Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
43 minuten geleden zei Daniell:

Proficiat Jorn, was een mooie save! Weet je al wat je gaat doen in FM23? @Mordurette

Zit aan een Building a Nation save te denken in Tsjechië. Sparta Praag lijkt me een leuke optie. Helemaal ben ik er nog niet uit. Elke editie zou ik ook wel een Bilbao game willen doen maar iets houd me altijd weer tegen, wellicht toch de beperking dat je niet vrijuit iedere newgen kan halen.

Soort van Big Brother challenge is ook een optie met bijvoorbeeld Lokomotiv Zagreb, maar het feit dat je 4 keer tegen dezelfde tegenstander speelt ben ik een beetje klaar mee (zelfde principe als in Zwitserland).

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

0301a75b8fa3b607de6d48bf51a08ab6.png

Ook al is het FM21, het is wel echt een bekroning op mijn vastberadenheid en alle inspanningen. Leuke challenge, leuke savegame maar ben ook blij dat het erop zit want ik heb zin om weer eens wat anders te doen. Op naar FM23.

Hierboven trouwens het hele verhaal over het WK in 2034 met een uitgebreid verslag van alle wedstrijden.

Geweldig , gefeliciteerd Jorn!!!:t::cheer:

Geplaatst
1 uur geleden zei Mordurette:

Ook al is het FM21, het is wel echt een bekroning op mijn vastberadenheid en alle inspanningen. Leuke challenge, leuke savegame maar ben ook blij dat het erop zit want ik heb zin om weer eens wat anders te doen. Op naar FM23.

Hierboven trouwens het hele verhaal over het WK in 2034 met een uitgebreid verslag van alle wedstrijden.

Poh. Held.

Geplaatst

Starten aan de kampioenswedstrijd met een bijna volledig B-elftal.. had het liever niet gedaan, maar de return van de halve finale in de CL staat over een paar dagen op het programma en ik heb al mijn spelers nodig tegen Bayern München.

image.png.d89ddf82b9c9169be2cb64158066e446.png

Edit:

Dat is twee op een rij!

image.thumb.png.721a4ef5a2b9170cc4cd00130ddde1fd.png

bewerkt door MNie

Geplaatst
1 uur geleden zei MNie:

Starten aan de kampioenswedstrijd met een bijna volledig B-elftal.. had het liever niet gedaan, maar de return van de halve finale in de CL staat over een paar dagen op het programma en ik heb al mijn spelers nodig tegen Bayern München.

image.png.d89ddf82b9c9169be2cb64158066e446.png

Edit:

Dat is twee op een rij!

image.thumb.png.721a4ef5a2b9170cc4cd00130ddde1fd.png

Ik ben zelf eigenlijk nog nooit een game gestart met een grote club (zoals Real Madrid), maar vind het altijd erg leuk om te zien hoe anderen het er vanaf brengen met zo'n club. Zo ook bij jou, lekker bezig!

Ik ben nu in de beta (puur voor de beta) begonnen met Newcastle. Ik vind het erg lastig allemaal haha. Mijn restricties voor iedere game zijn altijd: eigen jeugd heeft voorrang en aankopen mag ik doen maar alleen met de nationaliteit van het land waarin de club actief is (uitzondering: spelers tot 20 jaar mogen iedere nationaliteit hebben). Ik heb dit bij Newcastle niet als restrictie voor mijzelf opgelegd, maar vind het daardoor ook erg lastig om überhaupt aankopen te doen haha. In dit segment doe ik echt nooit aankopen.

Geplaatst
40 minuten geleden zei MarcFM1:

Ik ben zelf eigenlijk nog nooit een game gestart met een grote club (zoals Real Madrid), maar vind het altijd erg leuk om te zien hoe anderen het er vanaf brengen met zo'n club. Zo ook bij jou, lekker bezig!

Ik ben nu in de beta (puur voor de beta) begonnen met Newcastle. Ik vind het erg lastig allemaal haha. Mijn restricties voor iedere game zijn altijd: eigen jeugd heeft voorrang en aankopen mag ik doen maar alleen met de nationaliteit van het land waarin de club actief is (uitzondering: spelers tot 20 jaar mogen iedere nationaliteit hebben). Ik heb dit bij Newcastle niet als restrictie voor mijzelf opgelegd, maar vind het daardoor ook erg lastig om überhaupt aankopen te doen haha. In dit segment doe ik echt nooit aankopen.

Meestal gebruik ik de beta om de game te leren kennen met een grote club. Newcastle is ook zo een clubet centjes zat. Maar met de full release laat ik deze direct varen hoor en gaan we knallen met Leicester City.

