Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst

We hebben onze Scandinavische enclave in de winterstop nog maar is vergroot. Hugo Larsson, Filip Bundgaard, Sebastian Nanasi en Dennis Gjengaar komen onze kant op. Helaas grepen we naast Vetlesen en Lund, maar we mogen niet klagen. :D 

Geplaatst

Kun je iets doen als je club een transfer blokkeert? De speler in kwestie komt niet door de medische keuring vanwege een blessure. 

Geplaatst
1 uur geleden zei nasje92:

Vraagje; kun je in fm ergens in een overzicht vinden van je gemaakte beloftes richting spelers?

Yes. Op je homepage heb je bovenin een uitklapmenu dingetje met Beloftes als in je in het Nederlands speelt

image.thumb.png.ab87da1450c2401b263fef82631d6128.png

Geplaatst

Is dat iets nieuw sinds de laatste update dat het onmogelijk is om spelers 2 seizoenen op rij te huren? Telkens de melding dat de club ze in een andere omgeving wil zien. Irritant is dat.

Geplaatst
2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

We hebben onze Scandinavische enclave in de winterstop nog maar is vergroot. Hugo Larsson, Filip Bundgaard, Sebastian Nanasi en Dennis Gjengaar komen onze kant op. Helaas grepen we naast Vetlesen en Lund, maar we mogen niet klagen. :D 

Spoiler

Pokemon Scarlet and Violet: Best Natures for Haunter and Gengar - Press  SPACE to Jump

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

b0066b18802365e3368b479ad2289d4c.png

Schijnbaar had ik de vervanger van Sroka - Die diepe spits waar ik zo ontevreden over was - al in huis :D 

Geplaatst

Spelen jullie alle wedstrijden zelf of simuleren jullie? Zoja, wat voor wedstrijden simuleren jullie? Als je jeugdspelers minuten wilt laten maken kan je de wedstrijd beter zelf spelen denk ik?

Geplaatst

4182998c3848f006a1c609e3775a7335.png

De tijd is gekomen om het nationale team er nu ook bij te nemen. Zitten relatief gezien aardige (potentiële) spelers tussen nu

Geplaatst

17b4f6bfd7fbf6a683f84bdb0ce21398.jpg

Zo, deze wedstrijd was wel een rollercoaster. Eerst in de 93e minuut toch de 1-0 tegen krijgen maar ze terug pakken in de 122e minuut in de verlenging. Door naar de halve finale (voor het eerst in deze save)

Geplaatst
2 uur geleden zei Santiagoal:

Spelen jullie alle wedstrijden zelf of simuleren jullie? Zoja, wat voor wedstrijden simuleren jullie? Als je jeugdspelers minuten wilt laten maken kan je de wedstrijd beter zelf spelen denk ik?

Ik speel alles of ik moet een grote voorsprong hebben en mijn wissels hebben gedaan, dan kan het wel eens zijn dat ik op instant result knop duw. Of ik moet aan het einde van de competitie zitten en nergens nog voor spelen.

image.thumb.png.276ce173709be7302d51aae2e4f30704.png

Geplaatst
45 minuten geleden zei FMNOOB:

60081168_FMNOOB_Inbox-74.thumb.png.63fed21f0036926ec5ea9f3df5399435.png

Onderweg naar Griekenland en bij de eerste tussenstop, op de lokale camping al een prijs gewonnen!!

#MU Zomervakantiechallenge!

Zelf ook met Dresden bezig. Leuke transfers gedaan?

Geplaatst
30 minuten geleden zei Michiel RAFC:

Zelf ook met Dresden bezig. Leuke transfers gedaan?

Geen enkele. Bewust gekozen om de 1ste window de transfermarkt gesloten te houden en de knip gehouden in de winter. Stond toen al riant voor in de competitie en in de beker Herta BSC en Bayer Leverkusen verslagen. Prima seizoen dus.

Ben van plan om zo snel mogelijk van land naar land te verhuizen, dus geen lange termijnplannen voor mijn clubs.

Geplaatst

Wat een heerlijke speler is dat geworden Junior Adamu. 

Seizoen 25/26 en gewoon 1e spits bij Ajax. 

Denk dat deze speler niet heel bekend is bij de meesten. 

Misschien toch wat meer scouten in Oostenrijk:classic_sleep:

Spoiler

1831790957_Schermafbeelding2023-08-05om21_47_34.thumb.png.5aa979e3646d60248109a56b52b16cac.png

Geplaatst

Denk toch wel mijn grootste triomph in mijn FM geschiedenis. Preseason prediction van 8ste/9de, maar compleet onverwachts de titel binnengehaald.  Een wereldklasse keeper achteraan doet veel. 

image.thumb.png.5e5e5cdbfc58c83f6972299cbcae4049.png

Eerder ook al caraboa cup op een diefje gewonnen, en heb nog zicht op Europa league+FAcup. Opeens gewoon klikte alles en win je matchen die je eerder had kunnen verliezen

Zal eens een update posten in show je save later

Geplaatst
15 minuten geleden zei Copywriter:

Wat een heerlijke speler is dat geworden Junior Adamu. 

Seizoen 25/26 en gewoon 1e spits bij Ajax. 

Denk dat deze speler niet heel bekend is bij de meesten. 

Misschien toch wat meer scouten in Oostenrijk:classic_sleep:

Inhoud verbergen

1831790957_Schermafbeelding2023-08-05om21_47_34.thumb.png.5aa979e3646d60248109a56b52b16cac.png

Die stats zijn niet eerste spits Ajax waardig, maar als het werkt.

Geplaatst

28f1c9ab67abd094f76a3887bf2f0fce.png

Strafschoppen zijn mij wederom niet gunstig gezind. Ik heb dit bijgehouden de hele save. In Europa heb ik nu 8x een strafschoppenserie moeten spelen. 8x waarvan er maar 2 zijn gewonnen

23dad0dc8b074acf1efd6b6f06f041de.png

Desondanks wel het doel bereikt van dit seizoen, de 15e plaats is weer van ons. Je kunt dus wel spreken van gemengde gevoelens