Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Oeh, het voelt nu net alsof ik versierd wordt op een voetbal forum maar vooruit. Ondertussen ook de bekert nog even gepakt.

image.thumb.png.2d0f14907f27e9af0e0f64f94411d5a8.png

Tactiek is gebaseerd op de tactieken die hier wel eens de revue hebben gepasseerd maar dan net een tikkeltje anders:

image.png.140031e8b00a9bd24a94e1564b63b120.png

Verdere spelersinstructies: Daramy (ren voor je leven en schiet vooral niet van afstand), buitenspelers + backs pleur die bal naar de spits en geef zoveel mogelijk voorzetten als je kan.  

Die visie komt me welbekend voor als je zo een spits hebt :D

• Antwoorden 8k
  • Weergaven 292,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Thomassje123
    Thomassje123

Nu zijn we officieel de grootste club van Europa

• Godskolere, wat een slotfase. Verloor met 2-0 van Barca en verloor mijn topscorer en tevens beste speler. Wedstrijd erna met 5-0 gewonnen en m'n andere beste speler verloren aan een blessure.  

Geplaatst
Zojuist zei Lensherr:

Die visie komt me welbekend voor als je zo een spits hebt :D

Met 37 goals in 35 wedstrijden durf ik ook wel te stellen dat het gewerkt heeft. :D 

Geplaatst

Als ik nog 1 keer op de paal of lat schiet, echt waar....

Helaas ontslagen bij mijn De Graafschap save-game.

Eerste 18 wedstrijden, ongeslagen bovenaan.
Daarna, blessure na blessure. Schorsing na schorsing.

Uiteindelijk 6de geworden, finale van de play-offs behaald.

Maar, kansloos verloren van FC Groningen omdat ik geen normaal elftal op de been kon brengen.

9 andere spelers dan ik voor de winterstop gebruikte in de laatste wedstrijd.

En, omdat ik mijn doelstelling naar boven had gezet tijdens de winterstop, was het bestuur niet blij.

Jammer.

Maar, ook wel een leer puntje.

Kleine teams moeten iets minder intensief voetballen en trainen.^^

Geplaatst

Ik heb ook een bug ontdekt bij Telstar, denk ik.
DJ Buffonge verdiend 436.000 per jaar...

Dat is ongeveer net zoveel als de volgende 7 spelers bij elkaar opgeteld.

Dat maakt spelen met Telstar wel erg uitdagend op deze manier. :P

Geplaatst

Leuk en al, maar het is midden in de transferperiode ;e Bijna drie deals afgerond die m'n selectie compleet zouden maken.

2ebcbc35fd98f3d6571632efbe70f92e.png

Geplaatst

Deze stand vond ik wel opvallend, ook al is het maar na 7 speeldagen. Heb ik nog niet veel voorgehad of gezien.

Schermopname (64).png

Geplaatst
Op 9-8-2023 om 18:21 zei JadabaJD:

Ik heb ook een bug ontdekt bij Telstar, denk ik.
DJ Buffonge verdiend 436.000 per jaar...

Dat is ongeveer net zoveel als de volgende 7 spelers bij elkaar opgeteld.

Dat maakt spelen met Telstar wel erg uitdagend op deze manier. :P

Non EU-speler, dus moet dat verdienen volgens mij. 

Geplaatst
20 uur geleden zei TheRealOne:

Leuk en al, maar het is midden in de transferperiode ;e Bijna drie deals afgerond die m'n selectie compleet zouden maken.

2ebcbc35fd98f3d6571632efbe70f92e.png

Stukje verder en het is een Chinese zakenmagnaat geworden :cab:

238672f207f3880942afcbdff47074fa.png

bewerkt door TheRealOne

Geplaatst

Even wat Argentijnse snoepjes opgehaald waaronder de reus van Libertad.

image.thumb.png.81082589ed5d8c16b547419e9286bd65.png

image.thumb.png.40271b3e93da3f7f0f3b175b1bf14e6a.png

2 meter lang maar kunnen koppen ho maar. :D 

Image

Geplaatst
2 minuten geleden zei Lensherr:

De Argentijnse toer op @ReneLeBlanc. Ik wou dat ik me zo vermaakte met Midtjylland als jij met Brondby. :D

