Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Op 3-8-2023 om 11:27 zei Sanel:

Seizoen 1 met Trento (Serie C). Lange tijd dat ik een LLM game in Italië heb gespeeld.

7e55e1fe9fef4600c70b812a89a883fc.png

Brighenti die er even 30+ inprikt. 

0585babec2c1cd5a203ac36ea088370b.jpg

Seizoen 2, kampioenschap misgelopen maar who cares. Serie A is nu officieel.

f9c47df9120122d1610a747352f016c9.png

Geplaatst
16 minuten geleden zei Sanel:

Seizoen 2, kampioenschap misgelopen maar who cares. Serie A is nu officieel.

f9c47df9120122d1610a747352f016c9.png

Samed Bazdar al binnen? ;) 

Geplaatst
6 minuten geleden zei Thierryvane:

Samed Bazdar al binnen? ;) 

Nee, maar wat is dit in hemelsnaam. Is hij van deze recente patch?

34c58c636a1b3186fb52f02a0ed1489b.png

Bazdar is hier niet zo goed. Kovacevic van Cukaricki wil ik wel graag, heeft al een overstap gemaakt met een afkoopsom van 4 mil. Is de nieuwe Vidic ingame. Betwijfel of ik zn afkoopsom kan activeren maar wil 'm wel graag.

ffc7ac4e5d008c68bf75f6adffd97348.png

bewerkt door Sanel

Geplaatst
Op 3-8-2023 om 18:24 zei Nom de Guerre:

Drop it like it's hot...

Tot het tegen je eigen club keert.. 😊

@Dansmeister @bas huijsmans jullie kijken zelf naar spelers, neem ik aan, of geloven jullie jullie scouts?

Want in het begin komt niemand naar je club, tenzij je "interesse in transfer" aanduidt. 

BTW: geen verrassing, gedegradeerd. Maar ben nog bij de club, die serieuze schulden heeft.. 

Geplaatst
1 uur geleden zei xanderoo:

Tot het tegen je eigen club keert.. 😊

@Dansmeister @bas huijsmans jullie kijken zelf naar spelers, neem ik aan, of geloven jullie jullie scouts?

Want in het begin komt niemand naar je club, tenzij je "interesse in transfer" aanduidt. 

BTW: geen verrassing, gedegradeerd. Maar ben nog bij de club, die serieuze schulden heeft.. 

Ik kijk sowieso naar de spelers die ik wil halen ja. Ik deel mijn scouting in per rol die ik wil hebben in mijn tactiek. Voor mij is de rol belangrijker dan de stats vaak. ;c

Geplaatst
13 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wil je niet eens een keer Strikerless komen lullen in de podcast, Dans? ;) 

Haha ik speel dit seizoen geen strikerless. ;c

Als je mij een PM stuurt met wat de onderwerpen zijn en op welke dagen, ga ik ruimte maken in mijn agenda om een avond op te nemen.

Geplaatst

716123583_SpartaPrague_.thumb.png.ea07cc0ae8743bd115fdaff1789bd6ec.png

Mijn volgende tussenstop. Halverwege mijn tweede seizoen verassend op een promotieplek naar de Bundesliga, maar deze kans wil ik niet laten liggen. Sparta Praag ontsloeg haar trainer, maar ik zie niet zo snel waar de problemen waren. In de CL uitgeschakeld, maar met een minimale achterstand op de nummer 1/ aartsrivaal Slavia. Toevallig, komt er net een tweeluik in de competitie tegen ze. 

#MU Zomervakantiechallenge!

Geplaatst
21 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Wil je niet eens een keer Strikerless komen lullen in de podcast, Dans? ;) 

Ik wil dit seizoen ook wel weer eens een avond lullen, maar niet over Strikerless tactieken. :D

Geplaatst
19 uur geleden zei Sanel:

Nee, maar wat is dit in hemelsnaam. Is hij van deze recente patch?

34c58c636a1b3186fb52f02a0ed1489b.png

Bazdar is hier niet zo goed. Kovacevic van Cukaricki wil ik wel graag, heeft al een overstap gemaakt met een afkoopsom van 4 mil. Is de nieuwe Vidic ingame. Betwijfel of ik zn afkoopsom kan activeren maar wil 'm wel graag.

ffc7ac4e5d008c68bf75f6adffd97348.png

Ik speel met een game in Servie en zoals je daar Kovacevic hebt, zo blijft die ook ongeveer wel. Bazdar daarentegen, is wel aardig ontwikkeld. 

Geplaatst
Op 4-8-2023 om 15:10 zei Kevinoz87:

Ik ben wel eens nieuwsgierig van wat mensen van deze tactiek vinden. (Mochten er meer screenshots nodig zijn, geen probleem).

Met deze tactiek 3 seizoenen meer dan succes gehad. We zijn gepromoveerd naar de Premier League, winnen de eerste wedstrijd thuis tegen Arsenal overtuigend met 2-0, maar vanaf daar stort het helemaal in en staan we met 8 punten uit 11 wedstrijden onder de degradatie streep.

Dingen die mee kunnen spelen zijn:

- 6 nieuwe basisspelers t.o.v. vorig seizoen.

