niet heel veel gespeeld afgelopen twee seizoenen, dus valt qua stats best tegen. Maar potentie zat nog.

Voorin is Pellegri echt mijn machine voor komend seizoen. Degradeerde met Torino en niemand had interesse in hem. Echt bijzonder. Kneitergoede statistieken voor een targetman. Had tegen Jorik al gezegd dat ik verwacht dat hij er 30 in gaat schieten dit jaar. Stel mijn tactiek op hem af.

Madueke verpieterde twee jaar in jong Chelsea. Bizar laag bedrag. Veruit mijn grootverdiener. Maar heb al mijn vertrouwen erin dat hij iets prachtigs gaat neerzetten. Echt de aanvallende dribbelaar waar ik naar op zoek was. En Engelse nationaliteit. Heerlijk.

Goldson en hopelijk Lingard moeten zorgen voor de ervaring in de ploeg. Varane is ook transfervrij, maar vraagt bizar veel geld. Dus daar begin ik nog niet aan. Meestal wel 4 30's in mijn groep zitten die de boel stabiel houden. Voor nu is het nog steeds met een kinderklas het seizoen ingaan.

Screens enzo verder hoor ik wel. ;c

Brengt ons tot de volgende selectie:

1310846846_Schermafbeelding2023-08-04135715.thumb.png.33f3be97132c1abda58cc4cab8780562.png

Heel veel Engelse nationaliteit. Erg blij mee. Verder super jong en veel newgens al. Mits fitte selectie, ga ik veel newgens laten spelen in de -18 elke week.

1169384436_Schermafbeelding2023-08-04141918.png.31808179b88617268d9fd568fffef3da.png

Mijn tactiek volgend jaar in thuismatchen en in de bekertoernooien. Afgestemd op mijn selectie. Ga onwijs aanvallend spelen qua drukzetten, daarom de keeper op aanvallen. De 7-8 blunders die hij gaat maken, neem ik op de koop toe. Op links staat eigenlijk een middenvelder, dus die mag aanvallen. Stofzuiger op het middenveld, omdat ik twee perfecte jongens ervoor heb. Madueke die op rechts voor de 1 op 1 mag zorgen en op links komt mijn Poolse vriend vooral naar binnen. Targetman omdat het al een gek werkte in mijn game met Anderlecht met Lucca.

1818673379_Schermafbeelding2023-08-04135935.png.e29428b198a92e676212b754686c26c9.png

Resulterend in de openingsmaand op een keurige vierde plek. Alleen verloren bij Arsenal uit. Gewonnen van West Ham, Leeds, Bournemouth en Leicester.

Schermafbeelding 2023-08-04 142336.png

image.thumb.png.80ce65eb0239b79022e0780a00f00b0d.png

Qua rollen wel ietsje anders maar wel tevreden zeg maar :D Ook voor het eerst dat Evjen een goede wedstrijd speelt.