Ik probeer mezelf wel echt te beperken met Scandinaviërs hoor, maar zolang in ieder geval 80% afkomstig is vanuit Scandinavië vind ik het wel leuk om dit soort jongens erbij te halen. Eigenlijk kijk ik op dit moment zo: Denemarken -> Scandinavië -> Nederland/Duitsland/België -> newgens uit Zuid-Amerika. :D Schakel dus steeds ietsje verder door, zo kon ik geen CV's vinden maar heb ik met Sepp van den Berg een prima CV gehaald. Verder werd ik geïnspireerd door jouw transfer van Andre Anderson en heb ik hem dus ook naar Denemarken gehaald ook door hele goeie prestaties met Boavista met hem. Nu hopen dat ik nog wat leuke newgens ga krijgen. :D 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Ik probeer mezelf wel echt te beperken met Scandinaviërs hoor, maar zolang in ieder geval 80% afkomstig is vanuit Scandinavië vind ik het wel leuk om dit soort jongens erbij te halen. Eigenlijk kijk ik op dit moment zo: Denemarken -> Scandinavië -> Nederland/Duitsland/België -> newgens uit Zuid-Amerika. :D Schakel dus steeds ietsje verder door, zo kon ik geen CV's vinden maar heb ik met Sepp van den Berg een prima CV gehaald. Verder werd ik geïnspireerd door jouw transfer van Andre Anderson en heb ik hem dus ook naar Denemarken gehaald ook door hele goeie prestaties met Boavista met hem. Nu hopen dat ik nog wat leuke newgens ga krijgen. :D 

Dit dus. Daarom dat ik mijn Club Brugge save liever speel dan FC Midtjylland. Ik heb daar heel wat scandinaviers rondlopen en hoe gek het ook klinkt. Het is leuker om in de Benelux een scandinavische enclave te hebben dan in Denemarken voor mij persoonlijk. :-D Ik denk ook dat ik gewoon verder ga met Club in plaats van mijn novelle save. Bij een novelle save kan je gewoon niet doorspelen 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Lensherr:

Dit dus. Daarom dat ik mijn Club Brugge save liever speel dan FC Midtjylland. Ik heb daar heel wat scandinaviers rondlopen en hoe gek het ook klinkt. Het is leuker om in de Benelux een scandinavische enclave te hebben dan in Denemarken voor mij persoonlijk. :-D Ik denk ook dat ik gewoon verder ga met Club in plaats van mijn novelle save. Bij een novelle save kan je gewoon niet doorspelen 

Je moet vooral doen wat je zelf leuk vind natuurlijk. :D Ik vind het zelf persoonlijk gewoon heel leuk om nieuw talent te ontdekken en kijk dan tegenwoordig wat meer naar zo'n spits als Tomas Castro. Twee meter lange Argentijn, mij ga je bijna niet gelukkiger krijgen. :D 

Geplaatst
5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je moet vooral doen wat je zelf leuk vind natuurlijk.  Ik vind het zelf persoonlijk gewoon heel leuk om nieuw talent te ontdekken en kijk dan tegenwoordig wat meer naar zo'n spits als Tomas Castro. Twee meter lange Argentijn, mij ga je bijna niet gelukkiger krijgen.  

Ja daar houd ik ook van. Zo had ik @Bogatyr Ladislav Almasi aangeraden voor zijn Sparta Praag, Sinds ik zo een speler ontdekt heb blijf ik zo jongens volgen. In Denemarken heb je ook veel lower league teams met zulke spitsen. Moet je zeker eens bekijken als je ooit lower league wil gaan. Nu heb ik Emil Hojlund trouwen in mijn Brugge jeugd zitten. Minder groot maar kan er mee door als targetspits

bewerkt door Lensherr

Geplaatst
8 minuten geleden zei Lensherr:

Ja daar houd ik ook van. Zo had ik @Bogatyr Ladislav Almasi aangeraden voor zijn Sparta Praag, Sinds ik zo een speler ontdekt heb blijf ik zo jongens volgen. In Denemarken heb je ook veel lower league teams met zulke spitsen. Moet je zeker eens bekijken als je ooit lower league wil gaan.

Ja ik was eigenlijk altijd van de Complete of Diepe spitsen maar vind vooral de grote spitsen leuk. Lekkere kapstokken en dan de rest ballie spelen. Ohi is er ook zo eentje. Merk wel dat die in mijn tweede seizoen minder goed rendeert maar dat komt ook door Schwartau en blessures.  

Geplaatst
17 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja ik was eigenlijk altijd van de Complete of Diepe spitsen maar vind vooral de grote spitsen leuk. Lekkere kapstokken en dan de rest ballie spelen. Ohi is er ook zo eentje. Merk wel dat die in mijn tweede seizoen minder goed rendeert maar dat komt ook door Schwartau en blessures.  

Niets is een stijgende lijn naar boven. Achter elk succesverhaal schuilt hoogte en dieptepunten! Maar je Brondby is al aardig gegroeid

Geplaatst
20 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Als je nog eens een nieuwe carrière start dan kan ik Abiel Osorio aanraden. Geen grote spits, ik denk iets van een 1.80m, maar scoort heel gemakkelijk. +30 doelpunten. Kan daarna ook nog heel veel geld opbrengen.