Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
15 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.ea09cdfbb15453e5b1cc7976763e9ec5.png

Flinke statistieken op je 16e hoor.  

Speel je nog met een oude update maat? In mijn game (en ook die van @Marvin, zie linkje) kan hij een stuk beter dribbelen etc.

Geplaatst
7 minuten geleden zei Thierryvane:

Speel je nog met een oude update maat? In mijn game (en ook die van @Marvin, zie linkje) kan hij een stuk beter dribbelen etc.

Ik heb alleen de transferupdate niet ingesteld, maar als dat betekend dat Schwartau een stuk minder is wordt dat deze game opnieuw opstarten. :D 

Geplaatst
49 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik heb alleen de transferupdate niet ingesteld, maar als dat betekend dat Schwartau een stuk minder is wordt dat deze game opnieuw opstarten.  

Nou, start maar opnieuw. Leg de screens maar naast elkaar.. haha! :D

Geplaatst
14 minuten geleden zei Marvin:

Nou, start maar opnieuw. Leg de screens maar naast elkaar.. haha! 

Heftig groot verschil, weet niet wat er fout is gegaan maar goed. We zijn opnieuw gestart, betekend wel dat we geen Europees spelen maar dat maken we hopelijk goed met een kampioenschap :D 

Geplaatst
  • Auteur
17 minuten geleden zei Arezo:

Oh?!

image.thumb.png.c9af561d4e1c83e047cb5b4367f81409.png

Huh speel jij nog FM? :D 

Lekker man!

Hier ook een mooi avontuur gestart. Kon het niet laten ;c 

image.png.c48288cb568ddcfe0a2bb9ea4e4615d9.png

Geplaatst
4 minuten geleden zei Fantasy:

Huh speel jij nog FM?  

Lekker man!

Hier ook een mooi avontuur gestart. Kon het niet laten  

Ja ineens weer zin. Lekker Bjarn. Ben jij al 31 joh?! Je ziet er echt veel jonger uit in het echt.

Geplaatst
  • Auteur
11 minuten geleden zei Arezo:

Ja ineens weer zin. Lekker Bjarn. Ben jij al 31 joh?! Je ziet er echt veel jonger uit in het echt.

Lekker zin houden dan!

En nee, 30 eigenlijk. Weet niet waarom ik in FM een ander geboortejaar heb gepakt :mrgy: 

Geplaatst
2 uur geleden zei Fantasy:

Huh speel jij nog FM?  

Lekker man!

Hier ook een mooi avontuur gestart. Kon het niet laten ;c 

Veel plezier! Welke database gebruik je? Kan me niet voorstellen dat ze standaard speelbaar zijn,

Geplaatst
  • Auteur
3 minuten geleden zei 19CH98:

Veel plezier! Welke database gebruik je? Kan me niet voorstellen dat ze standaard speelbaar zijn,

Die van AroundTheGlobe. Wel met de standaard FM database eraan gekoppeld en niet met de laatste patch. 

Geplaatst
Op 4-8-2023 om 14:26 zei Dansmeister:

30 augustus in mijn debuutseizoen van de Premier League. We hebben ons echt versterkt en hopen nog op Jesse Lingard als ervaren rot binnen te halen komende week.

Voor nu de transfers:

21571674_Schermafbeelding2023-08-04140930.thumb.png.4ec9190ab18d1b8aa00ebc4ba7ad5c7d.png

We kregen 18 miljoen mee. Verkochten voor 17 miljoen en haalden voor 25 miljoen binnen. Wat geschoven met het salarisbudget om Madueke binnen te halen en om positief op mijn balans te blijven.

Beginnen op goal. Met een Egyptische keeper, die voor een recordbedrag van 10,25 komt. Ga deze man voor meer dan 50 miljoen verpatsen. Wat een 19-jarig talent. Komt direct op doel te staan. Screen onderstaande is van mijn doelman.

Met Edwards en Mbete heb ik twee snelle Engelse verdedigers gratis opgepikt. Ga mijn centrum worden in thuismatchen. Met Jones(newgen) haal ik een lange verdediger binnen, in mijn 5-3-2 / 3-5-2 tactiek in uitmatchen die de ballen mag wegkoppen. Mijn twee backs kwamen goedkoop van de Engelse topclubs. Lewis Hall komt als aanvallende linksback en mag doen waar hij goed in is. Kan totaal niet verdedigen namelijk. :D Op rechts komt Walters die meer mijn derde CV moet zijn in het systeem.

Op het middenveld versterkt Veljovic voor twee miljoen euro. Een steal. Echt al een stofzuiger die veel matchen gaat spelen bij ons. Kobbie Mainoo mag de spelmaker zijn op het verdedigende block en zorgen voor de aanvallende impulsen. Niet heel veel gespeeld afgelopen twee seizoenen, dus valt qua stats best tegen. Maar potentie zat nog.

Voorin is Pellegri echt mijn machine voor komend seizoen. Degradeerde met Torino en niemand had interesse in hem. Echt bijzonder. Kneitergoede statistieken voor een targetman. Had tegen Jorik al gezegd dat ik verwacht dat hij er 30 in gaat schieten dit jaar. Stel mijn tactiek op hem af.

Madueke verpieterde twee jaar in jong Chelsea. Bizar laag bedrag. Veruit mijn grootverdiener. Maar heb al mijn vertrouwen erin dat hij iets prachtigs gaat neerzetten. Echt de aanvallende dribbelaar waar ik naar op zoek was. En Engelse nationaliteit. Heerlijk.