- Volgens de XG stand en de Xpts hebben we 6 doelpunten te weinig gescoord en hadden we recht op 5 punten meer.

- 5 basisspelers waren ronde de start van de competitie geblesseerd. Mijn nieuwste aankoop een wonderkid spits is alweer geblesseerd.

Ik zit zelf te denken om de BVM om te zetten naar een Anker.

Ik hoor graag wat jullie zien / denken hierover.

image.thumb.png.2cdc0080132bf101bd390258738de462.png

Iemand met een idee? Ik zou graag in dit type formatie willen blijven spelen (3-5-2 / 5-3-2). 

Mijn wingers worden amper betrokken in het spel en komen niet verder dan 1 en 2 assists. Vorige seizoenen was dit anders. 

Als ik meer balbezit heb dan de tegenstander lijkt het alsof we compleet overklast worden qua aanvallen en schoten op goal. 

Heb ik geen balbezit kom ik helemaal niet in de buurt van de goal van de tegenstander. 

We verliezen wedstrijd op wedstrijd en aanknopingspunten zijn ver te zoeken. Heb al een DM doorgeschoven naar het middenveld, om meer grip en meer aanvallende mogelijkheden te krijgen, maar dit komt er niet uit. 

Ik weet dat ik qua selectie het minste heb te besteden. Heb een team met een gemiddelde van 23 jaar oud. Maar dat er geen enkel resultaat behaald wordt frustreert me enorm. 

Geplaatst
Op 2-8-2023 om 18:19 zei xanderoo:

Ik had/heb ook een schitterende tactiek, maar die stopte opeens met werken na 4 keer gepromoveerd te zijn, en 1 keer net niet. Geen idee of vorige tips geholpen zou hebben, maar heb vaak het gevoel dat ik vanalles geprobeerd heb/had.

Na 5 wedstrijden was de tactiek weer uitgewerkt, ik heb nu in het nieuwe seizoen wel 433 aangehouden maar de instructies aangepast (meer korte passes ipv langere diepe passes) en nu in het nieuwe seizoen werkt deze ineens weer. Zal ook vaak met geluk te maken hebben..

Geplaatst

De vervanger van Ratkov, kwam voor voor 5.5 miljoen over van Rode ster.

Win win win situatie, we pakken 20 miljoen tussen Ratkov en deze man, we verzwakken een concurrent en hij is Servisch met potentie. Prima zo.

20230807134433_1.thumb.jpg.03262c2b4f00430919e9f87cc6298c5a.jpg

Geplaatst

Het eerste zilverwerk met Servië is binnen. In de allerlaatste wedstrijd van Tadic als prof voetballer. 135 Interlands, 35 doelpunten. Legende. Helaas konden we het in de halve finale niet bolwerken tegen Brazilië, maar we pakten wel het brons tegen Ivoorkust:

20230807182320_1.thumb.jpg.e4a12c1dbb230b733d3a85336b5dad48.jpg

Uiteraard was het die andere Dusan die het verschil maakte. Was in de halve finale ook geschorst, en dat heeft ons opgebroken. 

Geplaatst

Hmm.. met Utrecht redelijk begonnen in het 4e seizoen. 13 uit 6. Maar een nederlaag bij NEC opgelopen. Voor de wedstrijd was het team het niet eens met de opstelling. Die had ik inderdaad gewijzigd omdat er een aantal vermoeid waren na de conference league wedstrijd tegen Maccabi (0-2 winst). Dus ik was genoodzaakt alleen kostte dit me wel dure punten bij NEC. Hoe lossen jullie dit op?

Geplaatst
24 minuten geleden zei JaimeFM:

Hmm.. met Utrecht redelijk begonnen in het 4e seizoen. 13 uit 6. Maar een nederlaag bij NEC opgelopen. Voor de wedstrijd was het team het niet eens met de opstelling. Die had ik inderdaad gewijzigd omdat er een aantal vermoeid waren na de conference league wedstrijd tegen Maccabi (0-2 winst). Dus ik was genoodzaakt alleen kostte dit me wel dure punten bij NEC. Hoe lossen jullie dit op?

Brede kern hebben. En je niet aantrekken wat de ploeg denkt :p

Geplaatst

De doelmannen van het Nederlands elftal.. Bijlow, Noppert en deze man. :cab: Bijlow is nog steeds de keeper van Feyenoord, Noppert en Bayazit keepen allebei in de MLS :D Flekken is de eerste keeper van Parma, wat laatste staat in de Serie A.

380b9e14f5c510794ee5e9edd35d71b3.png

d34bf9599b057dd8912b96f5a9045959.png

Ook al een keer Maarten Paes bij Oranje gezien, maar deze keeper is voor mij een complete onbekende. ;c

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

Kampioen en dus promotie! Verwacht een vrij drukke transferperiode, want er met tien spelers zal zeer waarschijnlijk niet verlengd worden en drie huurlingen gaan terug naar hun club. Er moet dus het nodige bij.

36d5bce6d120364b3118b81a9089c797.png

Geplaatst

Dwaas spel. Sta je met 8 punten of meer los aan de leiding, en slagen ze er nog niet in om te promoveren..