Geplaatst
Op 31-10-2022 om 12:35 zei Daniell:

Ik maak meestal maar één schema, die gewoon goed zijn werk doet, en pas deze zo nodig aan aan de wedstrijd dagen. Ik zet de wedstrijddag op zondag en als het dan toevallig een keer op zaterdag is, schuift alles een dag op. 

Als ik twee wedstrijden heb haal ik de meest generieke sessies eruit. 

Ik heb nu dit (senioren):

image.thumb.png.75993423d164a9d023594e8a19574d6f.png

Als er dus een wedstrijd bij komt op dinsdag of woensdag, haal ik die dagen gewoon weg of de woensdag blijft staan en dan geef ik de spelers die op dinsdag gespeeld hebben handmatig een dag rust zodat de rest wel gewoon traint. 

Dus dan krijg je zoiets:

image.thumb.png.197b69f0aa1f8ceb3a6a3edbc961f97c.png

Plan je geen match review in?

Geplaatst

Vraagje; Ik heb alle stappen doorgelopen om de fakenames eruit te halen en heb een ook fix gedownload (geen idee waar deze te plaatsen). Ik blijf nu toch namen als Real San Sebastian en Atletico Pamplona tegenkomen. Wat zie ik over het hoofd?

Geplaatst
7 uur geleden zei Mordurette:

Wat een prestatie zeg! Echt goed gedaan! 

Geplaatst
41 minuten geleden zei nasje92:

Vraagje; Ik heb alle stappen doorgelopen om de fakenames eruit te halen en heb een ook fix gedownload (geen idee waar deze te plaatsen). Ik blijf nu toch namen als Real San Sebastian en Atletico Pamplona tegenkomen. Wat zie ik over het hoofd?

"Wel een fix gedownload (geen idee waar deze te plaatsen)"

Zou daar eens mee beginnen, staat bij een download altijd wel beschreven in welke map deze moet.

https://www.fmscout.com/a-fm23-real-names-license-fix.html

Als je de stappen volgt kan het gewoon niet mis gaan..

bewerkt door Jotew

Geplaatst
1 uur geleden zei FlyD:

Plan je geen match review in?

In dit geval niet omdat het mij puur en alleen om de attributen ging. Even het effect van bepaalde sessies en weekcombinaties testen ;)

Geplaatst

Nadat in de zomer mijn assistent Michael Laudrup manager werd van Barcelona moest ik op zoek naar een nieuwe rechterhand en wederom kwam ik in Scandinavië uit. Ole Gunnar Solskjaer is sinds de zomer de nieuwe assistent van PSV.

Ook op het veld zijn er wat veranderingen doorgevoerd deze zomer. Gakpo mocht voor 100 miljoen richting Arsenal waar hij tot nu toe wel aan spelen toekomt maar geen onuitwisbare indruk achterlaat. Max leverde 17,5 miljoen op met zijn transfer richting Lille en met de transfers van GutiBaumgartlBruma en Jevon Simons mochten we nog eens 21 miljoen toevoegen aan de balans.

De vervanger van Gakpo is Schjelderup, die 8,75 miljoen kostte. Nathan is de meer aanvallende rechtsback die ontbrak in de selectie en kostte 8 miljoen. Met Kiwior haalden we nog een klasse centrale verdediger die ook links en als verdedigende middenvelder uit de voeten kan, de Pool kostte ons 8,5 miljoen. 

Miguel Gutierrez is qua naam de opvolger van die andere Guti maar qua positie die van Max. Hij was met 16 miljoen de op een na duurste aankoop want voor Gourna-Douath legden we 21,5 miljoen neer. Een nieuw clubrecord maar hij past als verdedigende middenvelder perfect naast of achter Veerman en Simons.

Ben toch wel erg blij met het team dat er nu staat :D We wisselen deze formatie af met een 4-2-3-1 met DM's en een 4-1-3-2. Nu maar hopen dat we de resultaten van sommigen anderen in de CL kunnen gaan evenaren :classic_ohmy:

image.png.afa08da08b56f4ee32f7e49ff2fe0750.png

Geplaatst
2 minuten geleden zei Willem:

@Mordurette Hij heeft zich flink doorontwikkeld :D

image.thumb.png.467b0b17b99abb7d1cef0479a789f02b.png

Dat zijn leuke attributen ja. Jakob is zijn voornaam, toch? Dan hebben we het in ieder geval over dezelfde 😅.

Van welke club heb je hem gehaald?

Geplaatst

Wat denken jullie hoeveel zwaarder een groene attribuut meetelt ten opzichte van een blauwe? Is dat rond de 10%, rond de 20% of moet ik eerder aan 50-60% denken? 

image.png.fb92181e45479d99ed293fdea0ced9a2.png