Goldson en hopelijk Lingard moeten zorgen voor de ervaring in de ploeg. Varane is ook transfervrij, maar vraagt bizar veel geld. Dus daar begin ik nog niet aan. Meestal wel 4 30's in mijn groep zitten die de boel stabiel houden. Voor nu is het nog steeds met een kinderklas het seizoen ingaan.

Screens enzo verder hoor ik wel. ;c

Brengt ons tot de volgende selectie:

1310846846_Schermafbeelding2023-08-04135715.thumb.png.33f3be97132c1abda58cc4cab8780562.png

Heel veel Engelse nationaliteit. Erg blij mee. Verder super jong en veel newgens al. Mits fitte selectie, ga ik veel newgens laten spelen in de -18 elke week.

1169384436_Schermafbeelding2023-08-04141918.png.31808179b88617268d9fd568fffef3da.png

Mijn tactiek volgend jaar in thuismatchen en in de bekertoernooien. Afgestemd op mijn selectie. Ga onwijs aanvallend spelen qua drukzetten, daarom de keeper op aanvallen. De 7-8 blunders die hij gaat maken, neem ik op de koop toe. Op links staat eigenlijk een middenvelder, dus die mag aanvallen. Stofzuiger op het middenveld, omdat ik twee perfecte jongens ervoor heb. Madueke die op rechts voor de 1 op 1 mag zorgen en op links komt mijn Poolse vriend vooral naar binnen. Targetman omdat het al een gek werkte in mijn game met Anderlecht met Lucca.

1818673379_Schermafbeelding2023-08-04135935.png.e29428b198a92e676212b754686c26c9.png

Resulterend in de openingsmaand op een keurige vierde plek. Alleen verloren bij Arsenal uit. Gewonnen van West Ham, Leeds, Bournemouth en Leicester.

Schermafbeelding 2023-08-04 142336.png

Hoe zien je instructies er eigenlijk uit? Lijkt me namelijk wel een fijne tactiek..

Geplaatst

717152be74c84214256080a1c47c53ba.png

dd1f3ed90be68adf4603f584756bde3f.png

Zo, dit record hebben we mooi te pakken. Voelt wel een beetje als cheaten met 3 voorrondes (dus 6 gratis wedstrijden) en het gelijke spel in de finale afgelopen seizoen. Die verloren we met penalty's maar dat telt schijnbaar niet mee

Geplaatst
9 uur geleden zei Steels:

Hoe zien je instructies er eigenlijk uit? Lijkt me namelijk wel een fijne tactiek..

Zal het vanavond laten zien als ik thuis ben.

Dan het seizoen afmaken. Nog 4 speelrondes in de PL. 1 punt achter Arsenal. 

TV gif. Jason Sudeikis as Ted in Ted Lasso, reaches up to a sign over the door frame and slaps it as he exits. The sign says, "Believe" in sharpie.

Geplaatst
7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.57f468afe614daf9decf357df458b45d.png

Hoogmoed komt voor de val. Memphis Omoijuanfo dacht wel effkes een panenka te doen. ;c;c;c 

Omo ken ik ook nog van mijn Molde save vorig jaar geloof ik dat dat was. Leuk spitsje

Geplaatst
5 minuten geleden zei Lensherr:

Omo ken ik ook nog van mijn Molde save vorig jaar geloof ik dat dat was. Leuk spitsje

image.thumb.png.36c221cbb5ca7f2f134bac712320c864.png

Lekker grote spits, na één seizoen bij Rode Ster door Brondby naar Denemarken gehaald en daar doet die het wel aardig zoals je kan zien. :D Had in Noorwegen in 2021 ook een monster jaar met 27 goals in 29 wedstrijden. Kan achter hem mooi een spits opleiden.

Geplaatst

Utrecht haalt ff een 35-jarige Neymar gratis op :D

d5ac590af0d75d70c3d9a11b93795995.png

edit; Z'n eerste wedstrijd is tegen mij, en hij heeft er na 2 minuten al een strafschop inliggen :cab:

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

image.thumb.png.5500c864db5331d40c97e17bef89701b.png

4 wedstrijden voor het einde is het al beslist. :D Weet niet wat Kopenhagen en Mietjesland dachten maar dit was wel heel easy. :D 

image.thumb.png.a5e1c73ec7b80d7bf25597b46ccda3b5.png

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.5500c864db5331d40c97e17bef89701b.png

4 wedstrijden voor het einde is het al beslist.  Weet niet wat Kopenhagen en Mietjesland dachten maar dit was wel heel easy.  

image.thumb.png.a5e1c73ec7b80d7bf25597b46ccda3b5.png

Voel je vrij om je tactiek eens te delen met alle volgers.

Want jij brengt elke club naar grote successen.

Geplaatst
13 minuten geleden zei SpartaPiet:

Voel je vrij om je tactiek eens te delen met alle volgers.

Want jij brengt elke club naar grote successen.

Oeh, het voelt nu net alsof ik versierd wordt op een voetbal forum maar vooruit. Ondertussen ook de bekert nog even gepakt.

image.thumb.png.2d0f14907f27e9af0e0f64f94411d5a8.png

Tactiek is gebaseerd op de tactieken die hier wel eens de revue hebben gepasseerd maar dan net een tikkeltje anders:

image.png.140031e8b00a9bd24a94e1564b63b120.png

Verdere spelersinstructies: Daramy (ren voor je leven en schiet vooral niet van afstand), buitenspelers + backs pleur die bal naar de spits en geef zoveel mogelijk voorzetten als je kan. :D